15🍏

191 18 0
                                    

FLASHBACK

semasa tzuyu tidak sedarkn diri di hospital taehyung segera pulang ke rumah . sebenarnya dia sedar akan kehadiran suaminya itu tetapi dia tidak mahu suaminya itu risau terhadapnya kerana dia tidak mahu susahkn taehyung . sudah 2 hari taehyung tidak melawat dia , dia berasa amat sedih dan segera menelefon ommanya untuk menemaninya di hospital ,sementara dia menunggu ommanya datang doktor telah pun masuk ke biliknya dan berkata bahawa anaknya sudah tiada kerana jantung anaknya sangat lemah kerana berlakunya insiden padanya ketika dia hendak melahirkn anak pertamanya . Dia agak sedih dengan kata-kata doktor itu , dia menagis puas-puas pada waktu itu dia tidak tahu bagaimana hendak memberitahu taehyung perkara sebenar dia takut kalau taehyung terkecil hati kerana insiden yang lalu . ommanya datang dan memeluknya dan berkata *kenapa dengan kamu ni *soal ommanya " tzuyu hanya mendiamkn diri dan terus menangis " * cuba bagitahu omma knapa dengan kamu ni tzuyu *soal ommanya kali kedua * anak tzuyu dah tak ada * kata tzuyu dengan nada yang sedih *taehyung tahu tak pasal ni * soal ommanya * tzuyu hanya menggelengkn kepalanya dan memberi idea kepada anaknya untuk berbohong kepada taehyung supaya anaknya itu masih ada " tzuyu memberitahu ommanya supaya dia memberitahu taehyung yang anaknya itu sihat dan tiada apa-apa yang berlaku padanya . habis sahaja berborak ommanya segera pulang ke rumah dan meninggalkn tzuyu keseorangan di situ .

END FLASHBACK

tzuyu tersadar kerana ada orang menepuk bahunya itu dia segera mengelap air matanya . ye knpe awak kt sini bkn ke awak pergi kerja ? soal tzuyu" harini saya tak kerja and kenapa awak kt sini btw mata awak tu mcm baru lepas menangis "kata taehyung menjungkitkn keningnya " tak ada apa lah masuk habuk je ni "kata tzuyu selamba badak dia " iye la tuuu "kata taehyung " betul la  " kata tzuyu menjeling ke arah taehyung " ye la yela saya percaya " kata taehyung mengalah " ermmm ermmm , kenapa ?"soal tzuyu"























anak kita mana ? awak kata ank kita omma jaga tapi kenapa omma tak hantar dia kt sini ?soal taehyung







OK AKU TK TAU APA JDI LEPAS NI /AYAT AKU DH MCM APE DH 👁👄👁ABAIKN TYPO / TERLALU PENDEK SBB AKU TKDE IDEA MUEHEHEHE😔👍🏻

JEALOUSY ! [KTH]Where stories live. Discover now