AFRA-4-

11 2 0
                                    

Selaaam güzellerim. Yine ben geldim. Hepinizin bildiği üzere Afraya tekrardan başlama kararı aldım. Sizden tek isteğim beni desteklemeniz.

Sizi seviyoruuum 💙

-KABULLENİŞ-

Hayat bazen çok seçenek sunmaz size. Ne doğru ne yanlış bilmezsiniz. O an yapmak istersiniz ve yaparsınız. Ne mantık kalır ne akıl kalır geride. Sadece kalbinizin sesini dinlersiniz. 

Bende o anlardan birindeydim. Arkamda hayatımı kabusa çeviren babam ve önümde de sadece haftalardır tanıdığım Yiğit vardı.

Ona doğru adımlarken adını tekrar fısıldadım çaresizce "Yiğit... yardım et." Yiğit benim gelmemi beklemeden bir kaç adımda yanıma ulaştı. Bir elini koluma sarıp beni kendi sığınağına çekti . Kafam omzuna çarptı. O kadar yorulmuştumki kafamı omzundan kaldırmadım. İki elini birden sardı etrafıma. Sert bir şekilde konuştu. " Sarışın.. bu hâlin ne. Kim yaptı bunu sana." Bir elini çözdü. Elini enseme attı ve kafamı omzundan kaldırdı. Yüz yüze dururken elini kanayan dudağıma kaydırdı. Daha yüksek sesle bağırdı "Söyle sarışın." Daha çok ağlama başladım.

Derin derin nefesler aldığını hissediyordum. Nefesi dudağıma çarpıyordu. Arkamdan biri tekrar bağırdı. " O adam kim lan sürtük." Babamın sesiyle yerimden sıçradım. Kafamı tekrar Yiğitin omzuna koydum. Yiğitin bütün vucudu kasıldı. Tane tane fısıldadı bana. " Seni bu hâle getiren o arkanda ki şerefsiz mi sarışın?" Sessiz kaldım. Ne söyleyebilirdim ki. Sadece gitmek istiyordum.
Yiğit bağırdı. "SARIŞIN!"
Yükselen sesiyle ağlamamı durdurmaya çalıştım. "Yiği...t o.. o" tekrardan ağlama başladım.

Yiğit elini yanağıma kaydırdı. " Siktir tamam ağlama. Söyle güzelim o adamlar mı seni bu hâle getirdi?" Kafamı salladım. Tekrardan  fısıldadım. " Git..mek istiyorum Yiğit." Yiğit iki eliyle birden yanaklarımı kavradı ve saçımı öptü. " Gideceğiz güzelim."
Cebinden bir araba anahtarı çıkardı. " Bunu al ve arka sokakta siyah Range Rover'a bin. İki dakikaya yanındayım." Çaresizce inledim "Hayır Yiğit sende gel."
Kollarını benden ayırdı." Git geleceğim."

Çaresizce etrafıma bakındım. Babam ve Ali yanyana durmuş olayı çözmeye çalışıyordu. Babam seslice bağırdı " Sevgili mi yaptın benden habersiz .Seni öyle bir döveceğim ki Afra bu zamana kadar olanlar bir hiçti."

Hayatımda ilk kez o an babamdan utandım. Hayatımda ilk kez babamın ölmesini diledim. Ben babama hiçbirşey yapmamıştım ki. Neden böyle davranıyor bana.

Kızardığını hissettim ve Yiğitin bana verdiği anahtar ile yürümeye başladım. Arkamdan bir kaç gürültü geldi fakat dönüp bakmaya cesaret edemedim.

Siyah Range Rover'ı görünce adımlarımı ona doğru yönlendirdim. Arabanın içine girmek istemedim. Kaputun üstüne oturdum ve gökyüzünü izlemeye başladım. Derin bir nefes çektim içime. Eğer Nazlı bugün evde olsaydı asla o evden kaçamazdım diye geçirdim içimden. Kendimi Seline mesaj attığım için tebrik ettim. Selini aramak için elim telefonuma gitti fakat evde yatağımda unuttuğum aklıma geldi. Çaresizce iç çektim ve hırkamı avuçlarıma çektim iyice.

Dizlerimin sızısını hissetmeye başladım. Yüzümü buruşturdum. Fena düşmüştüm. Üşüdüğümü hissettim ve hırkama iyice sığındım. Yiğit aklıma dolunca ürperdim. Hayatımda ilk kez koşulsuz güvenmiştim birine. Dudaklarım titredi.

Yiğitin sesiyle yerimden sıçradım. " Sana arabada oturman  gerektiğini söylemiştim." Mırıldandım" Şey hava almak istemiştim." İki adımda yanıma geldi. İki bacağımın arasına girdi. Eli saçlarıma dolandı. "Saçların.." burnundan soludu. " O piçi öldürmeliyim. Bekle burda." 
Hızla elini tuttum. " Dur gitme."  Elim ellerinde küçücuk kalmıştı. Sessizce mırıldandım. " Saçımı ben kestim babam değil." Yaptığım itiraf ile Yiğitin kaşları havalandı. " Neden sarışın?"
Olanlar aklıma gelince gözyaşlarım tekrardan akmaya başladı. " Babam.. babam beni Aliyle evlendirmek istedi. Ben hiç istemedim Yiğit. Kestim saçlarımı. Belki.. belki beni beğenmez diye düşündüm."
Sessizce hıçkırdım. Saçımdan bir tutam çektim. " Baksana Saçıma. Çok kötü değil mi?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AFRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin