6...

255 16 22
                                    

1 hónappal kèsöbb
Futok...
Mar majdnem utolèrt....nagyon közel van.Felèm nyújtja kezeit,majd...

Zihálva èbredek fel az álomból.
Szívverèsemet próbálom helyrehozni,mely több-kevesebb sikerrel,de összejött.
Felültem az ágyamban,majd....ja nem.Ez nem az ágyam.
A kanapèn aludtam el valaki vállán.Hátra nèzek,makd meglátom a kajánul,de egyben gonoszul vigyorgó,fekete szemű Jimint.
-hogy tetszett az álom?-kèrdezte nevetve.Igen,az utóbbi egy hónapban jobban megismertem őket,habár mèg mindig fèlek tőlük.
-nagyon.....várj,ezt miattad álmodtam?-sokkoltam le.
Ebben a minutum pillanatban felcsendült a zongora èdes hangja,mely bejárta az egèsz ház zugait.
Elkezdtem keresni a dallam forrását,majd mikor megtaláltam,megálltam a terem ajtajában.A teremben halvány fèny szűrődött be az ablakokon,a fal piros színben úszott,illettve a padlót egy fekete-fehèr padlószőnyeg fedte,közepèben egy fehèr zongorával.Tudtam ki játszott a zongorán.Hírtelen a dallam abbamaradt,majd a szemèly felnevetett..
-tetszett?-kèrdezte hátra sem fordulva,ès egy kicsit zavarba is jöttem.
-i..igen..p..persze..
Ekkor felcsendült újra egy ismeretlen dallam,ám pillanatokon belül megjelent mèg egy zongora a szobában,ugyan azt a dallamot diktálva.
-Taehyung!
-jójó,de Suga..Muszály volt nekem is beszállnom!Tudnia kell,ki a jobb-utolsó mondatán felnevettem,de úgyszintèn zavarba jöttem.
A kèt fiú egyszerre kezdte el a a dalt,majd versenyezni kezdtek.
-sosem unják meg....-szólalt meg mögülem NamJoon.-mindig ezt csinálták règen is...Tisztára,mint az ovisok..-ment be szobájába.Mentem utánna.
-N..Nam..
-hm?-nèzett rám egy pillanatra.
-ti hogy kerültetek ide?..
-hát....az egèsz azzal kezdődött,hogy közülünk eltávozott Taehyung, illettve J-Hope... Tehát mind a kettő meghalt.. Ès ez a kettő hülye idehozott minket.Bár utólag nár nem is bánjuk.Suga pèldául imád itt lenni.Pontosabban a közeli erdőt szereti.
-naès...hogyan haltatok meg?mármint hogy...
-V ès Hope egy autóbalesetben,akkor mikor ide kerültek,akkor 2 nap múlva már dèmonkènt keltek fel...,mi meg ahogy átkerültünk ide...,itt haltunk meg,majd pár nap múlva dèmonok voltunk mind a heten.Ès te meg azèrt nem lettèl az,mert mi csináltuk úgy,hogy ember legyèl...csak..
-csak??
-csak majd..valamelyikünknek....
-igen?-kezdtem nagyon-nagyon fèlni.
-át kell majd tèged változtatnia...

SZIASZTOOOOK!!

Nektek Van Ötletetek Hogy Ki Fogja Őt Átváltoztatni?😏😏

A Pokol Úrnője •BTS•(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now