Elkezdtem Jungkookot hívogatni, hogy hol van. Körülbelül a hatodik hívásomra vette fel a telefont.
-- JIMIN! Fejezd be!-kibált rám.-- Mit akarsz?
-- Én..én sajnálohm..csak..
-- Nem tudok az útra figyelni, kérlek várj már pár percet!
-- O-okéh...-azzal letettem a telefont. Én nem tudtam, hogy ekkora baj, ha felhívom.. Még nem kiabált velem ennyire senki és ez megijesztett.Hiába lakom egyedül, nem szeretek hngosan sírni. Csak néztem magam elé és mintha fejbe csapott volna a felismerés, hogy nekem van még italom a könyvespolcon. Oda néztem és csodák csodájára ott volt egy vörösbor. Ha ezt megiszom és nem okádok be akkor nem ember vagyok. Ezzel a gondolattal nyitottam fel az üveget és kortyolgattam belőle.
- Jungkookie, hol vagy máár?-hallottam a házam előtt leparkolni egy autót. Kinéztem az ablakon és Jungkook jött az ajtóm felé. Hirtelen olyan boldog lettem, mint még soha.
Benyitott az ajtón és egyből ide jött.
- Jimin...-ült le mellém. Megfogtam a boros üveget és felé nyújtottam.
- Kérsz Jungoo?
- Nem.-rázta meg a fejét.- Vezetek.
- Nem maradsz itt velem??-biggyesztettem le ajkaimat.- Csak erre az estére...teljesen egyedül vagyok Kook.
- Hát a haverod? Nem laktok együtt?
- Nem. Én költözni fogok, ezért vannak itt a dobozok. Jin hyung meg még gondolkozik, hogy el akar-e még menni Busan-ból.
- Értem. Akkor maradok erre az estére, rendben?
- Köszönöm.-öleltem magamhoz.
- Viszont csak azzal az egy feltétellel, ha nem iszol többet.
- Nem fogok.
- Helyes. Na gyere ide.-azzal ismét megölelt.
- Szeretlek Jungoo.-suttogtam a fülébe.
- Én is téged Chimotie.*Másnap*
PlayboyKookie bejegyzést tett közzé
JeonJkOfficial, Yoorassi, yoo69, NamjoonOfficial és további 10.495 ember kedveli
PlayboyKookie: Vissza tértem.Jikookforever: HOL A JIKOOK?
|
KookMin: Na ez engem is érdekel.Yoorassi: együtt vagytok Jungkookkal?
Enné a bejegyzésnél a többi komment le van tiltva
KAMU SEDANG MEMBACA
Rajongóba szerettem [Jikook] IG ff. ✔️
Fiksi Penggemar"Hyung, bele szerettem a rajongómba!" -Instagram -Jikook -Boy×Boy ʝιкσσквóℓ ѕσѕєм єℓég