YENİ BİR BAŞLANGIÇ

461 226 167
                                    

Derslerin başlamasına on gün kala Bursa'ya geldik, hem şehri keşfetmek hem de eğlenmeyi amaçlayarak. Ama tabiki beklediğimiz gibi olmamıştı. Daha geldiğimiz gün benim çantamı motosikletli biri gasp etti. Direnmem üzerine hızla çekmesi düşüp kolumu incitmeme sebep oldu.
Yardım için gelen orta yaşlarda bir abi önce hastaneye gitmemiz gerektiğini söyleyerek yakın bir hasteneye götürdü. Çekilen film sonucu hemen çıkmıştı, kırık yoktu neyseki. Sonrasında soluğu karakolda aldık . Uzun bir bekleyişin ardından gelen iki polis memurunun ifadelerimizi alınmasından sonra komserin sesini duyunca arkamıza baktık;

"Ne yaptınız Selim bakıldı mı mobese kameralarına?"

"Amirim motosikletin plakası yok şahsın da yüzünde maske var pek bir şey çıkacak gibi durmuyor."

Elif'in yavaşça eğilip kulağıma ;
"Kızım bu ne? komserler; beyaz saçlı, orta boylu, göbekli olmaz mı? Bu resmen best model off turkey. " dedi.

Dirseğimi Elif'in boşluğuna doğru vururken, genç komser duymuş olacak ki tebessüm oluştu yüzünde.

"Valizlererinize bakılırsa yeni geliyorsunuz Bursa'ya. "

" Evet öğrenciyiz, üniversite için geldik. Hoşgeldin dedi bize Bursa." dedi muzip gülüşle Elif.

Ben çok korktuğum için sesim soluğum çıkmıyordu. Bütün soruları Elif cevaplıyordu. Telefonum çantamda olmadığı için biraz şanslı hissediyordum aslında. İçinde çok eşya sığmayacak kadar küçük bir çanta kullanıyorum. Ona da kredi kartı, kimlik gibi şeylerin sığdığı kadar bir cüzdanım ve olmazsa olmazım kulaklığım vardı. Kimliğe çalıntı bildirimi yapıp, babama da kartı kayıp ettiğini söyledim. Adres bilgilerimizi alıp imza attırdıktan sonra karakoldan çıktık.

Olayın üzerinden 2 gün geçmişti. Kendimizi daha doğrusu kendimi eve kapatmıştım. Elif'in anneannesi burada yaşadığından kuzenleri ve bir kaç arkadaşı da vardı burada. Iki gündür dil dökmesine rağmen dışarı çıkmaya ikna olmadım.

" Yapma ne olur bak ilk defa gece sorgusuz sualsiz dışarı çıkcaz. Canlı müzik varmış hem eğleniriz biraz. Tamam bende korktum ama çok abartmıyor musun kuzum? "

" Nereye gidicez peki ?"

" Biraz ileride bar varmış . Bakma hemen öyle genelde öğrenciler takılırmış.
Birşeyler içer biraz müzik fana mi olur?"

Kedi gibi bakmayı da ihmal etmedi tabi.

" Tamam bakma öyle sadece 2 saat."

" Ya sen ne ponçik bir arkadaşsın böyle.."

Sahte bir tebessüm attıktan sonra hazırlanmaya gittik.
Hazır bir şekilde salona çıktığımızda birbirimize bakıp bi oooo çektik.
Elif; pudra pembesi dizden biraz yukarıda pliseli bir elbise, altına bordo, ince topuk stiletto, koyu renk ruj ile kumral teni ben burdayım diye bağırıyordu resmen.

Ben ise siyah elbise, düz siyah saçlarım makyajsız yüzüm ile siyahlara bürünmüştüm, tıpkı gözlerim gibi.

Elif'in kuzeni almıştı bizi evden. Müzik eşliğinde içeceklerimizi içiyoruz. Her zaman gittiğim yerleri, tuhaf bir şekilde incelemeyi severim. Burası oldukça şık döşenmiş, ışığın renklerinin dakika başka bir renge dönüşmesi, ortama ayrı bir hava katıyordu. Bara uzak olan bu masa, dans pistini olduğu gibi görebileceğimiz bir konumdaydı. Yanımıza genç bir adamın gelmesi sohbetimizin kesilmesine sebep oldu. Elinde iki bardak içkiyle gelen bu adam, bardağı bana uzaktı;

" Merhaba, bana eşlik etmek ister misin?"

Kibar bir dille bu teklifi geri çevirdim.
Neredeyse bir saat geçmişti.Kızlar içtikleri içkinin etkisiyle sarhoş olmaya başlamıştı. Birinin aklının başında olması gerekti. O kişi tatbiki bendim.

Saat hızlı ilerliyordu 2 saat diye kararlaştırmış olmamızı unutan Elif, benim ısrarla gidelim dememe aldırmadan pistte kendini müziğe bıraktı, tabi bunda azıcık sarhoş olmasının etkisi de olabilir. Eğilip Elif' in kulağına;

"Ben lavaboya gidiyorum, gelince gidelim artık. " dedim sitemle ama döndüğünde neyle karşılaşacağımı bilmeden.
Döndüğümde gözleri kocaman açılmış Elif'e bakıyordum şaşkınlıkla. Elif ve kuzeni Azra kızı aralarına almış, biri saçlarına yapışmış, diğeri de kolunu ısırırken gördüm. Erkekler de bunlara alkış tutuyor resmen.

Üzerimde ki şoku atlatınca ayırmak için araya girsem de başarılı olmadığım gibi, ben nasibimi aldım.

Sonuç;
karakolda biten bir gece.
Bu şehir bana hiç iyi gelmemişti.
Utançla kafamı iki elimin arasına alıp ifadelerinin alınmasını bekliyordum. Karşı taraf şikayetçi olmuştu. Nasıl olmasın kızın saçları kuş yuvasına dönmüş,Elif'in dişlerinin 32 sinin de izi çıkmış kollarında.

" Neymiş efendim, sevgilisine asılmış.
Neymiş efendim, kimse onun olana el uzatamazmış .
Hayır ne ara sevgilin oldu, alt tarafı 10 dakika yalniz bıraktım "

Ben kızlara baktıkça iyice sinirleniyorum. Elif'in hala uyanamamış olması da ayrı bir konuydu. Elif tam bana cevap vermeye hazırlanıyordu ki Komserin gelmesi ile ;

"Oooo best model off ta burdaymış komiserim sizde mi eğlenmeye geldiniz?"

Demesiyle utancımdan ne yapacağımı bilemez halde, iki elini havaya kaldırdım. Elif söylenmeye devam ediyordu bu esnada;

" Bak Filiz, normal insanlar eğlenir. Komserim de burda, gel öpücem seni ben gel "

Kıpkırmızı olmuş bi şekilde Elif'i tutarken;

" Selim çılgın kızlara 3 kahve söyle uyansınlar"

" Şey kahveler 2 olsun ben kendimdeyim " dedim

" Gece kuşu, konuşabiliyorsun demek "

Anlamadığını belirtircesine bakarken devam etti Oğuz komser;

" Çantanın çalındığı gün, sesin çıkmamıştı onu diyorum "

Devam etti sonra Oğuz komser;
" Sanırım bu gece misafirimiz olacak arkadaşların karşı taraf şikayetçi sen gidebilirsin ama."

" Ben Elif i bırakıp gidemem ki " dedim

" Birazdan nezarete alınacak onlar, sen misafirim olarak benim odamda bekleyebilirsin. " dedikten sonra hareketlendi eline telefonunu alarak.

Tam çıkacakken de eliyle bacaklarımı göstererek;

" Tamam anladık güzel kadınsın, dikkati bacaklarınla değil başla şekilde çekmeyi dene. " dedi ve gitti bay çok bilmiş.

Kızları, iki memur götürürken odada yalnız kaldım.

Oğuz komser, odasında benim olduğumu unutarak pat diye odaya girince o sözlerinden birini duymamak için gözlerimi açmadım. Koltukta uyuya kaldığımı düşürerek Yerine oturdu, ama sonra tekrar kalktı ceketini çıkararak bacaklarımın üzerine öttü. Bir yandan da
söyleniyordu;

" Anladık güzelsin hoşsun bu etek nedir ya" dedi.

Cevap vermemek için kendimi zor tutuyorum.

Yerine oturdu, telefonu kulağına götürdü kısa süre sonra açıldı;

"Selim benim odaya kimse girmesin " dedikten sonra ayaklarını masaya uzatıp iki elini göğsünde birleştirdi ve gözlerini kapattı..

KEYİFLİ OKUMALAR ARKADAŞLAR ⭐ BIRAKMAYI UNUTMAYIN 🥰

GÖNÜL HIRSIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin