Di sebuah university terkemuka di London...Krys yang terlambat bangun cepat2 mempersiapkan diri..kenapa la miho tak kejutkan krys...
miho jahat sangat..nanti awas miho krys kerja kan miho...
Krys bercakap sendiri..Di sebuah pondok bas..
Hon..Hon..Hon..!!!
Sebuah bmw berhenti depan krys..Heyyy...jom naik kita sama sama pergi kolej da lambat ni..
Sorang namja mempelawa krys masuk ke dalam keretanya..Sapa la mamat ni..??
nanti penculik mampus la kryss..!!
Tanpa sedar krys terjeritt..Heyy..saya bukan penculik la...jom la da lambat ni..
Pelawa namja tu lagi...Krys tengok jam di tangannya tinggal 10 minit lagi masa sebelum masuk kolej..
krys cepat2 melangkah masuk ke dalam kereta...
Tak ada pilihan lain ikut je la..krys berkata dalam hati..Dalam kereta..
Haii saya myungsoo..
Myungsoo memperkenalkan dirinyaErkkk..!! Saya krys..
Gagap krys menjawap..Rilex la jap lagi kita sampai tau...
Myungsoo mentenangkan krys dan memecut laju keretanya..Tak sampai 5 minit krys dan Myungsoo pun sampai di kolej..
Dari jauh miho menunggu krys di pintu masuk kolej...Kryssss...!!!!!
Jerit miho memanggil krys..Yahhh...!!
Kenapa miho tak kejutkan krys...?
Tangan sempat mencubit miho..Sakit la..!!!
Dah krys tidur tak pandai bangun..
miho dah banyak kali la kejutkan krys...biar bom meletup pun krys tak pandai sedar juga kali...
Perli miho tangan mengosok tempat yang krys cubit..Hahaha...
kelakar lah kamu berdua ni...
beradik ka..??
Soal myungsoo tiba2..Yaps..
Adik beradik..ni siapa krys..?
Soal miho kepada myungsoo tapi mata ke arah krys..Kenalkan Ni myungsoo..nasib baik dia limpas depan krys kalau tak lama lagi la krys sampai..
Krys memperkenalkan myungsoo kepada miho..Myungsoo da lama tau ren tunggu ni..kenapa lambat...??
Ren tetiba muncul..Lambat bangun la jawapnya..
Kata myungsoo mata merilik ke arah krys...Mereka berempat pun ketawa sama2 dan masuk ke dalam kolej..
YOU ARE READING
My Love Mong Familiy (Complete)
Hayran KurguMy Love Mong Family Mengisahkan tentang adik beradik yang kehilangan ibu bapa mereke akibat di bunuh dengan kejam.... walau pun kehilangan ibu bapa hidup mereka tetap di penuhi kebahagian.. Pelakon.. Nam gyuri Jessica Kwon Yuri Bang Minah Park Shin...