Bahala na si Tadhana 1

2 0 0
                                    

This is a bisaya short story...

Part 1

Nag-celebrate ko karun sa akong 18th birtday. Wa ko gadahom nga naay pasorpresa akong pamilya. Dili man kaayu siya bonggalacious, pero igo ra nga maipanghambog sa uban.

"Happiest birthday, babe! Happy 3rd anniversary. I love you, always."

Ug ni-kiss sa akong lips akong uyab nga naas akong kilid karun, si Clint. Actually, childhood friend ni nako siya, nahimo nakong bestfriend ug sa dihang ni-confess man siya unya manguyab lagi kunu siya. Pagka-una kay di ko ganahan kay ug magbuwag unya mi, asta among friendship maguba pud. Pero unsa man, marupok man mao tu wa nagdugay kay na-fall napud ko niya.

"Happy anniversary pud babe! Thank you sa tanan. I love you…" then I cutely smiled at him. "Unya nikaon naka? Sige rakag pilit nako. Dili man ko mawala," ug nikatawa ko paghuman nako'g ingun.

Nikatawa ra sad si Clint ug gi-pinch akong cheeks.

"Dili man sad ko musugot nga mawala ka."

Hala ka diha! Akong heart naglukso-lukso!

Akong gitago akong nawng sa iyang chest kay nauwaw ko, pero iya ra sad gihapon ko gikataw-an.

Iya kong gigakos ug giduut pa ug ayu sa iyang chest. He kissed me on my forehead and his nose was busy sniffing my hair.

Askang swerteha jud nako ani akong uyab karun. Humut, gwapo, ug maayung taw.

Iya kong gibuhian katung niduul si Mama.
"Nak, barog sa diha. Kuyog mo ni Clint kaon sa mo." ug nilakaw na si Mama para makig storya sa mga bisita.

Niuna ug barug si Clint ug iyang gikuha akong kamot then he helped me to stand. Iya dayun gipalibot iyang arms sa akong waist.

Nagsige rasad kog pasalamat sa mga taw nga nagsige ug greet nako samtang galakaw mi padulong sa table.

"Waaahhh! Couz, happy birthday! Maygani nakaabut mi wala pay ugma. Hahahaha," ingun sa akong ig-agaw na si Sydney nga gadagan padung gakus nako.

Gikan diay ni sila sa US, didtu na ga-stay iyang pamilya kay iyang mama nakabingwit man ug afam. Hahahah.

Nidagan pud ko padung niya ug nabuhian ko ni Clint.

"Thanks, Syd! Maayu jud nakaabut pamo. Asa man sila Tita?" pangutana nako niya.

Wala ko niya tagda kay iyang mata nipilit sa akong uyab.

Akong gi-alog si Sydney para mulingi nako.

Namuwa man iyang aping, oi. Hmm.

"Okay raka? Namuwa lagi ka Syd?"

"H-ha? Kuan, sila Mama naa ngadtu oh nanguhag pagkaon," ug niduko siya.

Akong gilingi si Clint nga naas akong likod nagtutok ra nako ug gibira siya para ipa-ila ila ni Sydney.

Wala na nako buhii ang kamot ni Clint samtang gipaila-ila sa kang Sydney.

"Syd si Clint, boyfriend nako. Clint si Sydney, akong couzin from US."

"Hi couzin!" ana si Clint ug nikatawa.

"Hi Clint!" nikatawa pud si Sydney.

Gilingi ko ni Clint ug ni-kiss siya sa akong aping ug gibalik niya iyang kamot sa akong waist.

"Babe, kuyugi lang sa si Sydney ako nalang sa kuha ug pagkaon natu." ingun ni Clint ug nilakaw na paghuman nako ug tando.

Nahibung ko kay nibalik siya sa akong tupad.

"Ha? Nganu man?"

Nikatawa siya, "Kiss sa, before I'll go." ug iya gipaduul iyang nawng sa ako.

Nikatawa ko ug ni-kiss sa iyang forehead, sa ilong, sa aping ug last sa lips.

"I love you, sige na adtu na. Shoo!"

Paghawa ni Clint kay akong gilingi si Sydney nga nagngisi gatan aw nako.

"Ka blooming sa lovelife! Sana all! Dali na, kuyugi ko sa atung friends," ug gidala ko ni Sydney.

Sauna palang jud kay si Sydney naman ug si Clint ang gitupo-tupo. Childhood friends ming tulo, ug mas suud jud ko ni Clint kesa sila ni Sydney, pero sila among loveteam sauna. Na-stop ra katung ninglarga sila sa US ug adtu ni nidako si Sydney.

Nanglingkod nami ni Sydney pagkahuman namog duul sa among friends. Naa siya'y gihatag na gift nako. Bracelet nga naay pangalan nako, Shanice.

"Thank you, ani Syd! I love you!" ug ni-kiss ko sa iyang aping.

Nag-chika rami about sa among life samtang wala pa si Clint. Nahunong rami ug tabi kay ka-ihiun ko.

"Cr sa ko!"

Gadali ko kay kagawsun na jud siya.

Paghuman nako ug ihi kay nanghugas ko sa akong kamot ug gitan-aw akong reflection sa mirror.

Chinita ko gamay, siopao ug aping, di kaayu puti, sakto ra pagkataas sa ilong ug nipis ang lips. Ni-smile ko before nigawas.

Sa paggawas nako kay naabtan nako si Bryle. Akong classmate nga naibog sad nako. Haist. Char feeling.

"Happy birthday, Shan!" ug iya gihatag iyang gift.

"Thanks Bryle! Ta, adtu nalang ta magchika." nilakaw ko ug una unya nisunod si Bryle.

"Asa man si Clint, Shan?"

Pangutana ni Bryle while we're walking.

"Naa ngadtu gud," tubag nako.

Nitando ra si Bryle.

When we arrived inside the hall, nagtapok akong mga friends sa table namo nila Sydney.

Unsay naa?

Katung nakapaduul nako, nakit-an nalang nako nga naka-akbay si Clint sa kang Sydney ug gipicturan silang duha sa friends namo nga dili nako kaayu suud. Wala sila kakita nako kay nakatalikod man sila sa ako.

Naa pay nishagit nga "muling ibalik".

Wala ko kahibaw unsa akong ma-feel.

Nganong naa man juy uban nga walay respeto bisan kahibaw nga naa nay uyab ang taw, itupo jud sa lain.

Gibalewala na nako ang nahitabo, except sa disappointment nga akong nafeel sa among mga friends.

Dili ba pwede na dawatun nila ang kamatuuran nga naay uyab si Clint ug dili na dapat itupo sa lain?

Mao na ang usa sa mga toxic, kanang friends nga mu-tolerate sa sayup nga binuhatan.

Naglakaw nako paduul sa ila ug adtu rako nabantayan ni Clint. "Dugaya nimo oi! Kaon nata babe." Niduul siya nako ug gibira ko para makalingkod na.

Na-end akong birthday nga nawagtangan kog gana.

To be continued...

Compilation of One Shot Stories and PoemsWhere stories live. Discover now