"Gomawo sbb bgi pinjam buku smlm.Nah". kata solar lalu menyerahkan buku nota matematik milik taehyung kepada tuan asalnya. "Nae".jwb taehyung .Taehyung meletakkn buku tersebut kedalam begnya dan kembali memandang tzuyu "dah jom". kata taehyung pada tzuyu."silheo"! kata tzuyu merajuk dan terus melangkah keluar dari kelas ."Aik,apasal dengan dia ni? sekejap mood baik , skjp tak .hishhh tk faham."kata taehyung sambil menggeleng"."biaselah tu " kata jungkook tiba-tiba. taehyung pun memandang jungkook."kebanyakkn halmeoni ckp ,klau perempuan marah maksudnya dah nk dtg bulan ". kata jungkook".taehyung mengangguk.Eh tapi selama ni tak prnh pun dia asyik-asyik hilg mood .Aku ada buat slh ke ? "soal taehyung .jungkook berfikir sejenak .
."Haaaa ! mungkin sbb dia dah matang ! dia dah tk nk main dgn kau lgi maybe la ehehe aq cuma fikir je "dia dah makin matang aku rasa . kata jungkook . taehyung mengeluh .jdi mungkin lepasni tzuyu tidak mahu bermain lgi dgn dia . itu la yg ada di fikirannya ."cihhh, balik-balik jimin ."kata taehyung geram apabila dia ternampak jimin yg sedang berbual mesra bersama rakan karibnya itu."Entah-ntah dia tknk main dgn aku sbb jimin ."kata taehyung dan terus berlari ke arah tzuyu"Annyeong !" kata taehyung ceria dan terus mengambil tempat dia sebelah tzuyu."annyeong". balas jimin. tzuyu pula menjeling-jeling pada taehyung ."emmm,korg bual apa tdi?" soal taehyung ."
"penting ke?"pergila dkt solar sana .kau tknk ajar dia matematik ke ? kan dia punye matematik tu penting ."kata tzuyu sengaja memerli taehyung ."Ahhh, jdi kau mrh aq sbb solar lah ni ? kau dgn jimin ade aq mrh ? soal taehyung "aku dgn jimin sbb kau tu balik-balik dgn solar "kata tzuyu,"eishh ,kau mrh sgt psl tu knpe ? kau jeles kn? "soal taehyung . tzuyu memandang taehyung tidak puas hati ." jeles ? mmg tk la !" kata tzuyu.jimin menggeleng melihat pergaduhan mereka .
"eh,dahlah tu.aku tk faham skrg ni .apa mslh korg sbnrnye ?"soal jimin pelik. tzuyu pun mula berdiri dari tempatnya ."jimin,apa kata kita rehat dlm kelas je ? tk aman pula rasa sbb dia ni ." kata tzuyu ". jimin mengangguk . taehyung hanya mampu menjeling sahaja ."apa lagi yg dia boleh buat?"
SORRY KLAU PART NI BOSN HEHHE,KALAU ADA TYPO TU KORANG ABAIKN JE !
ENJOY THIS STORY HIKS MUAHH 💋❤️
YOU ARE READING
JEALOUSY ! [KTH]
Fanfictionhighest ranking #6 once 23/7/2020 #10 jealousy 26/7/2020 #1 taetzu 6/8/2020 #5 bangtwice 17/8/2020 #4 ffmalay 25/8/2020 A promise is made to be keep