[ Lütfen müzikle okuyun,iyi okumalar ve multimedia Lenna Ronen Trillin.Kim olduğunu anlarsız:) ]
- Önsöz -
Herkes krallığını kurtarmak için savaşırken, kan gövdeyi götürüyordu. İnsanların içinde hırstan ve kazanmaktan başka hiçbir şey yoktu.Krallıklarının adına canını feda etmeye hazır binlerce insan vardı. Tek bir amaç için toplanmış binlerce insan. Kılıçlarını ustalıkla kullanan binlerce insan. Ve diğer tarafta yerde kanlar içinde, belki şu an cennetin bahçelerinde gezen belki cehennemin ateşinde acıyla yanan binlerce insan.
Trilling Vadisi kalkanların çarpışma sesiyle, kılıçların o keskin sesleriyle ve savaş feryatlarıyla yankılanıyordu. Her iki tarafda kan akıtmak istiyordu. Kral David Trilling ordunun baş komutanını kılıçtan geçirdikten sonra kalkanını havaya kaldırdı ve haykırdı;
"Bu bölge bizimdir ve sonsuza dek bizim kalacaktır!"
Karşı tarafta neredeyse hiç asker kalmamıştı.Hayatta kalanlar ise geri çekiliyorlardı.Kral Trilling'in askerleri aynı anda kılıçlarını havaya kaldırıp haykırdılar;"Yaşa Ronen!"
Kral Trilling, krallığına her şeyden daha çok önem verdiği karısı, Lenna Ronnen Trilling'in adını vermişti. Kraliçe'nin hamile olması,Kralı kazanmaktan başka seçenek vermiyordu. Karısının yanına canlı döneceğine karşı yemin etmişti. Ömrü boyunca onun yanından ayrılmayacaktı. Onların aşkı,bam başkaydı.
-
"Dayan Lenna,dayan kardeşim.Şifacılar çok yakında,"
Lenna'nın kız kardeşi Bella, bebeğini doğurmaya hazır kardeşinin elini tutup sıktı ve sakinleştirici sözler söylemeye başladı. Masanın üzerinden üstünde baş harfi olan beyaz mendili alıp Lenna'nın alnındaki terleri sildi. Şifacı kadınlar içeri girince ayağa kalktı.Şifacı kadın Bella'ya "Doğum esnasında dışarda beklerseniz iyi olur Leydim," dedi. Bella dışarı çıkarak yeğeni için ve kardeşi için dua etmeye başladı. Sorunsuz doğum hiç olmamıştı. Ama kraliyet şifacılarına güveni tamdı. Biran önce yeğenini kollarına almak istiyordu.
Birkaç dakika sonra kapı açıldı. Şifacı kadın dışarı çıkıp arkasından kapıyı kapadı. Başındaki eşarbı çıkarıp başını yere eğdi."Ne oldu?"diye sordu Bella.Şifacı başını kaldırıp üzgün gözlerle ona baktı.
"Yeğenime bir şey mi oldu? Söyle!"
Şifacı kadın başını hayır anlamında salladı."Yoksa-"
Şifacı ağlamaya başlayınca Bella zorla içeri girdi.Yeğenini ağlarken, kardeşini ise hareketsiz,yatağında yatarken buldu.Şifacı kadınlar Kraliçe Lenna Ronnen'nin önünde son kez diz çöktüler.Bella ise ağlamaya başladı.Muhafızlar odaya girip Bella'yı dışarı çıkardıktan sonra Bella,kardeşinin acısıyla yanıp tutuşuyordu.
-
Bu haberden sonra tüm krallık karanlık çağa girmişti sanki.Kral David, kızının sevincini yaşarken karısının ölümüne ağlıyordu.Kral,artık o kadar güçlü değildi.Çünkü artık onun arkasında güven verecek biri karısı olmayacaktı.Artık kendini güçlü hissetmiyordu.Ama halkını korumak için toparlanmalıydı.Kral meşalelerin süslediği taştan koridorda yürüyerek kızının odasına vardı.Kapıyı yavaşça kapayıp kızının ahşaptan beşiğine eğildi ve yanağını okşadı.
Kız şirince güldü.Adam kızının gülmesine karşı gülümseyerek karşılık berdi.Bebek küçük eleriyle babasının baş parmağını tuttu.Adam kızın yanağını okşarken açıkladı;
"Senin adın Felicity.Felicity Ronnen Trilling"
-
Kahraman,doğmuştu.Artık onları yeni bir çağ bekliyordu...+Öncelikle birbirimizden habersiz yeni hikayelere başlayıp da nerdeyse aynı şeyleri yazmayı başaran kendimi ve TributeCat 'i tebrik ediyorum.Kardeş kitap bile diyebiliriz aslında.Aynı konuları anlatmıyor tabiki.Kitabının adı Kırağı.Okursanız sevinirim^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyanış
Fiksi IlmiahFelicty'nin doğumu hüzüne yol açmıştı çünkü annesi,doğumda ölmüştü.Yıllar sonra Felicity büyüdüğünde,karşısına ne çıkacağını ya da neler yapmasını gerktiğini tahmin edemiyordu.Savaş yakındaydı. Asırlar süren Ronen Krallığı ilk defa yeni bir şeye tan...