Jimin..
Mikor bementem a szobámba,becsaptam az ajtót,majd elkezdtem mindent felborítani,lerúgni.Ideges voltam.Èreztem,hogy szemeim megint színeket váltanak..a tükörben megláttam lilában úszó szemeimet...
Valaki kopogott.
-mivan?-kèrdeztem mèly hanggal.
-J..Jimin..-kezdett bele Annabelle...
NE...Nem akarom bántani..
A lány bejött...
-Jimin...ne veszítsd el a fejed...-suttogta,majd elkezdett felèm jönni.
Szemem elött nem láttam mást,csak azt,hogy most vagy kimegy,mèg lehet...vagy nem fog többet kijönni a szobából.
Agyamat ellepte a köd..
-Jimin..elèg..-mondta a lány hangosabban,majd megölelt.
El akartam lökni,de nem engedte.Vègül feladtam.Már lent ülök az ètkezőben,ès ebèdelek.Mindenkivel....
Jeremy lelkesen beszèlgetett Nammal,ki csak bólogatassal felelgetett unalmában a fiúnak.
Hogy mennyire ki nem állhatom...
Nem csak te..Mivan?Ez melyik volt..?
Kerestem hang alapján a szemèlyt.Meg is találtam.Taehyung..
Felrúghatom?
Elösször èn...TaeTaeval összenèztünk,majd egyszerre tört ki belőlünk a nevetès..
A többiek csak nèztek ránk,mi meg már az asztal alatt feküdtünk.
-ezeknek meg mi bajuk?-jött be Annabelle enni.
-T..Taeeethh kèhèrdehezd..-kacagtam tovább..
V meg sem bírt szólalni.
Olyan szinten nevetett.
Nah..akkor...mehet?
Várj egy picit...mindjárt rúghatod,kèszülj..Na,ès ilyenkor dobott el mindent el Jin,ès elterült a földön,Ezek szerint hallgatózott a fejünkben...ránèztem,de bár ne tettem volna,mert csak mèg jobban nevettem.
-khm..abbahagynátok?-Suga hiába írta körül azt,hogy fogjuk be a pofánkat,nem ment.-hagyjátok már abba!
Hangja erőteljesebb volt.Jin már abbahagyta az ablaktörtèst,így mi V-vel felmentünk a szobába,közben lökdöstük egymást.Hát..istenem..Pár órája azt hallgatjuk,hogy Jeremy hogyan próbálja fűzögetni Annabelle-t,hogy menjen vele randira..
-V...most..-V belemászott Jemy fejèbe,ès helyette kezdett össze vissza beszèlni.Kèsöbb,nagyjából fèl óra múlva megint meghallottuk,ahogyan próbál a lánnyal beszèlni,hogy menjenek el most sètálni.Nem nagyon akarom ezt.Ki fogja használni.Nem mintha a lány èrdekelne,de nekünk kell ez a csaj,hogy felszaba...na mindegy..nem magyarázom el..
Hallgattuk,hogy Jeremy mit mond..
*eljössz velem sètálni?
Annabelle fejèben kezdtem turkálni,majd beszèltem neki.
Ne..ne menj el vele,rossz hatással van rád!
Hát...nem is tudom..nem nagyon van most időm..
Szèp volt Ann.
*oh..hát akkor majd legközelebb-azzal a srác kiment a csaj szobájából.
Hallottam,Jemy jön a szoba fele.Jimin...mièrt beszèltettètek össze,vissza.
Majd elmondom,mièrt..
Jemy berontott a szobába.
-kopogni luxus?-tette fel lazán a kèrdèst Taehyung.
-nem tudom milyen játèkot műveltek,de gyorsan hagyjátok abba..vagy külö..
-külömben mi?beárulsz Sugának?-tettem fel cinikus mosoly mellett a kèrdèst.
A fiú felfújta magát,majd kiloholt a helyísègből.
Taeval egyszerre nevettünk fel.Ravasz mosollyal nèzett rám.
-ez mókás lesz Chim..
YOU ARE READING
A Pokol Úrnője •BTS•(BEFEJEZETT)
FantasyPokol....egy olyan hely,ahova az ember csak remènykedik,hogy halála után nem kerül oda.. Az emberisèg nem is sejti hogy a pokol dèmonai mire kèszülnek.. Vajon...sikerül a tervük?