Hatalmas mosollyal az arcomon ébredtem fel reggel. Alig várom, hogy megismerjem jobban Jimint.
Lementem hyungékhoz reggelizmi, de arra nem számítottam, hogy Yoongi hyung felhozott valakit a lakásunkba.
- Sziaa! Hoseok vagyok.-köszönt kedvesen ezek szerint Hoseok.
- Szia! Én meg Jungkook.-mosolyogtam rá kedvesen.
- Jk, hogy hogy ilyen boldog vagy reggel?-kérdezte hyung.
- Jiminnel fogok találkozni.
- NAMJOON!
- Mond!
- Jk randizni fog.
- Úristeeeen!!! Gyere Jungkook segítek ruhát választani.-ragadta meg Namjoon a kezemet és elrángatott a szobámig.
Elő vett egy fehér vékony hosszú ujjút, minek a az ujján kis piros rózsák voltak, majd egy fekete dzaggatott farmert nyomott a kezembe.
- Próbáld fel, had nézzem meg.
- Oksi.-lekaptam magamról a felsőmet, majd felvettem a kiválasztott pólót és a nadrágot is.
- Tökéleteeees! A hajadat egy kicsit kócold össze. Az mindnekinek bejön.-úgy tettem ahogy kért és konkrétan el volt ájulva az összképtől.
- Köszönöm hyung.
- Nincs mit. Gyere zabálni.
- Mit eszünk?
- A 138-as szobából küldtek reggelit. Meg neked egy levelet Jungkook.
- Jiminieeee.-kezdtem visongatni mint egy tini lány.
A levélben csak annyj állt, hogy "jó étvágyat Jungoo. Várom a találkozót♡"Nem tudom miért, de ez a becenév nagyon furcsa reakciót vált ki belőlem. Akárhányszor Chim leírja ezt mindig felébrednek a pillangók a hasamban. A testem bizseregni kezd és boldog leszek.
- Kook.-lengette meg kezét szemeim előtt Yoongi.
- Ha? Bocsánat, nem figyeltem.
- Mit írt, te hős szerelmes?-megmutattam nekik, mire mosolyogva felém fordultak.- Teljesen beléd van habarodva.
- Áhh.. Nem hiszem. Szerintem csak egy átlagos haverként tekint rám, vagy nem is tudom.
- Jah nyilván azért van rólad fanoldala, azért ír a képeid alá pirulós fejet, mivel csak haverként tekint rád.. Aham, teljes mértékben.
- Ne cukkoooolj.
- Eszemben sem volt.
- Hol van Hoseok?
- Vissza ment a lakosztályába.
- Ő ki amúgy?
- Yoongi szeretője.
- Kussolsz!
- Hyung... Meg csalod Soorat?
- Talán.-rántott vállat nemtörődöm stílusban.
- Hhh..szegény csaj.
- Inkább szegény én. Tudod te miket csinál? Uhf.. Vissza taszító.-ekkor pont csörögni kezdett a telefonja.
-- Mondjad....nem érdekel...aha figyelek... Hallod ne nyavajog már az Isten szerelmére....szakítok baszki!.. Elviselhetetlen vagy azért!-azzal le is tette, belőlem meg kitört a nevetés.
- Aish te csak ne nevess.-mondta, de alig bírta vissza tartani a nevetést.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rajongóba szerettem [Jikook] IG ff. ✔️
Fanfic"Hyung, bele szerettem a rajongómba!" -Instagram -Jikook -Boy×Boy ʝιкσσквóℓ ѕσѕєм єℓég