Bab 4🤗

192 19 4
                                    

"Woii perempuan,kau lepaskam dia sebelum aku tampar muka kau"tiba-tiba Nazrin muncul bersama rakan-rakanya yang lain iaitu Syukri,Haris dan Amir.Mereka menuju ke arah Sally sambil membuat muka yang dingin dan menakutkan.
"Ehh baby,mana ada I buat apa2 kat dia,kitorang just sembang2 je kan"ucap sally sambil mencubit lengan Nazilah.Dalam menahan keperitan dilengannya,dia terpaksa menganggukkan kepala.
"Ehh kau fikir kami tak nampak ke kau buat apa tadi,baik kau blah dari sini sebelum aku patahkan tangan kau"marah Nazrin kepada Sally.Lantas Sally dan Nelly berlalu dari situ sambil menghentak-hentak kakinya.Eii dah macam monyet je.
Selepas itu,Nazrin memberi isyarat kepada kawan-kawannya agar meninggalkan mereka berdua sahaja.Lalu mereka pun berjalan balik ke rumah meninggalkan Nazrin dan Nazilah di belakang sekolah.Nazrin pun berjalan ke arah Nazilah yang sedang tunduk memandang ke bawah sambil membetulkan tudungnya yang ditarik oleh mak lampir tadi a.k.a sally gedik.Nazrin mengurung Nazilah menggunakan tangannya ke dinding sambik memandang tajam ke arah Nazilah.Nazilah mendongak memandang Nazrin.
'Dup dap dup dap' jantung Nazilah mengepam dengan laju melihat wajah Nazrin."Dah kenapa jantung aku macam lepas berlumba lari je ni" monolog Nazilah dalam hati.
"Mulai hari ini aku nak kau jadi girlfriend aku." ucap Nazrin mendatar kepada Nazilah.
"Errrk tapi kenapa saya kena jadi girlfriend awak pulak?" Tanya Nazilah kepada Nazrin."Pelik! Tetiber pulak ajak aku jadi girlfriend dia,ingat aku ni perempuan apa?" Monolog hati Nazilah dengan geram.
"Entah,aku rasa macam suka pulak dengan kau.So aku nak kau terima aku jadi girlfriend aku,kalau tak..kau takkan perna aman kat sekolah ni" ucap Nazrin dengan dingin sambil menayangkan wajahnya yang menakutkan seluruh warga sekolah itu.Siapa tak kenal Tengku Nazrin Arman,seorang anak jutawan tersohor di seluruh negara dan bakal mewarisi seluruh harta Ayahnya.Dia amat terkenal disekolah itu dengan sikapnya yang dingin dan ditakuti warga sekolah.Biasa la budak paling popular dan juga terkenal dengan gengnya.Alahh macam cerita korea Boys Over flowers tu..ingat tak? Ok dah2,melalut pulak ahaha sorry2 kita sambung balik.
"Err boleh bagi saya masa tak?" Tanya Nazilah dengan Takut2.Nazilah hanya tunduk memandang kakinya.Peluh mula mengalir diwajahnya.
"Ok aku bagi kau masa,esok aku nak jawapan tu" balas Nazrin sambil mengeluarkan sapu tangan dikocek seluarnya lalu mengelap peluh didahi Nazilah.
"Dah la jom kita balik,siapa jemput kau nanti?" Tanya Nazrin kepada Nazilah.Lalu mereka berdua memulakan langkah dan berjalan beriringan ke pagar sekolah.
"Erm saya tunggu bas je sebab ayah saya tak dapat nak ambil saya kat sekolah hari ni,dia ada hal"jawap Nazilah kepada Nazrin.
"Owh kalau macam tu jom aku hantar kau balik"ucap Nazrin dengan dingin.
"Ehh takpe la saya boleh balik naik bas je,tak payah susah2" jawap Nazilah sambil menggeleng kepala.
"Okla kalau macam tu,aku balik dulu.Aku tunggu jawapan kau esok"ucap Nazrin sambil menunjuk ke arah wajah Nazilah.Lalu dia pun berlalu ke arah keretanya BMW warna biru.

Lalu dia pun berlalu ke arah keretanya BMW warna biru

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛

Nazrin baring di atas tilamnya bersaiz king.Dia meletakkan tangannya diatas kepala sambil berfikir.
"Kenapa tiba2 je aku suka dengan budak tu,aku rasa aku perna jumpa dengan dia dulu tapi tak tahu dekat mana.Takpa aku akan pastikan dia jadi milik aku.Bukan budak Farhan tu."monolog Nazrin dalam hati.Entahlah,dia cemburu bila melihat Nazilah rapat dengan Farhan,siap bersenyum-senyum bagai.Lalu Nazrin pun terlelap setelah lama mengerah otak untuk mengingati wajah perempuan itu.

Cinta Pandang PertamaWhere stories live. Discover now