11.

1.7K 113 33
                                    

- Jimin, már napok óta csak iszol. Fejezd ezt be!-morrant rám Jin, mikor meglátta, hogy ismét egy alkoholos üveghez nyúltam a boltban. Figyelmen kívül hagytam mondatát és a szalagra tettem egy zacskónyi sojut.
- Nem lesz ez így jó Jimin.-mondta fejét rázva, mikor kiértünk az utcára.- Tudom, hogy fájt és hogy hiányzik, de nem megoldás, ha elpuszítod magadat. Minden részegségnél az alkohol egymillió agysejtet pusztít el, ami nem jön vissza, szóval ne tedd ezt kérlek. Nem akarom, hogy lepusztult legyél...-elgondolkoztam. Talán, sőt biztos, hogy igaza van, de tudja jól, ha szomorú vagyok mindig iszok.
- Figyelj, haza kísérlek, aztán megyek dolgozni, rendben?
- Oksi. Köszönöm, hogy mellettem vagy.-hajtottam le fejemet.
- Erre valók a barátok.

Miután haza kísért bementem a házba. Ettem valamit, hogy azért mégse éh gyomorra igyak. Leültem a tévé elé, bekapcsoltam valami sorozatot és neki kezdtem.

Már jó részeg lehetek, hiszen forog velem a világ, minden hülyeségen ami a tévében megy, önfeledten nevetek. Pedig alapból szerintem rohadtul nem lenne vicces.
Az egyik résznél lelőttek valakit, mire kitört belőlem a nevetés.
- Nyomorééék~-azzal elkapcsoltam egy mese csatornára, ahol a Teletabik ment.(szerk.:Én félek a teletabiktól)
Pittyent a telefonom ami azt jelentette, hogy üzenetem jött.

JeonJkOfficial
Szia Chimmy. Jól vagy?

Pedsze
Trletbk megy a tévben
Vrld skarom nézni
Gxre át hozzsm

JeonJkOfficial
Részeg vagy?

Igeeeeeeeeeeeeen
Gyere át JUNGOOOOOOO
ARANYOS VAGY
SZRETLEK

JeonJkOfficial
Hol laksz Jimin?

BUSAAAAAAAAN
SIEEEEESDS

JeonJkOfficial
Jimin én Seoulban lakom.
Nem tudok át menni.

Jó..biztos a csajoddal vsgy csak valami kifogásss kelleett
Vicvees vaagy

JeonJkOfficial
Komolyan Seoulban lakom Jimin
Te is tudod, hogy nincs barátnőm

Szeretlek Jungooo
Hiányzool:((
Miért hsgytál eeel?????
Olxan jó volt vsled Koo~
Az a buta izé tönkre tettee

JeonJkOfficial
Két óra és ott vagyok.
Ne igyál többet
Addig is puszillak 😚

Pusziiiilj meeeeeeg
Ez a címeeem: *******

JeonJkOfficial
Okés

Izgatottan vártam, hogy Jungkook itt legyen, remélem nem vert át és tényleg két óra múlva itt lesz.
Biztos szomorú lesz, de nekem muszáj még innom.
Már emeltem volna a számhoz az üveget, ám az üres volt. Az összes üres volt.
- Nem hiszem el.-lettem hirtelen szomorú és az egyik díszpárnámat magamhoz öleltem.
- Hiányzol Jungkookie. Siess hozzám.

________________________

Remélem nem lett unalmas ez a rész😚❤
Innéttől már beindulnak az események. 😚(imádom ezt az emojiit)

Rajongóba szerettem [Jikook] IG ff. ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang