"Desparte-ti picioarele mai tare pentru mine, baby - asa."
Am lasat un geamat sa imi iasa cand am simtit cum barbatul demon mi-a despartit picioarele, si am incercat sa ma rezem pe unul dintre ele cand pentru a mi mentine echilibrul. Dar barbatul doar m-a apucat de solduri si m-a tinut pe loc, apoi a intrat in mine pe la spate, iar acum ca eram in echilibru, mi-am indreptat privirea inapoi la cele doua penisuri care erau in gura mea.
Cei doi demoni care stateau in fata mea au zambit in jos la mine, privindu-ma cu fascinatie cand l-am luat pe cel din dreapta mea in gura. Mi-am dus mana catre celalalt si am inceput sa-l pompez incet, simtimdu-l sub atingerea mea. Mi-am rotit limba in jurul capului penisului din gura mea, incercand sa-mi relaxez gura, dar demonul se impingea mai tare in mine.
"A cui e?" A intrebat.
"Nu stiu, dar oricui ar apartine este un norocos."
"Mai vrea cineva sa o incerce?" Demonul barbat din spatele meu a intrebat dupa ce a iesit brusc din mine, impreunandu-mi picioarele la loc. Demonul al carui penis il pompam cu mana mea s-a dus in spatele meu, fata a pierde niciun moment cand s-a intins adanc in mine; picioarele mele era impreunate deci eram mai stramta pentru el, si a gemut tare din spatele meu, dar geamatul lui s-a amestecat cu altele din Taverna Placerii. "Avery, ce dracu," o voce noua se aude, si am scos penisul ala din gura brusc cand am recunoscut vocea. Stapanul meu a dat cei doi demoni de langa mine cu o asa forta incat s-au izbit violent de perete, iar un demon din spatele meu s-a dat inapoi repede.
Stapanul meu era dezbracat, deci m-am dus sa ii apuc membrul pentru a-l satisface, dar el doar s-a strambat la mine si s-a dat inapoi.
"Ce dracu faci?"
"Ii satisfac." I-am raspuns. "Nu de asta sunt aici?"
"Nu, esti aici ca sa ma satisfaci pe mine." M-a apucat de spatele capului si m-a fortat sa ma ridic in picioare. Am scheunat, picioarele mele de simteau ciudat cand stateam din nou pe ele. Harry se uita la mine cu o incruntatura adanca pe fata lui. "Nu vreau ca tu sa mai satisfaci pe nimeni altcineva inafara de mine, ai inteles?"
"Nu inteleg." Am raspuns. "Atunci -"
"- ii poti satisface cu gura ta, dar nu si cu virtutea." Harry si-a strans degetele in jurul taliei mele, ciupind, iar asta m-a facut sa tresat de durere. "Intinde-te pe masa aia."
A aratat cu capul spre o masa de lemn de langa noi, care era goala, exceptand un pahar plin de un lichid rosu. Harry l-a smuls de pe masa, dand cu el de perete, si eu m-am intins pe masa, simtinudu-mi pieptul presat pe lemnul caldut.
I-am simtit mainile cum imi despart picioarele, lasandu-mi deschisa si vulnerabila, si l-am simtit cum se infige in mine un moment mai tarziu. Nu am gemut sau tresarit din cauza durerii pentru ca nu am mai simtit nicio durere. Nu stiu de cat de mult timp sunt aici, dar este destul incat durerea sa nu mai existe pentru mine. Asa ca am stat acolo, cu bratele pe langa corp in timp ce Harry continua sa se impinga in mine incet si adanc. Era evident ca incerca sa ma invete o lectie, dar nu-i mergea.
"Doare asta?" Sopteste ragusit in urechea mea, apoi sugand lobul urechii.
"Nu."
A inceput sa ma patrunda mai tare, cu mai multa forta.
"Si esti sigura ca nu doare? Vreau sa fii sincera, Avery."
Sunt obisnuita cu durerea. Am gandit asta, si stiu ca nu e nevoie sa o zic cu voce tare. Pe celalata parte a mesei era o fata care era fututa de alta. Erau oameni care faceau sex peste tot, si cand m-am uitat in jur, vazand toate corpurile alea de demoni si alte fiinte, nu m-am mai simtit incomfortabil cum am fost prima data cand am venit aici. Este incredibil cum te poti obisnui cu ceva.
CITEȘTI
Vindictive. [Tradusă]
FanficAvery Smith a crescut ca o crestina devotata, la fel ca parintii si familia ei. Credinta ei, totusi, a scazut din cauza unei crime care implica uciderea parintilor ei. Dornica de rabunare, Avery ii cere ajutorul unui demon pe nume Harry, care o va a...