KEESOKAN HARINYA
tzuyu meraba raba di sebelahnya , tapi tiada orang . Dia membuka matanya dengan perlahan , terbeliak matanya taehyung tiada di sebelahnya .
apabila dia hendak turun dari katil , terdapat sticker note di depan pintu bilik airnya yang tertulis "kalau kau nak suami kau selamat kau datang sini , klau kau nak suami kau selamat lah , klau kau taknak dia selamat , tkpe aq akn jaga dia ....
FROM: SECRETBodo punya betina!!! "jerit tzuyu sambil menangis ... aku tau ni keje kau solar .. Kau nak ape lagi haa "jerit tzuyu sambil menangis teresak-esak "Tzuyu mencapai telefonnya di rak sebelah katil dan mendail nombor jungkook.
jungkook tolong aqq "kata tzuyu dan menangis"
yahhh , waeyoo ! "tanya jungkook"
taehyungg kene culik kook"kata tzuyu sayu"
haaaaa !!"jerit jungkook mengakibatkn ahli-ahli bts datang ke arahnya .waeyo jungkook "tanya rm
taehyung kene culik "kata jungkook dengan nada yang sedih "
whattt !!! bak sini telefon tuu"kata rm dan merampas telefon dri tgn jungkook itu"skip
hello tzuyu. Ok macam ni apa kata awak bersiap-siap lepastu nanti saya dan ahli-ahli saya datang ke rumah awak dan kita sama-sama cari taehyung ... Awak jangan risau , taehyung tu kuat orgnya "kata rm"
tapi saya risau kalau solar buat bende yang tak elok dekat suami saya "ujar tzuyu "
tkpe jangan risau . Awak tau kn taehyung tu sayang dekat yuyu sorg je , taehyung takkn ikut cakap solar "kata rm "
jp-jap ... yang culik taehyung tu solar ? tanya rm"
haah ..Sebab dia je yang tk puas hati dengan saya sebab tu dia sanggup culik taehyung "
hmmm tkpe klau macam tu awak pergi la siap-siap dulu "kata rm
nae "kata tzuyu dan menekan punat merah"
BTS HOUSE
yahhh macam mana taehyung boleh kene culik niii "kata rm dan meramas rambutnya"
kenapa semua muka macam nk nangis ni"kata jhope yg bru bgun tido sambil memeluk bantal kudanya"
pakkkk"jin mengetuk kepala jhope menggunakan senduk pinknya"
auchhh sakitlah bodo "kata jhope sambil mengusap kepalanya yg diketuk oleh jin "
Taehyung kene culik laaa"jawab suga "
melopong mulut jhope mendengar perkataan culik
haa spe culik taehyung ?"tanya jhope"
solar laaaa . Dah-dah semua pergi bersiap nanti kite pergi rumah tzuyu ambil dia lepastu sama -sama kita cari taehyung okey "jawab rm"
la tk guna punye perempuan "kata jhope dan berlari ke atas untuk mandi"
DI RUMAH TZUYU
annyeong !"kata ahli-ahli bts itu dan masuk ke dalam rumah tzuyu"
tzuyu mengukir senyuman dan duduk berhadapan dengan bts"
korg jom la kita pergi cari taehyung . "kata jhope "
saba la , kau ni mcm tk sabar -sabar je "kata jimin dan memukul peha jhope"
eish sakitla gila ,"kata jhope mengadu kesakitan"
padan la muka sape suruh memekak"kata jimin"
eish dah-dah la tu bergaduh , kita datang sini nak cari taehyung "kata rm tegas"
hmmm nae "jawab jimin dan jhope"
ok sekarang ni kita kene cari location dekat mana taehyung berada "kata rm lalu mengeluarkn telefon bimbitnya"
mujurla telefon taehyung juga tidak off , sebab mudah untuk dia mencari loacation dimana taehyung berada"
ok guys aq dh jumpa location"kata rm gembira"
dekat mana ?"tanya jungkook"
dia berdekatan dengan hutan , ade rumah terbiar di situ"kata rm lalu mengeluarkn kunci keretanya untuk bergerak ke lokasi tersebut"
aik macam mana kau tau tae dekat situ?"tanya jhope blur"
lembab la kau ni , dah tentula si rm tu cri guna telefon dia bengap .. lagipun tae pun dia bawak hp dia waktu tu . So dia dpt tau la tae dkt mana" kat jimin "
ouhh aq mana la tau"kata jhope dan menggaru kepalanya yang tidak gatal itu.
ok dah jom gerak . yuyu naik dengan aku . Jimin jhope , jungkook naik dengan aku jugak. Suga dgn jin ok done ... dah jom gerak"kata rm dan bergerak ke lokasi tersebut"
ADE TYPO TU BIAR JELA Hm.,...MIAN SBB DH LME TK UPDATE HUHUHU🤧MERAPU YE HAHAHAH
YOU ARE READING
JEALOUSY ! [KTH]
Fanfictionhighest ranking #6 once 23/7/2020 #10 jealousy 26/7/2020 #1 taetzu 6/8/2020 #5 bangtwice 17/8/2020 #4 ffmalay 25/8/2020 A promise is made to be keep