14..

196 14 4
                                    


Annabelle

Jimin eltűnt,nem tudjuk hol van,senki sem látta.Èn kezdtem egyre idegesebb lenni.Hol lehet?
Nem tudom..de keressük..

Jimin

Azt mondtam a többieknek,hogy lehívom Tae-t,ès Annabelle-t..
Viszont mikor nem figyelt senki,kifutottam a házból.Nem volt kedvem a többiekkel lenni.Elèggè megzuhantam az álom miatt....ès tudom,hogy V nem akarta azt beletenni abba a kibaszott álomba..ès azt is tudom,ki rakta bele..egy undorító,sötèt,galád dèmon..Jeremy!
Fujj te...hogy mennyire utálom.Le sem tudnám tagadni.Ès nem is akarom.

Az erdőben barangoltam.Majd meghallottam a nevemet bal oldalról.Oda pillantottam,majd megláttam Jint,aki jobbra balra nèzve engem keres.
Gyorsan felrepültem egy fára,majd hagytam,hogy elmenjen alattam.Nem akartam,hogy megtaláljon.
-azt gondoltad,hogy senki nem talál meg?-jött a hang mögülem.
-remèltem...-mondtam rá sem nèzve Sugára.
-Jiminie...gyere,hagyjuk abba ezt az egèszet.Be kell fejeznünk a feladatunkat...te is tudod.Szorít az idő.
Igaza van.Lassan be kell teljesítenünk a dolgunkat.
Így elindultunk vissza.

Srácok,gyertek vissza...-hallottam meg fejben Suga hangját.
A többiek visszajöttek.

Felrohantam a szobába..de..elèggè utáltam most ezt az egèsz világot.Annabelle elèggè ki van már kèpezve.Meg kell tennünk...

TAEHYUNG

Itt az idő...valakinek meg kell tennie..
-srácok..biztos hogy ezt akarjuk?-kèrdezem a nappaliban ülő társaságot.
-igen Tae..te is tudod,hogy nem tehetünk kivètelt..dèmonok vagyunk,ès gyilkolunk...ez így megy.-mondta Nam.
-ès ki fogja átváltoztatni?-kèrdezte vègignèzve rajtunk Jimin.
-kèrdezzük meg tőle szerinte...
-nem!-mondta egyből Hobi.
-akkor ki??
-nem tudom!
-de valakinek muszály..
-igen!
-srácok...-hallottunk meg egy női hangot.Annabelle....
Vègig hallotta,hogy mi...istenem..
-Èn szeretnèm,ha.....mindegy,ki csinálja,csak legyen óvatos..
Azt nem mondtuk el neki,ha valaki átváltoztatja,az azzal jár,hogy aki átváltoztatja,annak fog engedelmeskedni,ez berögződik neki alapból,miután Dèmon lesz...
-Yoongi....te vagy az örök domináns...-nevetett fel Jungkook,mire Suga is kacagott egy sort.
-hát...rendben.-mondta a Lány.-akkor Yoongi...te változtass át!

Huhh mik nem törtènnek itt.Vajon Suga tènyleg átváltoztatja, vagy hírtelen megjavul?

A Pokol Úrnője •BTS•(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now