The Mistake Of Love ( ချစ်ခြင်းရဲ့အမှား ) Ep 4

115 6 0
                                    



Xiao Ge ရဲ့ဆန္ဒကို ဖြည့်ဆည်းပီးသကာလ Yi Di လေး တစ်ယောက် Ge ရဲ့ မွေ့ယာပေါ်ကို အမောတကောနဲ့ လဲချလိုက်တယ်။Xiao Ge က Yi Di လေးဘေးနားကို ကပ်ပီး .......

“ မင်း ငါ့ကို ဘာတွေလုပ်လိုက်တာလဲ ငါက စိတ်ဖြေတာလေ ဟို ...... ဟိုဟာ မပါဘူးလေ"

“ Ge ကလည်း စိတ်ဖြေတာပါဆို "

“ ဟာ .....  မင်းကလည်းကွာ ငါပြောတာ မင်းစိတ်ဖြေပေးတာရတယ် ဒါမဲ့ ဟို.... ဟိုဟာကြီးပါတော့ ငါနာတယ်ဟ" ( ကောတို့ဘာသဘောကြီးလည်း🙂🙂🌚🌚 )

“ အော် အဲ့ဒါလား ဟိဟိ😁😁 ကျနော် ထန်သွားလို့ပါ သွေ့ပုချီ Ge "

“ သွေ့ပုချီတာ နောက်ထား ငါနာတယ်ဟ 😒😒 "

“ အင်းပါ Ge ရယ် နောက်ဆို အဲ့လိုမလုပ်တော့ဘူး "

“ ဘာ!!!!!!!!! နောက်ဆို ဆိုတော့ အဲ့ဒါလုပ်နေတဲ့အချိန် ထပ်လာမယ်ဆိုတဲ့ သဘောလား 😒😒 "

“ မဟုတ်..... မဟုတ်ပါဘူး Ge ရယ် ဒီတိုင်းပြောလိုက်တာပါ 😑 "

“ အေး ကြည့်နေ မင်း အလုပ်ပြုတ်မယ် "

“ ဟုတ် Ge "

“ ဒါနဲ့ဒီကို မင်းဘာလာလုပ်တာလဲ "

“ အော် သူဌေးက လာခိုင်းလို့ဗျ "

“ ဘာကိစ္စရှိလို့လဲ "

“ သူဌေးက  အလုပ်ကိစ္စနဲ့ ခရီးထွက်မလို့တဲ့ ဗျ။ Ge တယောက်တည်း နေခဲ့ရမှာ စိတ်မချလို့ ကျနော့်ကို လာနေခိုင်းတာပါ ဗျ။ "

“ အော် အေး ဒါဆို မင်းဟိုဘက်ကအခန်းမှာသွားနေ လိုအပ်တာရှိရင် ငါလှမ်းခေါ်လိုက်မယ် "

“ ဟုတ်ကဲ့ Ge "
Yi Di လေးကို အခန်းထဲကမောင်းထုတ်ပီး Xiao Ge တယောက် အိပ်ယာပေါ် ပက်လက်လှန်ပီး တခုခုကိုအတွေရောက်နေလေရော။Yi Di လေးလည်း Ge အခန်းကို ကြည့်ပီး.......

“ ငါရူးနေတာဘဲ ငါဘာတွေလုပ်မိတာလဲဟ ယောက်ျားအချင်းချင်းကို " ဆိုပီး အသံတိုးတိုးနဲ့ ကိုယ့်ခေါင်းကိုယ်ခေါက်ပီး စိတ်ညစ်နေတယ်။ပီးတော့ သူနေရမယ့် အခန်းလေးထဲကို ဝင်သွားတယ်။
Xiao Ge တယောက်ကတော့ သူရဲ့ ကြောက်မက်ဖွယ်ကောင်းတဲ့ အဖြစ်အပျက်ကို တစတစ ပြန်ပြန်ပီး သတိရလာတော့ အရမ်းကြောက်သွားပီး ရှိသမျှပစ္စည်းတွေကို နံရံကို ပစ်ပေါက်ပီး ပါးစပ်ကနေ .......

“ မလာနဲ့ မလာနဲ့!!!!!!! သွား! သွား !!!!!!! ဝေးဝေးသွား ငါ့ဆီမလာနဲ့ အားးးးး !!!!!!! " အလန့်တကြားအော်သံကို Yi Di လေးက ရုတ်တရက်ကြားတော့ Yi Di လေး ရေချိုးရင်း အပြေးအလွှား Ge ရဲ့ အခန်းဆီ ပြေးသွားတယ်။ Ge အခန်းထဲရောက်တော့ Ge  က Yi Di လေးကို ပြေးဖက်ပီး အနောက်ကိုနည်းနည်းစီလှည့်ကြည့်ရင်း......

“ မလာနဲ့ သွား ...... မလာနဲ့သွား ဝေးဝေးသွား ဝေးဝေးသွား " ဆိုပီး  ရှိုက်ကြီးတငင်ငိုနေတော့ Yi Di လေးလည်း တင်းကျပ်စွာပြန်ဖက်ထားပီး ......

“ Ge မငိုနဲ့တော့ Ge ကျနော်ရှိတယ် Ge မငိုပါနဲ့တော့ Ge ကျနော် Ge ဘေးနားမှာရှိတယ် "
Xiao Ge ငိုနေတာလေးကြည့်ပီး Yi Di လေးလည်း မျက်ရည်စလေးများ ကျလာလေရော။
Yi Di လေး ဝမ်းနည်းနေချိန်မှာ Xiao Ge တယောက် အကြောက်လွန်ပီး Yi Di လေးရဲ့ ရင်ခွင်ထဲမှာ မေ့မျော သွားတယ်။ Yi Di လေး  သတိထားမိတော့........

“ Ge ခဗျ ...... Ge ခဗျ ....... Ge ခဗျ ...... Xiao Ge ခဗျ သတိထားပါဦး သတိထားပါဦး......... "
အာခေါင်ကွဲမတတ်အော်နေတဲ့ Yi Di လေးအသံကို ပင် မကြားနိုင်တော့ဘဲ သတိမေ့မျောသွား တော့ Yi Di လေးလည်း Xiao Ge  ကို ပွေ့ချီပီး နီးစပ်ရာဆေးရုံကို အမြန်ပြေးသွားတယ်။     ဆေးရုံရောက်တော့.........

“ Hello သူဌေးလားဗျ "

“ အော်အေး သားပြော "

“ ဦးရေ ဒီမှာဦးသားမေ့လဲသွားလို့ ဆေးရုံပို့ထားတယ် "

“ ဟင်........ ဆေးရုံရောက်နေတယ် ဟုတ်လား ဟာ ဒီကောင် ဖြစ်ပြန်ပီနဲ့တူတယ်။ သား ရေ ဦး ပြန်လှည့်လာခဲ့ မယ် ခနလေးတော့ စောင့်ပေးနော် ဦးသားကို "

“ ဟုတ်ကဲ့ ဦး ကျနော်စောင့်နေပါ့မယ် " Yi Di လေးလည်း Xiao Ge နားက တဖွားမှမခွာဘဲ  Xiao Ge အဖေ လာတဲ့အထိ Xiao Ge ရဲ့ လက်လေးကို ကိုင်ပီး ထိုင်စောင့်ပေးနေတယ်။
ညနေရောက်တော့ Yi Di တယောက် အိပ်ငိုက်နေတဲ့ အချိန် ရုတ်တရက် အသံသဲ့သဲ့လေးကြားလိုက်ရတယ်။

“ မား မား မား ရေ ကျနော်ဒီမှာလေ မား မား မား  ဒီမှာ မား " အသံကြောင့် Yi Di လေးနိုးလာပီး Ge ရဲ့ လက်ကို ဆုပ်ကိုင်ပီး........

“ Ge Ge ကျနော်ရှိတယ်နော် " ပြောလိုက်တော့ အသံလေးရပ်သွားတယ်။ သိပ်မကြာခင်မှာဘဲ Xiao Ge အဖေ​ရောက်  လာပီး .........

“ သား ကျေးဇူးဘဲကွာ ဦးသားလေးရော အခြေအနေက "

“ မနက်ဖြန်ည လောက်ကို ဆင်းလို့ရပီတဲ့ ဦး မဆိုးပါဘူးတဲ့ အခြေအနေက "

“ အော် အင်းပါ သားကျေးဇူးပါကွာ မင်းပြန်ရင်လည်းပြန်တော့ရပီ "

“ ဟုတ်ကဲ့ပါဗျ ဒါဆို ကျနော် ပြန်တော့မယ် ဦး  "

“ အေး သား "
ဒီလိုနဲ့ ............
××××××××××××××××××××××××××××

The Mistake Of Love ( ချစ်ခြင်းရဲ့အမှား )Where stories live. Discover now