08🍏

228 22 1
                                    

"Tzuyu."




"Taehyung"


Mereka memanggil serentak .Taehyung tertawa."Kau dulu."kata taehyung .tzuyu menggeleng."kau."kata tzuyu."sama-sama".cadang taehyung .Tzuyu mengangguk ."okey."kata tzuyu setuju

"Saranghae."

"aku balik dulu."

Tzuyu tersentak .taehyung pula menutup mulut menahan tawanya."nappeun namjaaaa!"marah tzuyu dan memukul bahu taehyung .taehyung memegang pipi tzuyu yang terasa sangat lembut seperti squishy padanya."saranghae."ucap taehyung sambil merenung dalam mata tzuyu.

Mata itu sangat cantik dan unik padanya ."yahh,jgnlh pandang aku mcm tu !"kata tzuyu malu.Tetapi taehyung tidak melepaskn dia."Neomu yeppeo."puji taehyung .Tzuyu terdiam .taehyubg memeluk perlahan badan tzuyu."Aku suka bila tengok mata kau merah waktu kau cemburu dengan solar. adoiii."kata taehyung .tzuyu memcubit pinggan taehyung geram.Sekali lagi pelukan mereka terlerai ."Mwo?! kau nak ckp yang kau suka tengok aku cemburu lah ni ? baik kau mengaku cepat,kau pun cemburukn dengan jimin?"soal tzuyu marah.
Taehyung mula meraung kesakitan ."Ahh aha !ye! Nae! Majayo! kata taehyung yang kesakitan akhirnya tzuyu melepaskan taehyubg daripada cubitan tersebut.

"Eeee-cantik konon ."kata tzuyu "aku serius. kau cantik sangat ."puji taehyung lagi ."kau buat aku takot sebab kau terlalu cantik ."kata taehyung.

"kenapa kau takot ?"

"kau tahu kenapa aku sanggup tangguhkan semua jadual aku semata-mata nk jumpa kau?Sebab aku takut kau berpaling dari aku.Kau macam rama-rama .Sekali aku lepaskan kau,kau mesti terbang .Kau takkn patah balik.Aku taku"kata taehyung.Tzuyu tertawa mendengar kata-kata taehyung tetapi taehyung langsung tidak ketawa.Dia kelihatan benar-benar ikhlas."Aku takkn pergilah! kau macam rumah aku .klau aku terbang ,aku akan patah balik juga."kata tzuyu.Sebuah senyuman terukir dibibir taehyung ."Aku serius"kata taehyung .Tzuyu mengerutkn dahinya ."pasal aku nampak mcm rama-rama ?"soal tzuyu .taehyung menggeleng ."Tak .aku serius pasal aku suka tengok ksu cemburu ."kata taehyung.
Tzuyu memukul bahu kanan taehyung geramm"aishhhh!"

MAAFKAN AKU KLAU PENDEK SGT CITER NI HM SRS WEI AKU TKDE IDEA HUWAHHHH ,

JEALOUSY ! [KTH]Where stories live. Discover now