Jungkook szemszöge
- Kincsem, hol van a fehér pólóm?
- Melyik?-szólt ki a konyhából.
- Az a nagy. Tudod az a...van rajta egy pici kumamon.
- Rajtam van.-mosolygott aranyosan.- Kell?-aprót bólintottam.
- Szedd le rólam.-hatalmasat nyeltem kijelentésén, de végül oda mentem hozzá és egy mozdulattal leszedtem róla. Valami szúrta a szememet, aztán megláttam a testén egy hatalmas tetoválást, amin még rajta volt a fólia.
- Jimin...ez mikori?
- Két napos...ne-nem tetszik? Már nem tetszem így?-hirtelen lefolyt egy könnycsepp az arcán.- Sa-sajnálohm.. Én ne-nem tudtam, hogy nem fogsz tö-többet szeretni.. Azt hittem, te-tetszeni fog.
- Mi folyik itt srácok? Jimin miért sírsz?-lehajtott fejjel kifutott a konyhából, fel a szobába.
- Mi történt?
- Azt hiszi nem tetszik már nekem, csak azért, mert van egy tetoválása.
- Istenem...olyan buta ez a fiú. Menj utána, megmentem addig a kaját.-bólintottam és fejveszte futottam fel Jiminhez.
Már rajta volt egy póló és a bődöndjébe pakolt.
- Jimin mit csinálsz?
- Elmegyek...ne-nem szeretsz már..-leguggoltam hozzá és pici kezeit megfogtam.
- Édesem.. Még mindig ugyan úgy szeretlek, ugyan ugy tetszel nekem.. Ne hagyj itt.-könnyes szemeit rám emelte, majd hirtelen ezer wattos mosolyt villantott, amitől a szívem majd megolvadt.
- Szeretlek Jungoo.
- Én is téged babám. Ne merj elhagyni soha.
- Nem foglak.-ült bele ölembe és nyakamra csókolt.
- Hh..-sóhajtottam fel.
- Kookie.
- Kérlek csináld még. Annyira jó.-dús ajkait ismét nyakamra tapasztotta. Nyálas csókokat hintett nyakam minden pontjára. Tudta jól, hogy nem szívhatja ki a nyakamat, amit kicsit bántam. Még sem érem be ennyivel. Mintha meghallotta volna gondolataimat, elkezdte szívni nyakam legérzékenyebb részét.
- Ezaz...-sóhajtottam.
Pólója alá nyúltam és oldalát simogattam. Elvált tőlem, majd a megkínzott részt megsimította.
- Ennek nyoma marad.
- Nem baj, csak csináld még.-néztem rá elködösült tekintettel.
Újra elkezdte nyakam ostromolni, aminek az lett a vége, hogy mindketten álltunk mint a cövek.
- Kicsim segíts nekem.-néztem rá szenvedő fejjel.
Megnyalta ajkait, majd hirtelen elkezdett mozogni csípőmön, végig a szenembe nézve....
ESTÁS LEYENDO
Rajongóba szerettem [Jikook] IG ff. ✔️
Fanfic"Hyung, bele szerettem a rajongómba!" -Instagram -Jikook -Boy×Boy ʝιкσσквóℓ ѕσѕєм єℓég