London...
Miho kenal ren sejauh mana..
Soal krys..Miho kenal masa dalam penerbangan hari tu...dia bagi miho gula2 sebab ren tengok miho nak termuntah pening sikit..
Balas miho..Kenapa krys tak tau langsung..??
Soal krys lagi..Macam mana nak tau..krys tak sampai 10 minit dah terlelap..nasib miho kejutkan krys hari tu kalau tak tinggal lah krys dalam kapal tu sendiri sendiri..
Marah miho kepada krys..Mianhae sakit krys ni rasa dah makin teruk sangat..miho tau tak ren dengan myungsoo bersepupu..
Kata krys lagi..Dari mana krys tau..
Miho membalas..Myungsoo yang bagitau la..miho tak perasan kah masa krys lambat hari tu ren tetiba muncul...
Krys membalas soalan miho..A.ah lah baru perasan...
Balas miho pendek..Pasal couple sendiri pun tak tau ke..?
Sambung krys lagi..Miho hanya tersengeh mendengar kata krys..
Minahh..
Chen membawa minah keluar berjalan jalan di tepi pantai sambil tangan chen menggenggam tangan minah..
Chen - Minah..chen nak datang rumah minah boleh tak..??
Buat apa nak datang rumah..??
Balas minah..Nak pinang minah la nak buat apa lagi..
Kata chen menduga minah..Minah terdiam..
Nak kenal kenal dengan saeng minah la..?
Kata chen lagi apabila tengok minah hanya terdiam...Nanti la ada masa minah bawa chen..
Balas minah..**********
Shin dan fanny masuk ke kedai bunga Jessica...
Nak cari bunga apa miss..
Kata sulli tersenyum memandang shin dan fany..Unnie sica mana..??
Balas fany dengan shin serentak..Unnie sica dah keluar..ni siapa ya..??
Soal sulli lagi..Ni saeng dia la...saya fany ni shin...
Kata fany kepada sulli dan memperkenalkan diri..Owhhh... saeng unnie sica..nak tunggu unnie sica sila lah duduk sana dulu kejap lagi mungkin unnie sica sampai...
Pelawa sulli dan menunjukkan kerusi kepada shin dan fany..Tak pe la kami pun nak cepat..
Balas shin dan berlalu pergi..Sulli pun menghantar fany dan shin ke pintu..tetiba yonghwa muncul dan mengejutkan sulli..
Oppa yong buat apa kak sini..? nanti unnie sica datang macam mane..??
Kata sulli berwajah cemas apabila melihat yonghwa laju masuk ke dalam kedai..Nak jumpa sica dengan sulli lah..
Balas yonghwa..Tak payah nak jumpa,unnie sica keluar tadi...saeng dia pun datang juga mencari unnie sica..
Balas sulli dan menolak yonghwa sehingga sampai ke muka pintu..yonghwa pun keluar di sebabkan tolakan sulli..Sulli ni kenapa pelik je...siapa yang cari sica juga...
Yonghwa berkata dalam hati...Dalam kereta jungshin,minhyuk dan jonghyun menegur yonghwa apabila yonghwa masuk dalam kereta..
Minhyuk - sica mana..
Jonghyun - asal dengan sulli tu sampai main tolak2 pulak..
Yonghwa - sica keluar la..sulli pulak tu sibuk tak nak bagi jumpa dengan sica..
Jungshin hanya diam..
*****
Gyuri tak keluar lunch ka...?
Soal junki kepada gyuri yang sedang membancuh kopi..Ekkk...tak la boss..gyuri malas nak keluar lah lagi pun kerja gyuri banyak yang belum siap lagi...
Kata gyuri..Kan dah cakap kalau kita berdua atau luar dari tempat kerja jangan panggil boss..
Kata junki dengan geram..Mian bo.sss..erk junki...
Tergagap gyuri..Gyuri buat kopi sendiri je ka tak nak buat untuk junki juga..??
Balas junki tersenyum..Gyuri pun laju membuatkan kopi untuk junki..
Errrmmm...wanginya sedap la gyuri buat kopi..
Puji junki..Gyuri hanya tersenyum malu dengan pujian junki..
Ehemmmmmm...
Kalau nak bersweet sweet pun jangan lah di tempat keja...
Baekhyun mengejutkan gyuri dan junki..Betul lah noona gyuri buat kopi pun untuk bos junki je..
Kata suho..Dahh..dahh...sibuk je kamu berdua ni..
Balas junki memarahi suho dan baekhyun..Bos jangan la marah..ok suho baek...jom keluar lunch..
Tetiba lay muncul pulak..Jom sayang jangan layan budak bertiga ni....
Kata junki kepada gyuri dan menarik tangan gyuri dengan kemas..Ehemmmmmmm...sakit pulak tekak ni tau..
Lay mengusik lagi..Tolong tepi sikit..pengantin nak lalu..
Suho nyanyi ala2 kumpulan sleaqKalau sakit pergi klinik berdekatan jangan biarkan nanti melarat..
Junki berkata lagi kepada lay..Lay - Nak pergi kalau noona gyuri yang bawa..
Jangan nak memandai mandai gyuri is mine..!!
Balas junki lagi yang melayan usikan budak bertiga..Suho, baekhyun dan lay hanya ketawa dengan gurauan bos junki dorang..
Bersambungg...
YOU ARE READING
My Love Mong Familiy (Complete)
Fiksi PenggemarMy Love Mong Family Mengisahkan tentang adik beradik yang kehilangan ibu bapa mereke akibat di bunuh dengan kejam.... walau pun kehilangan ibu bapa hidup mereka tetap di penuhi kebahagian.. Pelakon.. Nam gyuri Jessica Kwon Yuri Bang Minah Park Shin...