mereka turun ke bawah dan ....
mereka melihat tzuyu yang sedang bertumbuk dengan solar . Habis muka solar penuh dengan kesan luka .
fulamak biar betul ni bini kau "kata jhope teruja"
eish shhh diam lah , aku nak tgk perlawanan sengit ni "kata namjoon"
hahha well , bini aku tu"kata taehyung berlagak "
-skip-Tiba-tiba jhope mendengar bunyi pintu ditolak dengan kuat , pantas sahaja mereka turun ke bawah . Tzuyu dan solar pun tersentak dan mereka terus berhenti bergaduh.
jgn bergerak kami polis , sila angkat tangan"kata polis itu tegas"
baik lah sila gari tangan cik solar itu"kata polis itu mengarahkan anggotanya"
mereka menangkap solar dan membawa solar ke dalam kereta polis.woi lepas kan la aku sial "kata solar yang ingin melarikan diri"
diamlah kau , kau pergi la sana masuk lokap . Aman sikit hidup aku tak de kau "kata tzuyu dan menjeling ke arah solar yang sudh pun berada di dalam kereta polis "Akhirnya polis itu pun bergerak ke balai . Setelah semuanya selesai meraka semua pulang ke rumah masing-masing
-skip-
1 TAHUN KEMUDIAN
tzuyu dikurniakan cahaya mata , tzuyu amat lah gembira kerana dia dapat melahirkan anak dengan tenang dan di temani oleh taehyung .
woww comelnya anak appa ni"kata taehyung lalu mencium anaknya itu.
dia comel sbb ikut appa dia la "kata tzuyu sambil tersenyum"
eleh tapi dia cantik ikut omma dia "kata taehyung sambil mencuit hidung tzuyu"TOKTOK
annyeong , bole saya masuk "kata nurse jihyo"
eh bole-bole . Tapi ade apa ye ?"tanya taehyung pelik"
ouh, tkde saya nak cakap yang pn tzuyu bole balik esok ,sebab sekarang ni keadaan dia macam nampak dah okey , jadi doktor benarkan dia balik "kata nurse jihyo dan berlalu pergi"yeayyy esok omma balik rumahh"kata taehyung gembira sambil mendukung kim taeziu
//author reka je nme ank dia kagsjbsjs//
Tzuyu hanya tersenyum melihat karenah suaminya itu .
KEESOKAN HARINYA
Taehyung mengambil beg yang berisi pakaian tzuyu itu untuk dibawa turun ke bawah manakala tzuyu sibuk melayan anaknya itu .
Selepas semuanya selesai taehyung mengajak tzuyu untuk beredar dari hospital .
Tzuyu menangguk dan mengikut sahaja taehyung dari belakang.Sampai sahaja di tempat parking , taehyung terus membuka pintu dan menyuruh tzuyu masuk ke dalam .
Taehyung pergi ke tempat driver dan dia menghidupkan enjin lantas sahaja dia bergerak dan menuju ke rumahnya .
//ye i know ayat aq merapu HAHAHAH //
emm yuyu "panggil taehyung yang tengah memandu itu "
ye oppa"kata tzuyu"boleh tak lepasni yuyu janji dengan oppa yang yuyu takkan tinggalkan oppa "kata taehyung sambil memegang erat tangan tzuyu"
kenapa pulak oppa cakap macam tu , mestilah yuyu takkan tinggalkan oppa "kata tzuyu dan senyum ke arah taehyung"
oppa nak kita hidup bahagia dan oppa taknak ada yang kacau yuyu atau berdendam dengan yuyu , kalau bole oppa nak je kita lari dari korea dan kita pindah dekat australia "kata taehyung lagi"
eish taknak lah macam tu , dekat korea ni lah kita cipta kenangan kita berdua . Dari kecik sampai besar semua kenangan kita dekat sini . Dan sampailah kita kawin sekarang "kata tzuyu lalu air matanya jatuh"
hey .kenapa nangis ?"tanya taehyung risau lalu dia memberhentikan keretanya di tepi jalan"
yuyu tknak kejadian yang sama berlaku antara kita lagi , yuyu penat dengan semua tu ."kata tzuyu lagi"
hey come ,peluklah oppa puas-puas sampai yuyu rasa tenang "kata taehyung lalu mendepakan tangannya ke arah tzuyu"
Tzuyu terus memeluk taehyung erat , taehyung turut membalas pelukan itu .
Ye tzuyu berasa tenang kerana berada disisi taehyung . Pelukan hangat taehyung itu dapat menenangkan hati tzuyu .
Forever i will love you chou tzuyu "taehyung"I will love you always kim taehyung "Tzuyu"
THE END
thanks kepada yang selalu support author , tak sangka pulak cerita ni dah tamat . Tapi takpe nanti author akan update cerita baru .
saranghaeyoooooooooo readers kuuuu❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
JEALOUSY ! [KTH]
Fanfichighest ranking #6 once 23/7/2020 #10 jealousy 26/7/2020 #1 taetzu 6/8/2020 #5 bangtwice 17/8/2020 #4 ffmalay 25/8/2020 A promise is made to be keep