Bahala na si Tadhana 4

3 0 0
                                    

Part 4

Sa mga adlaw nga wala si Clint sa akong tupad kay gasige rako ug pangita ug paagi nga mupadayun gihapon.

Our way of communication was thru facetime, or video call, then updating one another sa panghitabu sa among life.

I'm always checking on his instagram, and akong makit-an jud na pictures kundili nawng nako kay ang lugar nga iyang nabisita.

Naay one picture nga nagtalikod siya while iyang kamot kay naka-isa. What made my heart melt was his caption saying, "hugging Shanice invisibly, but very alive in my heart and mind. i miss you babe. i love you".

Nakahilak na sad ko, then I commented "i love you, too. i miss you more. hugs and kisses for you, babe."

Daghan ug nireply nga "sana all" "naay forever with Clint and Shan" "relationship goals xoxo"

"Kumusta naman akong babe nganha?"

One time when we had a video call.

"Still alive and kicking, Clint. Kadugay ba sa adlaw… I wanna hug and kiss you in person… pirmi nalang picture nimo akong ginatutukan…"

He smiled sa akong tubag niya. Nakit-an pa nako nga nagtubig iyang mata. Shit, this situation we are in is just so fucked up.

"I love you, always remember that Shan. Whatever happens, I'll always be back. You are my only home."

One year na ang nilabay sukad nilarga si Clint.

When I visited his facebook, there are tagged photos of him.

Naay picture nga naa sila sa bar which is wala koy idea nga niadtu diay siya ug bar. Kuyog niya iyang new found friends, wala ko kaila sa mga nawng but what caught my attention kay naa man si Sydney.

Gibalewala ra nako, basin night out nila after a stressed week sa school.

Well, ako man sad mag-bar with classmates but I always tell him nga muanhi ko dinhi or any of my whereabouts. Kani lang jud nga pic niya nga wala siyay gisulti nako nga makig-inom siya, with my cousin pa.

I don't want to think of any bad thoughts about it kay ako ray mabuang.

Overthinking has been my sort of comfort, I don't know, it's just that even if it drowned me, it somewhat relaxes me, too. Nabuang na siguro ko.

Aside sa katu nga picture nga nalain ko niya, his texts also became cold. Katung pagka-una nga pirmi mi mag-vc, karun dili na kaayu. Dapat ako pa mismo ang muuna ug tawag niya.

But still, ako ra gihapon gisabut kay basin busy.

But ako man sad busy, college life is really hell but I always find time for us. Pero dili na nako ipang-guilt trip sa iya. I will always understand him.

"Babe, are we okay?" one time I asked him kay di na jud nako makaya iyang treatment.

"We are." mao ra iyang tubag. But his eyes and action says the oppposite.

"Gikapoy naka sa atung situation? We can talk about it, Clint. Dili kanang mukalit raka ug ka-ing ani nako."

Akong dughan kabuakon na, ug akong luha gusto ng mugawas.

Ing-ani jud diay basta LDR? Naa paba kaha gihapoy partners who are in a LDR nga maka-survive? Kay kani among situation ni Clint is just one of the proofs nga lisud i-survive ang relasyon og long distance.

"Not now, Shan. Gikapoy rako sa skwelahan. Matulog nako." and then he ended the call.

Okay paba nga mukupot gihapon ko ani among relasyon? Makaya ba nako nga ako nalang ang mualsa para makasurvive pani nga relationship? Kay ug tinud-anay lang, murag ako nalang gibuang akong kaugalingun.

Compilation of One Shot Stories and PoemsWhere stories live. Discover now