14.

1.7K 107 11
                                    

JeonJkOfficial bejegyzést tett közzé

PlayboyKookie, NamjoonOfficial, yoo69 és további 10,446 ember kedveli

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

PlayboyKookie, NamjoonOfficial, yoo69 és további 10,446 ember kedveli

JeonJkOfficial: Uuuumm nagyon fincsii voolt~

PlayboyKookie: 😂❤
|
JeonJkOfficial: 💕💕💕💕🍛🍜🍲
|
Fangirluwu: JIKOOK
|
jikookhater: ahhf fúj embeer! Tanulj már meg rendesen enni
|
JeonJkOfficial: megnézlek majd amikor 14 órán keresztül lóf*szt sem eszel és végre kajához jutsz😝

Yoo69: xd mint egy nyuszi úgy eszel
|
JeonJkOfficial: tudod te kinek a nyuszija vagyok 😉😊
|
Yoo69: 🐰+🐣=💕
|
JeonJkOfficial: Imádooom😍😍

Le tettem a telefonomat, majd elindultam a földszintre, hogy megkeressem Chimet. Hála Istennek nem ellenkezett abban, hogy elhozzam őt és Seokjin hyungot. Végül is mindkettejüknek jót tettem. Chimmy velem lehet, Seokjinre meg rátalált a szerelem és egy hét nyaggatás után végre elment randizni Nam hyunggal.
- Kicsim? Hol vagy?-nem jött válasz. Még vagy húsz percig kerestem, de nem volt sehol.
- Jiminie, szívem! Ez nem jó játék! Hol vagy?-most beugrott a legrosszabb, hogy fogta magát és elhagyott.
Egyből elkezdtem tárcsázni a számát, de a csengőhangja az ajtó túloldaláról hallatszott.
-- Igen Kookie?-azzal mosolyogva belépett a házba, szatyrokkal a kezében.
-- Na?-kérdezte játékosan. Kinyomtam a hívást és oda mentem hozzá.

- Chiminie..nagyon megijedtem. Azt hittem elhagytál.
- Hát te hülye vagy. Mondtam, hogy boltba megyek, még ki is írtam egy cetlire amit a pultra raktam. De úgy látszik hiába beszéltem neked.
- Bocsánaat.
- Inkább segíts, mert nagyon nehéz.-utalt a tele rakott szatyrokra.
Elvettem tőle kettőt, majd siettem vele a konyhába. A nyers húst beraktam a fagyasztóba, mert megkért rá, mivel Jin hyung fog ma vacsit főzni.
Imádom Jin hyung főztjét, az anyukáméra emlékeztet.
- Kookie, min gondolkozol?
- Hát csak az anyukámra gondoltam.
- Hiányzik, ugye?
- Igen, nagyon. Annyira meglátogatnám, csak nincsen időm.
- Ez annyira szomorú.. De fel szeretném dobni a kedvedet.-mondta és elkezdett a szobánk felé rángatni.

Rajongóba szerettem [Jikook] IG ff. ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora