Ahogy Kookie ígérte, most megyünk randizni. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hova visz.
Azt mondta nekem, hogy nagyon jól fogom érezni magamat.
- Kész vagy Kedvesem?
- Igen! Keltem fel a kanapéról, majd megfogtam Jungkook kezét. Elköszöntünk a többiektől és beültünk az autóba.
- Remélem jól fogod magad érezni Kicsim. Sokat gondolkoztam, hogy mi is lenne a legjobb helyszín.
- Mesterkedsz valamiben? Nagyon furcsa vagy te nekem.-mondtam mosolyogva, mire kaptam egy puszit az arcomra. Elindultunk, közben az egész utat végig énekeltük.
Nagy beleéléssel énekeltük Jin hyung Moon című zenéjét. Körülbelül egy és fél órát kocsikáztunk, mire oda értünk a helyszínre..
- Kookie...vidámpark?-néztem csillogó szemekkel a park kapuját, ahol már most hatalmas sor volt.
- Remélem tetszik.
- Nagyon! Menjünk!-kiszálltunk a kocsiból és kézenfogva mentünk be a kapun.
Egy csomó játék volt. Ilyen dobálós is volt ami után kaphattunk plüss állatokat meg ilyeneket. Volt vattacukros bódé, italos és rengetek játék még, annyi, hogy fel sem tudnám sorolni, hogy miket is látok jelen pillanat.A hullámvasúton kívül mindent kipróbáltunk. Hihetetlenül jól érzem magam. Mire észbe kaptam, láttam, hogy most sokkal többen vannak és ráadásul kezd besötétedni.
Jungkook megfogta mind a két kezemet és maga felé fordított. Értetlenül álltam az egészhez, hiszen mindenhova nézett, csak rám nem.
- Kookie baj van?
- Nem, nincs.-engedett el egy mosolyt, majd lassan féltérdre ereszkedett..
- Jiminie..nem is tudom hol kezdjem...
Nem gondoltam volna, hogy ennyire közel kerülülnk egymáshoz, a fanmeeteng után. De tudod, egyáltalán nem bánom, hogy szabályt szegtem, hiszen most itt vagy mellettem és minden nap színesíted a világomat..
Szeretném ha...ez örökre így maradna, míg világ a világ...
Hozzám jössz?-vette elő a kis dobozkát, amit felém nyújtva nyitott ki. Teljesen sokkosan álltam Jungkook előtt.. a szemeimből záporoztak a könnyek, s csak remegő hanggal tudtam válaszolni.
- I-igehn..-bólogattam mellé, a megerősítésért. Felé nyújtottam kezemet, s ő pedig ráhúzta a gyűrűt. Felállt, majd letörölte arcomról a könnyeket és egy csókba hívott. Hangos tapsolás töltötte be a pillanatnyi csendet. Ez életem legjobb napja, ebben ezer százalékig biztos vagyok.
Miután elváltunk egymástól Jungkook szorosan magához ölelt. Éreztem hevesen dobogó szívét.
A háttérből fütyülések és hangos tapsolások hallatszódtak, valamint egy csomó ember szájából a "gratulálok" szócska is kirepült.
- Még nincs vége a mai napnak Életem.-fogta meg kezeimet. A még mindig újjongó emberek előtt kissé meghajoltunk, majd elindultunk az autó felé.
- Nagyon boldog vagyok most Jiminshi.-mondta már az autóban, közben a belső combomra simított..
- Én is.-mosolyodtam el, majd a kezemet Kookie kezére tettem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rajongóba szerettem [Jikook] IG ff. ✔️
Fanfic"Hyung, bele szerettem a rajongómba!" -Instagram -Jikook -Boy×Boy ʝιкσσквóℓ ѕσѕєм єℓég