52.

929 54 0
                                    

Egy díjátadó utáni bulin vagyunk.
Nagyon jó újra kikapcsolódni egy kicsit.
Egy csomó díjat nyertünk és szerintem már megérdemeljük, hogy kikapcsolódjunk.
- Baby..-álltam Jiminie mögé és derekára simítottam. Egészen idáig őt néztem, ahogyan táncol és nagyon kedvet kaptam most hozzá.
- Igen?
- Nagyon kívánlak.
- Kookie...
- Nem akarod?-nemlegesen rázta a fejét én pedig bólintottam egyet és hagytam, hogy jól érezze magát.
Addig hagytam ezt az egészet, amíg nem bújt oda valakihez, hogy táncolhasson vele.
- Jimin!-fogtam csuklójára és odébb rántottam.
- Mi a baj?-kérdezte, mikor elráncigáltam egy olyan helyre ahol halljuk egymást.
- Hozzám nincs kedved, de random faszikhoz oda bújsz? Tudod mit? Menj vissza hozzá, szórakozzatok jól. Én haza megyek.
- Jungkook ne csináld már ezt. Miért baj neked, hogy jól akarom magam érezni?
- Ne más férfiak ölelésében akard jól érezni magad hanem az enyémben. Én vagyok a párod nem pedig az!
- Ha tetszik, ha nem én most vissza megyek és csak azért is jól fogom érezni velük magamat! Néha annyira elviselhetetlen vagy!-azzal el indult vissza én pedig idegességemben oda mentem a bárpulthoz és minden féle italból kértem, majd folyamatosan húzóra hörpintettem le őket.
Már majdnem leestem a kanapéról, mikor is Jimin ide jött hozzám és az ölembe ült.
- Ki..ki szívta ki a nyakadat?..
- Nem tudom ki volt.-felsimítottam a nyakára és egy váratlan pillanatban finoman fojtogatni kezdtem.
- N-neh..Kookh.-megnyaltam alsó ajkamat és közelebb rántottam magamhoz Jimint, majd ajkaira martam.
- Melyik volt az?.. kurvára nem érhet hozzád senki rajtam kívül.
- Gukkie nagyon részeg vagy. Menjünk haza légyszi.
- Jól van..de tudod jól, hogy nagyon ki fogsz kapni.
- Már várom Jungoo.-mosolyodott el.
Össze gyűjtöttük a fiúkat és vártuk a furgont.
Nekem nagyon felfordult a gyomrom így oda mentem egy bokorhoz és kiadtam magamból mindent. Azt hittem meghalok a saját okádékomban.
- Jungkook igyál vizet.-nyomta a kezembe Jin az üveget. Mire kiért a furgon én körül belül egy liter vizet megittam, szóval kezdek jobban lenni.
- Várjatok. Hugyoznom kell...-elvégeztem a dolgomat és be is ültem a furgonba. Hátra hajtottam az ülést és kényelembe helyeztem magam. Jiminie is ezt csinálta mellettem és felém fordulva engem nézett.
- Chimmy...ki csinálta ezt a nyakaddal? Miért csinálta?
- Nem tudom Gukkie..nem ismerem. De hamar el fog múlni. Ne aggódj.-felhajtottam az ülést és egy mozdulattal Chimet az ölembe ültettem. Ez után kapok majd a fejemre, mert részegen elviselhetetlen vagyok és gyerekes.
- Kurva életbe is..hozzá nyúltak az én Chimotiemhoz. Miért hagytad? Pedig én szeretlek a legjobban. Elhiszed, ugye?
- Elhiszem Gukkie. Én is nagyon szeretlek.
- Namjoon hyung!
- Igen Jungkook?
- Hallottad? Chimmy szeret engem, nagyon szeret.
- Tudom Kook. Hallottam.-mosolygott Namjoon.
- Ha haza érünk lefürdesz és mész aludni, ugye?
- Uhum.-bólogattam.
- Rendben. De ne egyél ma jó? Nem akarom, hogy mégegyszer rosszul legyél.
- Jó jó.

Haza értünk én pedig nehezen, de elkezdtem szaladni a szobám felé. Levettem a szmokingomat és beugrottam az ágyba. Megvártam, hogy Chimmy is ide érjen. Szerencsére végig tudtam nézni ahogy átöltözik, ő is nagyon részeg lehet, mivel nem ment még el fürdeni.
- Gukkie, fürdés.
- De..aludni akarok!
- Jól van, akkor egyedül fürdök.
- Nem!

A fürdés végére mindketten kijózanodtunk, de úgy teljesen. Szerencsém, hogy nagyon gyorsan ki tudok józanodni.
- Öltözzünk fel és menjünk ki a tetőteraszra.
- Okés. Többiek is?
- Igeen. Együnk chipset. Enni akarok.
- Jól van. Szólok a srácoknak.
- Oksi. Addig megvárlak titeket az ajtóban.

Hellóka emberek❤️
Végre hosszú rész xd
Hogy telt a szünetetek?
Nekem elég érdekes volt. Csütörtökön megvedeltem egy egész üveg whiskyt 😖
Soha többet nem iszok erőset🤮
De amúgy ezen kívül minden jó volt. Mondhatni🥴
A sulihoz pedig kedvem is van meg nem is.
A november harmadikát pedig egyenesen törölném az életemből, bár akkor én sem lennék🤪🤣
Ma még jön egy rész ebből a könyvből és megpróbálok még ma hozni valamelyik könyvemhez is egyet.✨❤️

Rajongóba szerettem [Jikook] IG ff. ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora