Becsukta maga után az ajtót, én teljesen értetlen fejjel álltam a szoba közpén. Elindult felém, majd nagyon közel megállt előttem.
Pipiskedve ajkaimra hajolt. Egyből vissza csókoltam...alsó ajkát kissé megharaptam bejutásért, amit meg is adott, így elmélyíthettem a csókot.
Nem tudtam magamon uralkodni, muszáj volt fenekébe markolnom. Tettemre csak bele mosolygott a csókba.
Az ágy felé kezdtünk araszolni, amire finoman rálöktem.
- Nem lesz túl korai baby?
- Nem.-rázta nemlegesen a fejét.- Csak kérlek, vigyázz rám.
- Vigyázni fogok, meg ígérem.~~~~~~
Élveztem minden egyes pillanatát. Rettentően örülök annak, hogy én voltam Jiminnek az első.
A testem még mindig bizsereg...
Jimin a mellkasomon fekszik. Ha jól hallom akkor elaludt. Szegény nagyon kifáradt.
- Édesem..-suttogtam, miközben arcára simítottam. Nyüszörögni kezdett s mégjobban hozzám bújt.
- Gyere fürdeni.
- Csak egy kicsit várjunk még.
- Négy perc kincsem. Próbálj meg felébredni.
- Oksi.-motyogta csukott szemekkel. Körülbelül két perc után megszólalt.
- Fent vagyok.-lassan felült, majd körbe nézett.- Vegyél fel.-nézett rám aranyosan. Nem tudok neki nemet mondani. Rá terítettem egy pokrócot, én pedig egy köntösbe bújtam.
Ölembe kaptam és kimentem az ajtón.
Jin hyung jött velünk szembe. Még szerencse, hogy terítettem egy pokrócot Jiminre.
Chim csak kapaszkodott belém és fejét a nyakamba fúrta.
- Hello Hyung.
- Sziasztok.-mosolygott ránk.
- Kookie! Le fogok esni!-kiáltott fel, mikor egy kicsit lazábban tartottam, mivel egyik kezemmel lepacsiztam Jinnel.
- Nem fogsz baba.-bent a fürdőben megengedtem a vizet és elővettem egy csomó fürdő bombát.
- Melyik legyen?
- A szívecskés. Megszagolhatom?-mosolyogva bólintottam, hiszen olyan mint egy nagyra nőtt kisgyerek.- Eprees.Fürdés után adtam Jiminnek egy pólót, tudom, hogy van neki is, de az enyém nagyon jól áll rajta.
Egy fehér, V kivágású pólót adtam neki amiben tökéletesen látszódtak a szívásfoltok a nyakán és a kulcscsontján.
- De Jungkookie...nagyon látszik.
- Nem baj édes. Gyere, már biztos kész a kaja.
- Ajánlom, hogy kész legyen, mert nagyon éhes vagyok.-nézett durcásan. Arcára nyomtam egy harmat gyenge puszit és elindultunk az etkező felé.
Namjoonék már ettek amiért kicsit dühös lettem, tudják jól, hogy nem szeretem ha nélkülem eszik ez a két ökör. Jin még mindig a konyhában ügyködött valamin. Jimin észre vette őt, így bocsánatot kért tőlünk és oda ment hozzá beszélgetni.
- Tesó, jól elintézted a nyakát.
- Nem csak a nyakát...olyan jó segge van, hogy az hihetetlen. A hangjáról meg ne is beszéljünk. Annyira szeretem ezt a gyereket.-mind a ketten halkan felnevettek. Jin hyung meghozta a kajákat, mindannyian szedtünk belőle.
- Megint a hülyeségét fogja csinálni. Jungkook nem szoksz le erről?-kérdezte Namjoon.
- Ez nem hülyeség Hyung! Mi van abban ha én megköszönöm az ételt?!
- De legalább akkor ne Istennek köszönd meg hanem annak aki csinálta.
- Menj a faszomba.-idegesen felálltam az asztaltól és feltrappoltam a szobába. Tényleg nem értem, hogy mi a baj ezzel. Így neveltek most mi van ebben? Mindig leszól érte...szerintem ez teljesen normális.______________________
A vége fogalmam sincs honnan jött hehe:) 💕
KAMU SEDANG MEMBACA
Rajongóba szerettem [Jikook] IG ff. ✔️
Fiksi Penggemar"Hyung, bele szerettem a rajongómba!" -Instagram -Jikook -Boy×Boy ʝιкσσквóℓ ѕσѕєм єℓég