Bahala na si Tadhana 2

3 0 0
                                    

Part 2

Nilabay ang months ug nakalimtan natu nakong panghitabua. Graduating nami sa senior high ni Clint. Sila Sydney kay nibalik na sad sa US two days after sa akong birthday.

Naa mi sa mall ni Clint, manan-aw mi ug sine, part na sa among date.

Samtang galakaw mi padung sa sinehan kay di jud malikayan naay mga girls who are busy staring at my boyfriend.

I held Clint's hand tightly unya gi-sway pa nako para makahibaw ni sila nga naay uyab si Clint and that's me!

Clint just smiled because of what I did.

Kasuyaan jud ming Clint sa uban kay lagi in-love kaayu mi sa usag-usa. Daghan sad mig pictures sa facebook nga ipang-post sa bisan kinsa with the caption "relationship goals". Every time makakita ko atu kay makapasalamat kog ahat nga si Clint akong uyab.

After namo tan-aw ug sine kay eksakto ting-dinner na mao tu nisulod mi sa Jollibee para mangaon.

Mahadlok na gani ko musulod ug Jollibee kay basin magbuwag mi ni Clint! HAHAHA! Charlangs.

Si Clint na ang ni-order sa among i-dinner.

While waiting for Clint kay naay nilingkod sa chair sa akong atubangan which is for Clint unta.

"You here alone, Shan? Asa si Clint?"

Nganu man jud ni si Bryle oi, basta makakita siya nako kay si Clint dayun ang pangitaun. Ibog ni siyang Clint? Char.

"I'm with Clint, man. Nag-order pa." ug ni-smile ko niya.

Nitando ra si Bryle ug timing pagbarug niya niabut si Clint. Nisiga ang mata ni Bryle.

Ni-nod ra si Clint sa kang Bryle then nilingkod na sa akong atubangan. While Bryle was still staring at Clint but when he realized I was staring at him, he just shrugged then nihawa na paggawas sa Jollibee.

Nangaon nami ni Clint, di jud mawala among chika samtang gakaon.

Katung mga memories namo sauna pagbata nga basta mahago ko sa dakop-dakop kay magpadakop dayun siya nako. Naa sad tuy times nga ga-bato lata mi ako man ang hago then pagkaigo sa lata kay nibanda man sa akong tuhod, to the rescue na sad siya ug nakig-sumbagay sa nakaigo. Ug mag-patintero sad mi, dapat jud magkagroup mi, ug dili man sad gani mi magka-group kay iya rakong paagiun mao ng maka-home mi sa akong grupo.

Sige rami ug pangatawa atu na mga panghitabu kay unbelievable lang nga uyab mi karun ug 3 years nami.

Sa sulod ana nga three years kay naa puy times nga on and off mi. Naay mga problema nga need namo mubiya sa usa'g-usa para dili mi mas maapektuhan. Magbalik ra sad dayun after masturyaan ug tarung.

Kana ganing mga problems namo nga need jud mi mag-break kesa among kaugalinong ang mabreak. Sometimes, it should be that way. We should not stay in a relationship where we can say it's already toxic, we need to step back before that toxicity ate us that leads to a more unsolvable problem.

In order for the both of us to grow, we need to be apart from each other. To save ourselves and to save the relationship we built.

Naay times nga mukalit lang ko ug ka-cold for an unknown reason, wako kahibaw if napul-an naba ko or just bored sa akong life. But mubalik jud ko sa times nga makarealize ko nganung love nako si Clint.

Ambut jud, siguro dili ra ako sa daghang babaye nga mukalit lang ug kabuang basta naa sa usa ka relasyon.

Gapadayun ra among chika ug sa dihang naa siyay gisulti nga nagpaguba sa tibuok nakong adlaw nga pirti man untang lipaya.

"Shan, dili baya ko dinhi sa Cebu mag-college." sulti niya samtang gaduko, gatan aw sa manok nga murag mao tu iyang kastorya.

Nabungog ko kadiyut. "Dili sa Cebu?" wala gihapon siya mutan-aw nako. "Babe, tan awa ko. Storyaan natu ug tarung."

Nihangad siya ug nitan-aw nako.

"If dili sa Cebu, asa man pud ka mag-college?"

"Sa US. Kuhaon nako ni papa ug adtu ko niya patiwasun ug skwela." wala siya nahimuut sa iyang gistorya.

"So, wala ratu atung plano na same school for college? I thought settled namo nganhi sa Cebu?" bitter kay nako pagkasaturya.

He looked at me sadly then held my hand nga naa sa table.

"Sorry, babe. Dili ko kabalibad ni papa kay asta ako ganahan sad mukuyog niya---"

"Does that mean musugot ra sad ka nga mabyaan ko nimo?" I know I sounded immature but mao man akong pagsabut.

Kahilakon nako sa among pagsturya maong nibarug nalang ko ug gibyaan siya.

Naabut ko sa amo nga wako kahibaw nganu nakauli ko ug safe. Wala ko kadawat ug texts or tawag gikan ni Clint.

Siguro, naa juy curse ang jollibee sa manag-uyab. Masla.

Ningsulod ko sa balay ug naabtan nako si Mama ug Papa gaaway.

"Dili nana nako sala nga nagbiga ka! Ug ganahan ka mukuyog sa imong babaye hala sige! Ganahan ka ihatud pa tika sa ila! Yawa ka!"

Unsa naman sad ni oi?

Gabakho ug hilak si Mama. Samtang si Papa kay galingkod sa iyang atubangan, nakakalat ang sanina ni papa sa salog.

"Ngano naman sad, Pa? Naunsa naman sad mo ni Mama?"

Gilingi ko nilang duha nga shocked kaayu.

"Ganina paka diha, Shan?" pangutana ni Mama sa ako.

Nilingo-lingo ko.

"Storyae na ninyu ug tarong, Ma, Pa. Matulog nako."

Mao ratu ug nisulod nakos akong kuwarto.

Walay ilis nga nihigda ko sa akong higdaanan ug gihilak ang tanan nakong gibati.

Gitan-aw nako akong phone ug naay isa ka text ngadtu si Clint.

Clint:

Babe, naa kos gawas. Storya ta, please? Tarungon tani kay dili ko katulog nga gaaway ta. I love you.

Wala na nako replyi si Clint ug nigawas ko. Hilom na sa sala, naa na sila Mama ug Papa sa ilang kuwarto, unta.

Pag gawas nako kay giditsu ko ug hug ni Clint samtang gahunghung ug "sorry" "I love you".

Nigakos pud ko niya ug nihilak na sad balik.

Sa akong paghilak ganina kay naka-realize ko nga dapat dili ko magpaka-immature. Nga dapat sad ko musabut ni Clint.

Nibuhi siya sa among hug ug gipatan aw ko niya sa iyang mata.

"Clint, I'm sorry sa akong gisulti ganina. Let's talk."

Iyang gipahiran akong luha then he kissed me on my forehead.

Nitando siya ug gipasulod ko niya sa iyang sakyanan. Padulong mi sa ilaha.

To be continued...

Compilation of One Shot Stories and PoemsWhere stories live. Discover now