02🍏

305 25 2
                                    

Entah-entah dia suka solar."kata tzuyu sedih". Tzuyu sebenarnya ada perasaan terhadap taehyung.Dia suka taehyung dari 7 tahun lgi . tapi disebabkn dia takut hubungan dia dan taehyung menjadi kaku jika taehyung tidak ada perasaan terhadapnya, dia menjadi takut untuk berterus terang.

KEESOKAN HARINYA .

Fikirannya masih serabut memikirkn tentang taehyung . Dia tidak dpt terima kenyataan jika lelaki yang disukainya selama lebih kurang 10 tahun akan ada hubungan dengan orang lain. Selama ni , taehyung asyik menghabiskn masa dengan tzuyu sehingga tiada masa untuk memandang orang lain. Tidak hairanlah tiada siapa yang mencurigai hubungan mereka . Lagipun semua classmatenya tahu yang mereka adalah rakan sepermainan dari umur 6 tahun lgi , "Arghhhh"! bole hilang mood aku semata-mata perempuan tu."kata tzuyu marah.

"tzuyu!"

Tzuyu menoleh malas ke arah panggilan itu . Dia tahu siapa yang memanggilnya."Apa?"soal tzuyu dengan nada yang malas."hari ni omma aku tak balik. Nak tak kita keluar petang ni ?"soal taehyung teruja . tzuyu menggeleng. Petang ni aq nk kluar dengan jimin ".kata tzuyu. Taehyung menjeling ."Cihh,tak payahh ! keluar dengan aku je "arah taehyung sesuka hati".Kenapa pula ? kau keluarlah dengan solar tu ."kata tzuyu. "Apasal pulak solar?"soal taehyung pelik. kau kan suka solar ".kata tzuyu .

taehyung mengerutkn dahinya ."eh sbnrnye kau kan suka jimin?"soal taehyung pula . tzuyu mengganguk ."haah,asal ? jeles ? soal tzuyu . taehyung membulatkn matanya ."jeles?" tak ada makna lah aku nak jeles dengan mamat poyo tu huh ..keluarlah dengan dia ! aku tak hairan pun la ! " kata taehyung geram .tzuyu pun beredar meninggalkn taehyung keseorangan di situ . taehyung memandang tzuyu dgn tidak puas hati  ."sejak bila pula aku ni suka solar ?" eishh , asl tah dengan dia tu , tiba-tiba je hilang mood ."kata taehyung pelik

JEALOUSY ! [KTH]Where stories live. Discover now