Tzuyu terdiam dan menundukkn mukanya ke lantai
wae ? "soal taehyung" tak ada pape la "kata tzuyu " air mata tzuyu terus mengalir laju taehyung segera mengelap air mata tzuyu dengan tisu . sayang ...please bagithu mana anak kita?"soal taehyung lagi " klau saya bgithu awak jangan marah saya tau "kata tzuyu sambil mengelap air matanya dan menghadap muka taehyung " tzuyu memegang kedua pipi taehyung dan berkata "anak kita dah tak ada , saya tipu awak yang ank kita omma saya jaga tapi tak saya taknk awk sakit hati sebab ni "kata tzuyu "
waeee awak tak cakap awl-awal , awak tau kn saya nk jumpe dia kenapa tak cakap ! "taehyung terus mengamuk semua barang di ruang tamu itu semua dia selerakkn "tzuyu terus berlari ke bilik dan mengunci pintu . taehyung yang sedar akan perbuatannya dia terus naik ke atas untuk memujuk isterinya .
taehyung terus berlari ke arah biliknya , dia segera mengetuk pintu bilik itu tapi tiada sahutan dri dlm .Taehyung yang mula risau terus merempuh pintu itu dengan kuat . dia segera masuk ke biliknya , dia mencari kelibat isterinya tapi tiada dia berhenti di depan bilik air dan mendengar tzuyu menangis di dalam bilik air lalu dia segera mengetuk pintu bilik air itu ..
sayang ."panggil taehyung" wae ? soal tzuyu " bukak la pintu ni "kata taehyung " taknak !!! "jerit tzuyu dri dlm " jebal bukak pintu ni saya janji tak marah awak "kata taehyung dengan nada yang sayu " betul ni ?" soal tzuyu " ye betull sayang saya janji tk marah awak " kata taehyung lagi " okey "jawab tzuyu sepatah "
skip-
taehyung pergi ke ruang tamu dan mengambil remote control untuk melihat rancangan di tv ( ayat keling siak ) dia terlihat kelibat isterinya di dapur dia terus pergi ke arah tzuyu .
sayang , dah la awak jangan sedih pasal anak kita tu "kata taehyung memeluk tzuyu dri blkg " saya sedih tau tak , awak tau kn tu anak pertama kita "kata tzuyu " saya tau , tapi saya pun sedih jugak "jawab taehyung " hmm dah la tak payah la cerita pasal tu mungkin kita tk ada rezeki nk ada anak "kata tzuyu " taehyung memusingkn badan tzuyu dan menghadap mukanya " kenapa cakap macam tu ?"soal taehyung " betul la ape yang saya cakap tu , kenapa ?" kata tzuyu "
tak ada apa lah ..saya tanya je "jawab taehyung lalu mendekatkn mukanya ke muka tzuyu "em jauh la sikit saya tak selesa la "kata tzuyu rimas"
ehh ada orang tgh blushing la "tawa taehyung "
eishhhh *cubit taehyung* yahhh sayang sakit laa" kata taehyung sambil menggosok tangannya akibat kne cubit dengan tzuyu "tu la sapa suruh cakap macam tu " kata tzuyu selamba " taehyung mencebik dan memuncungkn mulutnya sambil berlari ke arah ruang tamu "dah besar pun nk merajuk "kata tzuyu" mana ada "jawab taehyung " yahh kim taehyung kenapa awakk bukak baju !!!!"kata tzuyu memerah mukanya" aikk salah ke ? saya kan suami awak "jawab taehyung
jangan la bukak dekat sini "kata tzuyu sambil menutup matanya dengan tangan"
taehyung menuju ke arah tzuyu dan berkata" awak nak anak lagi tak ? soal taehyung sengaja mengusik tzuyu" memerah muka tzuyu mendegar soalan taehyung * dlm hati tgh maki si alien ni*
tanpa berlengah masa taehyung segera mengangkat tzuyu gaya bridal style dan menuju ke biliknya ....MIAN SBB LME TK UPDATE 😀BUSY SMPAI TK SMPT NK UPDATE .. THANKS READERS SBB SUPPORT AUTHOR 😁🤝
YOU ARE READING
JEALOUSY ! [KTH]
Fanfictionhighest ranking #6 once 23/7/2020 #10 jealousy 26/7/2020 #1 taetzu 6/8/2020 #5 bangtwice 17/8/2020 #4 ffmalay 25/8/2020 A promise is made to be keep