31.

1.2K 77 1
                                    

- Kapcsold már ki ezt a gyászos zenét.-rontott be valaki a szobámba. Mi a fasz reggel van.
- Hallod? Kapcsold már ki, olyan minta egy nyomorultnak a temetésén lennék.-hozta a formáját Yoongi.
- Bazdmeg te is..-morogtam.
- Jajj, már megint mi van?
- Semmi közöd hozzá. Hagyj békén.-dünnyögtem a párnámba.
- Mond már el.-jött beljebb a szobámba és leült az ágyamra.
- Utálom magamat...undorítóan nagy a birtoklási vágyam és eltaszítom vele magamtól Chimet. Nem tudom mit csináljak. Nem is aludt velem..
- Figyelj, ez normális dolog. Ha ő nem érti meg akkor beszéljétek meg.
- Neked is van birtoklási vágyad?
- De még mekkora...viszont tényleg beszéljétek meg.
- Oké...de hol van?
- Lent van. Alszik a kanapén.-bólintottam és elindultam le a nappaliba.
Leguggoltam Chim mellé és óvatosan simogattam az arcát.
- Szívem...gyere aludj a szobámban..itt kényelmetlen.-suttogtam neki.
- Vigyél fel..-motyogta. Ölembe vettem, mire kezeivel nyakamba kapaszkodott. Gyors csókot loptam tőle, mire szemei kipattantak és egyből elvörösödött az arca.
- Szeretlek ugye tudod?-kérdeztem, miközben megálltam a folyosó közepén.
- Uhum.-csillogó szemekkel nézett rám. Elmosolyodott, majd jobban karjaimba bújt.
- Többet ne hallgass olyan buta zenét Kookie.
- Miért?
- Mert nagyon szomorú és neked boldognak kell lenned....imádom az illatodat. Kookie illatod van.
- Milyen más illatom lehetne?-kérdeztem mosolyogva.
- Süti?-felkuncogtam, majd úgy döntöttem kicsit szórakozok vele, így engedtem, hogy lecsússzon katjaimból.
- Kookie!! Le esek! Tarts meg! Nem akarok le esni.-elmosolyodtam, majd szemeibe néztem.
- Fáradt vagy még?
- Kávét akarok.-motyogta nyakamba. Zavarba jött a nézésemtől...olyan aranyos.

Rajongóba szerettem [Jikook] IG ff. ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora