5.

2.2K 145 8
                                    

Jimin idegesen ült a közönségben lévő sorok között. Mindenki a színpadot nézte, minek közepén egy hatalmas asztal húzódott kék terítővel. Három szék volt kirakva.
Egyre többen vették észre Jimint, és folyamatosan mentek oda hozzá kérdéseket feltenni és fényképeket készíteni.
- Jiin hyung! Nagyon izgulok.-kapaszkodott meg az idősebb karjában.
- Azt látom. Mióta elindultunk alig bírok veled.
- Aaaa.....és ha túl csúnya vagyok? Ha az arcomba fog nevetni?
- Nyugodj le te buta fiú. Olyant Jk nem csinálna.
- Huh... Igazad van.
- Sziasztok srácok! Jungkook vagyok! Köszönöm, hogy ennyien eljöttetek. Nagyon jól esik nekünk és sokat jelent.
Mindenki a jegyén lévő sorszámnak megfelelően jöjjön ide. Köszi srácok.-azzal mind a három művész, Yoongi, Jungkook és Namjoon is helyet foglalt a székeken. Jimin izgatottan nézte meg a sorszámot, de mosolya lekonyult, mikor realizálta, hogy ő bizony a tizenhatodik lesz.
Jin is megnézte a jegyét, ő a harmadik volt. Rá nézett Jimin jegyére, majd oda nyújtotta neki a sajátját.
- Nem. Ne hyung.-tiltakozott.
- Chim, én tudok várni.-vonakodva, de elfogadta a jegyet.
- Köszönöm hyung. Meghívlak kajálni.-mosolygott rá Jimin, majd elindult az asztalhoz..hatalmas levegőt vett és beállt a sorba. Mikor már az előtte lévő lány is elhagyta a namjoon előtt lévő helyet Jimin leguggolt az asztalhoz.
- Szia Namjoon.-köszönt mosolyogva a fiú.
- Szia! Hogy hívnak?
- Jimin vagyok.-Namjoon elvette a felé nyújtott albumot, majd aláírta és beszélgetett még Jiminnel egy keveset. Chim odaadta a neki szánt ajándékát, majd a fiatalabb Yoongi elé ért.
- Szia!
- Hello. Te biztos az a fiú vagy aki oda van Jungkookért, ugye?-Jimin pironkodva lehajtotta a fejét ám Yoongi halk kuncogására rá kapta tekintetét.
- Bocsánat, bocsánat. Na mi a neved?
- Jimin.-alá firkantotta ő is az albumot, majd rá mosolygott Jiminre.
- Tessék.
- Köszönöm. Ezt egyébként neked hoztam.-adott át egy eléggé drága órát neki.
- Azta.. Nagyon szépen köszönöm Jimin.-azzal fel is tette a csuklójára az órát.
Jungkook következett. Jimin hasában megjelentek a pillangók is, ahogy arra gondolt, hogy Jungkookkal fog beszélgetni.
Odébb csússzant, majd Jungkookhoz is ért.
- Sz-szia..
- Szia! Ne légy zavarban, nézz rám nyugodtan. Egy ilyen helyes embert mint én nem látsz minden nap.-hozta a formáját a huszonhárom éves fiatal srác. Jimin rá nézett Kookra, kinek ajkai tátva maradtak.
- Te vagy Jimin.-az említett mosolyogva bólogatott, majd kezeit felpakolta az asztalra, de előtte kivette a táskájából a rózsaszín plüss nyuszit és Jungkook felé tolta.
- E-ez a tiéd.-dadogott ismét.
- Hyuuuung kaptam egy nyusziiiiiit.-kezdte el csapkodni mellette ülő hyungjának vállát, ki erre tarkón vágta őt.
- Auu. Egyébként hogy vagy Jiminie?
- J-jól va-vagyok.
- Ennek nagyon örülök. Megadod a privát instád nevét?-suttogott Jungkook, miközben Jimin kezére simított.
- Sz-szabad olyant?
- Nekem is van privátom. Majd bekövetlek azzal.
- Rendben...Chimotie0901...
- A születési dátumom? Olyan cuki vagy. Aláírom neked az albumot.
- Köszönöm.
- Szia Jiminie. Örülök, hogy találkozhattunk.
- Én is. Szia Jungoo.

Jimin majd kiugrott a bőréből. Nagyon boldog volt, ám valakinek ezt is el kellett rontania.
- Fúj ez annak a PlayboyKookie oldalnak vezetője. Takarodj már el innen. Mit keresel itt?-kezdett kötözködni vele egy lány.
Jungkook fogta a mikrofonját és elkezdett beszélni
- Kérlek szépen, ne báts senkit sem. Ha nem voltam eléggé világos akkor menj ki azon a fehér ajtón és menj haza légyszíves!-mindenki elkezdett tapsolni és sikongatni. Jimin mr rég Jinhez ért, és próbálta teljesen elhitetni mindenkivel, hogy ez mind lepergett a válláról.

_____________________
Hii~ a következő ilyen írásos rész már a szereplők szemszögéből lesz.
Kérlek valahogy tudassátok velem, hogy tetszik a story és, hogy érdemes-e folytatni?. 🌟💬

Rajongóba szerettem [Jikook] IG ff. ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora