La inceput, Dumnezeu a creeat Raiul si Pamantul. Acum Pamantul este fara forma si gol, intunecat la suprafata adancului, iar spiritul dumnezeiesc situandu-se peste ape.
" Te rog," murmur ragusita, vocea mea este epuizata. " Te rog, opreste-te."
Iar Dumnezeu a spus " Aici sa fie lumina."
Apoi acolo a fost lumina.
Dumnezeu a vazut ca lumina este buna,asa ca a separat-o de intuneric. A numit lumina "zi" iar intunericul "noapte".
Demonul e in spatele meu.
"Harry," am suspinat zgomotos cand i-am simtit sexul deja umflat presat de fundul meu, un mic geamat scapandu-mi cand m-a impins in perete, tinandu-ma strans de maini.
Nu vreau sa-i dau satisfactia sa ma auda tipand. Stiu ca iubeste asta, si stiu ca asteapta sa ma auda.
"Avery," Harry murmura ragusit din spate, un mic chicot fiind auzit cand dintii lui mi-au atins urechea, muscand-o jucaus. " Tipa Avery. Lasa-ma sa te aud. "
Nu.
"Da." maraie, pierzandu-se in propria dorinta cand s-a impins in mine. Corpul meu a inghetat de la miscarile lui bruste, si pot auzi lanturile inca legate de gatul meu facut un zgomot enervant.
Lasa-ma sa plec.
"Nu te mai gandi la asta," el maraie cand se impinge inapoi in mine, lovindu-mi fundul cu palma. " Asta e casa ta acum. Obisnuieste-te. Fa ce spun si tipa,striga-mi numele,cat de tare poti. Fa-o." El mi-a plesnit din nou fundul, iar eu mi-am inchis ochii strans, muscandu-mi limba tare.
"Avery, vrei sa te ranesc?" Harry sopteste cand se opreste din miscari. M-am simtit ca si cum as fii singura in camera, dar el era in spatele meu. El niciodata nu va pleca,este demonul meu.
Deci, printre alte cuvinte, am demonul meu personal.
Nu i-am raspuns. Nu il voi lasa dracului sa ma auda, nu mai vreau sa fiu slaba si sa -
Corpul meu s-a scufundat in durere cand l-am simtit pe Harry intrand in mine din spate. De data asta, a durut cu mult mai mult ca prima oara, mainile lui mi-au prins sfarcurile, strangand cu putere. El este dur cu mine, incercand sa obtina de la mine reactia pe care o vrea.
"Tipa pentru mine." marai in urechea mea cand trupul lui se freca de spatele meu. Degetele lui imi rasuceau sfarcurile acum, iar eu nu pot face nimic. Tot ce pot auzi sunt lanturile care se lovesc intre ele de la gatul meu.
Devine mai furios, pot simtii asta.
"Inceteaza sa pretinzi ca esti tare, doar da-te batuta Avery. Nu poti face nimic. Nu exista cale de scapare, iar eu nu te las sa pleci. Asta se va inrautati daca nu mi te supui."
Cand inca nu am facut ce Harry mi-a spus, miscarile lui s-au oprit, iar lanturile au disparut de la gatul meu. Ochii mei s-au deschis si am vazut decat negru, pana cand m-am gasit in patul lui Harry din camera principala.
Singura.
Te-am avertizat, Avery.
Vocea lui Harry suna ca a unei fantome, de-a lungul gatului meu. L-am ignorat si m-am lasat pe spate in pat, imaginandu-ma intr-un alt loc. Undeva unde sunt in siguranta si este plin de lumina.
"Avery?"
O voce mi-a captat atentia. M-am intors ca sa gasesc ceva care arata ca un portal mare. M-am ridicat din pat, frecandu-mi ochii ca sa vad portalul mult mai clar.
Ce am vazut mi-a facut rau. Ce am vazut m-a facut sa vreau sa mor din nou si din nou.
Fratele meu. Este fix in mijlocul portalului, si tipa zgomotos, vocea lui fiind plina de teroare si durere. Pot vedea demoni cu aripi negre inconjurul lui, iar ei il ingroapa de "viu" undeva ce pare o plaja, nisip rosu cazandu-i pe fata si pe corp. Pot spune ca ii arde pielea atunci cand vrea sa iasa din groapa, dar demonii doar rad de el, si continua sa il ingroape cu ranjete amuzate.
CITEȘTI
Vindictive. [Tradusă]
FanficAvery Smith a crescut ca o crestina devotata, la fel ca parintii si familia ei. Credinta ei, totusi, a scazut din cauza unei crime care implica uciderea parintilor ei. Dornica de rabunare, Avery ii cere ajutorul unui demon pe nume Harry, care o va a...