3. Bölüm

16 1 0
                                    

Hayat bir gündür oda bugündür dünü, yarını boşver bu gününü yaşa yarın olmayabilir.
 

                                                            (I.A)

" Osman şirkete geçelim istersen oraları görürsün" diyen Kadir beyle ona bakıp konuştu Osman bey.

" Olur Kadir gidelim"

Kadir bey kızı Zeynep'e  dönüp " Siz ne yapacaksınız kızım" diye sordu.

Zeynep babasına dönüp " Çarşıya gideceğiz Nur'u dolaştıracagız" dedi.

"Sen bizle mi geleceksin Demir yoksa kızlarla mı çıkacaksın."

Demir kızlara baktığında Zeynep'in soguk hali ikide küçük  kızla gitmek ıyi değil diye düşündü.

" Bende şirkete geleceğim Kadir amca" dedi.

Nur abisinin konuşmasıyla hemen konuşmaya başladı.

"Ama abicim lütfen sende gel" diyen Nur'la ona dönen Demir

"Şirkete gideyim abicim sonra dolaşırız. Hem siz kız kıza daha rahat edersiniz" dedi.

Nur bu durumdan memnun kalmasada "peki" dedi.

Emine hanım Ahu hanıma dönüp " isterseniz bizde kızlarla gidelim Ahu hanımcım" dedi.

Ahu hanım kendi gibi sosyetik görünen kadını sevmişti o yüzden hevesle kabul etti.

Ozaman akşam yemeğinde görüşürüz diyip masadan ayrıldılar.

Kadir bey Osman bey ve Demir şirketin yolunu tuttular.

"Ahu hanımcım siz kahvenizi için ben mutfaktakilere akşam yemeği ile ilgili birkaç şey söyleyip geleceğim. Sonra kızlar hazırsa çıkarız" dedi

" Peki Emine hanım siz işinizi halledin bende odaya çıkıp hazırlanayım daha sonra burada buluşalım" dedi.

Emine hanım tamam dercesine başını sallayıp vakit kaybetmeden mutfağa geçti.

" Kader akşam yemeğini en iyi şekilde yapın bir aksilik istemiyorum" diye uyarısını yaptı.

"Siz merak etmeyin hanımım" diyen Kader hanımla başını sallayan Emine hanım tam mutfaktan çıkacakken aklına gelen şeyle konuşmaya başladı. "Güneş sen iki dakika odama gel" dedi.

Güneş hemen başını sallayıp peşinden gidecekken Kader hanım korkuyla sormaya başladı.

" Kızım niye çağırıyor bir şey mi oldu?" Diye soran Kader hanımla Güneş konuşmaya başladı.

" Yok Kader annem kesin bir iş verir ben gideyim bir bakayım kızmasın."

“Tamam kızım git bak kızmasın."

Kapının çalmasıyla daldığı düşüncelerden çıkan Emine hanım "gel" diye bağırdı.

Güneş tedirgince içeri girdi acaba ne diyecekti diye merak etti ona yardım edeceğini söylemişti bir çözüm mü buldu yoksa diye düşündü.

"Gel Güneş bu Kadir beyin ilacı evde unutmuş şirkete götür" dedi.

Güneş yüzü düşsede bir şey demeden "tamam hanımım" demişti. Heveslenmişti bir yol buldu sanmıştı ama yanıldığını anladı galiba kimse onu kurtaramayacak diye düşünmeye başladı.

DEMİR'İN GÜNEŞ'İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin