1 MINGGU KEMUDIAN
no one pov
sudah seminggu dia tidak melawat tzuyu di hospital kerana busy ke luar negara kerana dia hendak menghabiskan kerjanya di busan itu .tiba di rumah , taehyung merebahkn badannya ke atas sofa dan memikirkn bagaimana tzuyu di hospital sekarang sambil dia memikirkn tentang tzuyu sudah pun taehyung melelapkn matanya .
~i'm like TT , just like TT
ireon nae mom moreugo
neomuhae neomuhae ~kedengaran telefon taehyung berbunyi segera dia mengangkatnya . Ni encik taehyung ke ? soal xxxxx. ye saya "jawb taehyung " boleh tak encik segera datang di hospital sbb isteri encik dh mula sedarkn diri "jawb mr xxx itu "naee , saya siap dulu "jawab taehyung dan mematikn panggilan itu ..
DI HOSPITAL
taehyung segera menaiki lif dan bergerak ke bilik tzuyu . sampai sahaja di bilik tzuyu mata taehyung mula berkaca dan terus memeluk tubuh kecil itu dengan erat..
awak okey ? soal taehyung" yupp saya okey je ni "jawab tzuyu tersenyum" ok la kalau macam tu nnti awak siap -siap lepastu kita balik rumah kita ye sayang ."kata taehyung dan mengusap lembut rambut tzuyu " tzuyu hanya memberikan satu senyuman kepada taehyung ..
-skip- TIBA DI RUMAH
tzuyu menuju ke bilik dan mencapai tuala untuk mandi , selesai sahaja mandi dia menuju ke dapur untuk masak .. sedang dia masak tiba-tiba terasa pinggangnye seperti dipeluk seseorang iaitu (tau ii jela spe ) "taehyung !" saya tgh masak ni "jawab tzuyu "ala tkpe awak masak jela, saya buat mcm ni sbb saya rindu awak , iyela bila awak tkde dkt rumah saya rasa sunyi je , ni skrg awak dh ada dkt dpn mata saya , saya rasa happy "ucap taehyung mengeratkn lgi pelukan itu "
kalau ye pun nk peluk tu tggu la saya habis masak "kata tzuyu dingin" emmm yela "jawab taehyung sedikit sedih " laa janganla sedih jom kita makan dulu ye "kata tzuyu sambil memberikn senyuman " taknakkk" kata taehyung memuncungkn mulutnya " haihhh yelah ii meh sini peluk "kata tzuyu dan mendepa kn tangannya "
yeayyy "kata taehyung gembira lantas dia memeluk tubuh tzuyu " dah la jom kita mkn okey "kata tzuyu lalu mengambil tempat di dpn taehyung" okey "kata taehyung sepatah "...habis sahaja makan tzuyu hampir terlupa tentang anaknya itu , air mata tzuyu terus mengalir laju , dia hendak memberitahu taehyung tapi dia takut kalau taehyung terkecil hati kerana anknya sudah lme meninggalkn kami semua .Tzuyu hanya mendiamkn sahaja kisah itu ...dia sengaja menipu taehyung anaknya itu di hantar ke rumah omma nye sebab mudah klau dia nak buat kerja di rumah . omma nya pun setuju dengan perancangan itu dia tidak berani berkata hal sebenar kepada taehyung ...
btw anak dia dh tk de tu waktu keesokkn hrinya tu ank dia dh mati (mcm keling ayat aku )
OK HMBAR WEY HAHAHAH DH LME TK UPDATE 😂
YOU ARE READING
JEALOUSY ! [KTH]
Fanfictionhighest ranking #6 once 23/7/2020 #10 jealousy 26/7/2020 #1 taetzu 6/8/2020 #5 bangtwice 17/8/2020 #4 ffmalay 25/8/2020 A promise is made to be keep