Elif, Oğuz komseri görme düşüncesi ile zili çalmıştı.Evet kendisinin erkek arkadaşı vardı. Ben her ne kadar belli etmediğini düşünsemde, Elif fark etmişti, Oğuz 'dan etkilendiğimi. Kolaylıkla sevebilen bir insan değilim seçiciyim . Lisede çok teklif alırdım, kabul ettiğim çocuklarlada bir aydan fazla görüşmezdim.
Kapı açıldı, beklediğinin aksine kapıyı kafede gördükleri tesettürlü bayan açmıştı."Nazlı kim gelmiş kızım ?"
" İki hanım babaanne."
"Merhaba ben Elif üst katta oturuyoruz ."
Nazife teyze kapıya geldi içeri buyur etti, Elif yalnız girdi içeri.
Ben ise işlerim olduğunu söyleyip eve çıktım. Keyfim yerinde olmadığı zamanlarda yaptığı gibi kulaklığı takıp kendini yatağa bıraktım.*Bakınca içim gittiğinden
Göremeyince özledigimden
Hergün yolunu gozlediğimden
Hhaberin yok haberin yok
O gözlerinin yeşilinden
Geçemiyorum sevginden
Ölüyorum sessizlikten
Haberin yok haberin yok
Vazgeç gönül ağlasana
Göz yaşını silen yok
Bu yüreğin ortasında
Kanayan yaranı saran yokGözünden akan bir damla yaş ile dinledim.
Tesadüf radyoyu açınca ilk çıkan şarkı, sanki benim için söylenmiş gibiydi.Oğuz'a gelince, aylardır peşinde olduğu gece kulüplerine uyuşturucu satışı yapanın, zengin iş adamının olduğunu ve son günlerde adından yaptığı yüklü miktardaki bağışlarla söz ettiren, sözde adam olduğunu kanıtlamak için gece gündüz demeden çalışıyor. Ekibi ile birlikte bu gece sevkiyat yapılacağı duyumunu almış, suç üstü baskın için hazırlık yapıldıktan sonra olay yerine yerleşmişlerdi.
Ama içeride Oğuz komseri, bir süpriz bekliyordu. Karşı tarafta kendisinin yaptığı gibi içlerine bir köstebek yerleştirmiş, attıkları adımı biliyorlardı. Bir süre beklediler gelen giden olmayınca tedbir alarak içeri girme kararı aldı. Içeride sandalyeye bağlı, kafasında siyah bir çuval olan biri vardı. Dikkat ederek yanına gittiklerinde cansız bedenin kendi adamı olduğunu görmesi ile küfür savurması bir oldu. Gözleri doldu genç adamın kimsenin canı yanmadan, bu görevi tamamlamak istediği tek şeydi.
"Allah kahretsin!!!"
"SALİH "diye kükredi resmen.
"IIçimizde ki it kimse bana o soysuzu bulun. O it ortaya çıkana kadar her ne yapılıyorsa son dakika yapılıyor gibi olacak. Ha birde odama detaylı bi temizlik yapsınlar böcek varmı bakalım.
Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. Anlıyorsun değil mi?"" Anlıyorum amirim."
" 2 kişi kalsın burada ambulans gelene kadar geri kalan merkeze. " dedi hızla arabasına binerek uzaklaştı.
Elif, eve çıktığında pijamalarımı giyinmiş film izliyordum.
" Gelebildiniz sonunda Elif hanım. "
" Kusura bakma, muhabbete dalmışım. "
" Hım çok mu sevdin yeni arkadaşını?"
" Yani iyi kız tanısan sende seversin."
" Sağol canım ben almayayım. "
" Abisi gibi değil bak cidden."
"Abisi?"
"Bizim komser yok mu ?Oğuz."
"Hım "
Yüzüm bi an gülümsedi ama Elif e farkettirmeden önüme döndüm hemen.
" Gül be gül bir şey demicem."
"Filmin en heyecanlı yerindeyim sessiz ol lütfen." deyip dikkatini televizyona verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖNÜL HIRSIZI
Teen FictionDerslerin başlamasına on gün kala Bursa'ya geldik, hem şehri keşfetmek hem de eğlenmeyi amaçlayarak. Ama tabiki beklediğimiz gibi olmamıştı, daha geldiğimiz gün benim çantamı motosikletli biri gasp etti. Direnmem üzerine hızla çekmesi düşüp ko...