56.

928 59 0
                                    

Jimin már napok óta nem eszik. Nagyon aggódom érte, nem tudom miért csinálja.
Chimmy a mellkasomon fekszik és még békésen szundikál.
Gondoltam lemegyek egy kávét meginni, de Jiminie úgy döntött, hogy nem enged el.
- Ne menj...-motyogta még mindig csukott szemmel.
- Nem megyek babám. Hogy aludtál?
- Nem jól. Aludjunk még..ma úgy sem megyünk sehova.-szorított magához és fejét a nyakamba fúrta.
- Kérdezhetek valamit?-mondtam, miközben hátát simogattam.
- Uhum.
- Eszel rendesen?-nem válaszolt, hiába kérdezgettem.
- Jimin kérdeztem valamit.
- Hagyj békén! Menj ki! Úgy is menni akartál!
- Beszélj velem szépen! Nem csináltam semmi rosszat!
- De! Itt vagy még mindig! Menj ki innen!
- Jó..-kinyitottam a szekrény ajtót, ki vettem belőle egy sporttáskát és tele pakoltam ruhákkal, majd elindultam ki a házból.
Hangosan becsaptam az ajtót és beültem az autómba. Igazából nincs hova mennem, szóval szerintem itt töltöm az estét az autóban.

Jimin szemszöge

Én nem így akartam..nem akartam, hogy elmenjen és itt hagyjon. Ki keltem az ágyból és a keresésére indultam.
- Kookie... hol vagy?
- Mi a baj Jimin?
- Össze vesztem Kookieval és össze pakolta a ruháit, aztán elment..-könnyeztem be.
Ettől féltem a legjobban, hogy Kookie elhagy engem.
- Ne aggódj Jimin, úgy sem ment messzire. Megyek és felhívom.-beütötte Kook számát és ki hangosította a telefont.
—Jungkook hol vagy?
—A szájba baszott autómba! Hol lennék?
—Beszélj szépen!-rivallt rá Jin.
—Mond meg Jiminnek, hogy addig nem megyek vissza amíg meg nem nyugszik. Addig elmegyek valahova. Este nem leszek otthon.
—Gyere befele! Nem hiszem el, hogy ennyire gyerekesek vagytok. Told be a valagadat, vagy én megyek ki egy sodrófával!
—Hh....megyek.-mondta mérgesen és hallottam, hogy be csapja az autót. Be nyitott a házba én pedig egyből oda szaladtam hozzá és magamhoz öleltem, de ellökött magától és rám sem nézve felment a szobába..
Mivel este nem volt energiám fürdeni, így most elmegyek.. remélem Jungkook megbocsát nekem.

Rajongóba szerettem [Jikook] IG ff. ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang