V szemszög
Ahogy generáltam Jiminnek az álmot,valamit rosszul csinálhattam.Olyan dolog is belekerült,amit nem akartam.Legalábbis èn nem szándèkoztam ilyrmet belerakni...de...ki más tett volna Jiminnek rosszat??
Jimin lassan èbredezni kezdett...
-T..Tae...mi..mit csináltál?-kèrdezte egyre jobban èberedve.
-Jim..èn..èn..cs..csak..k..vissza akartam adni a viccet.De Jimin,esküszöm,hogy azt nem èn raktam bele...tudom mennyire fáj..-kezdtem heves tiltakozásba.Csak meg akartam viccelni Jimint,de valahogyan előgeneráltam neki azt az egy èvet,ahova bezárták,vagy mi...
De nem akartam,esküszöm.-menj ki kèrlek...hagyj magamra..-mondta,majd visszafeküdt.
-Jimin..èn esküszöm, hogy nem èn voltam,ne haragu..
-azt mondtam menj ki!
Lehajtott fejjel mentem ki a szobából,majd felöltözve a házból is.Annabelle szemszög
-azt mondtam menj ki!-kiabált Jimin valakinek.Egy perc múlva egy ajtócsapódás,majd a halk sírás.Utánna megint egy ajtó,viszont most a bejárati ajtó csapódott be.
Kivel veszhetett össze Jimin?Mi törtènt vajon?Mindegy..de naaaa mègis.3 óra múlva..
-gyere már!Jimin,mi bajod?-kiabál Suga Jiminnek,mivel reggelizünk.Kicsit megrezzentem Yoongi hangjától..
Jeremy rám nèzett,majd számára csábosan,nekem inkább taszítóan vègignyalt ajkain.Halk szipogást hallotam meg,majd egy mellettem elhaladó TaeTae-t.Leejtett a földre egy pici cetlit,amit szerencsère csak èn vettem èszre.Gyorsan felvettem,majd elolvastam.
Kèrlek,segíts Annabelle!
TH ..
Segítsek?Miben?
Elnèzèst kèrve mentem fel V után,azonban valakinek ez nem tetszett.
-aztán halkan-kuncogott fel Suga.
-te tiszta hülye vagy...-nevettem fel egy sóhajtva.Felmentem.Nem tudom mire számítsan V-től,de remèlem minden rendben lesz vele.Egy biztos..segítek neki.
A fürdőböl jöttek a szipogások,így oda mentem be.
-Tae...mi a baj?-csuktam be az ajtót magam után.
-Annabelle....elmondhatok valamit?-nèzett fel rám zöld szemmel.
-p..persz..sze..
-Jiminnel hülyèskedtünk azzal,hogy egymást álmok generálásával szivassuk...èn este vissza akartam neki adni,de ... Èn nem akartam bele Jimin 1 èv bűntetèsèt belerakni,Annabelle az nem èn voltam..-mondta,majd elkezdett sírni.Átöleltem.
-Akkor ezèrt kiabált veled èjjel Chim...
-hallottad?
Bólintottam.
-èrtem,szóval..szerintem kèrj bocsánatot.
-már kèrtem...attól fèlek hogy összezuhan.Vagy hogy valami hülyesèget csinál..-felnèztem szemeibe.Azt nem gondoltam, hogy ilyen közel vagyok arcához.Zavaromban hátráltam egyet,majd mikor meg akartam szólalni,kivágódott az ajtó.
-Srácok!Jimin eltűnt!-jött be kètsègbeesetten Hope.-azt mondta feljön titeket lehívni,majd egyszer csak nyomaveszett....nem láttátok??
Megráztuk a fejünket.
Jeremy ott állt Hobi háta mögött.
-hm..majd visszajön-mondta kacagva.
-ez most nem vicc-mondtam.Taeval egymásra nèztünk...
Szerinted van köze ennek a dolognak Jeremyhez?
Nem tudom...lehet...találjuk meg
Hol lehet Jimin?
Sziasztok!nektek van valami ötletetek,Jimin hol van?
YOU ARE READING
A Pokol Úrnője •BTS•(BEFEJEZETT)
FantasyPokol....egy olyan hely,ahova az ember csak remènykedik,hogy halála után nem kerül oda.. Az emberisèg nem is sejti hogy a pokol dèmonai mire kèszülnek.. Vajon...sikerül a tervük?