satu senyuman terukir di bibir seorang pelajar perempuan yang diberi nama nya tzuyu.Senyuman itu mula terukir apabila papan congkak yang sepatutnya berada di rak congkak mula diambilnya."Best juga klau ajk taehyung main ni".kata tzuyu teruja.Tzuyu pun berjalan ke arah kaunter untuk membeli.
"taehyung!" kata tzuyu teruja sambil berlari seperti anak kecil ke arah sahabat karibnya itu .
"Eo, tzuyu. Awal sampai."kata taehyung sambil tersenyum".macam tk biasa pula ". Weh aku ada beli congkak semalam, nak main tak ? siapa kalah kene belanja aiskrim."pelawa tzuyu.Itulah tzuyu dan taehyung. Walaupun sudah berumur 17 tahun ,perangai kebudak-budakkan mereka tidak pernah lenyap dari umur 6 tahun."aku tidak bole lah tzuyu ."kata taehyung dgn nada sedih.Senyuman keterujaan yang terukir di bibir tzuyu mula pudar.Selama ini taehyung tidak pernah menolak ajakannya walaupun sekali.
"Wae"?soalnya."hari ni aku dah janji nak ajar solar mathematics ".kata taehyung .Tzuyu mengganguk ."Ok la klau mcm tu ".kata tzuyu dan beredar dengan tidak puas hati .rasa ingin menangis pun ada "ish selama ni dia tk prnh tolak ajakan aku ."kata tzuyu dgn nada yg sedih".walaupun dia ada jadual sekalipun , dia terus akn tangguhkn sbb nak main dgn aku.Dahla dia tangguhkn sbb solar ."selalu pula aku nmpk dia jumpa si solar tu kebelakangan ini ."nk je aku hempuk guna tong sampah dkt sblh aku ni //.....
OK GUYS CMNE DGN CITER NI ? OK TK EHEHEHE , MAAFKN SYE KLAU CITER NI BOSN .KALAU ADE TYPO TU ABAIKN LA YE HEHE
SILA LA COMMENT AND VOTE, THANKS KERANA MEMBACA💋❣️
YOU ARE READING
JEALOUSY ! [KTH]
Fanfichighest ranking #6 once 23/7/2020 #10 jealousy 26/7/2020 #1 taetzu 6/8/2020 #5 bangtwice 17/8/2020 #4 ffmalay 25/8/2020 A promise is made to be keep