07🍏

231 22 0
                                    

Tzuyu merebahkn dirinya di atas katil ."Ishh, geramnya aku."kata tzuyu yang masih tidak dapat melupakan kisah tadi . Tzuyu memuncungkan bibirnya. "Mesti aku sorang je yang suka dia sebenarnya . Arghhhh!" Tzuyu meraung geram. Tiba-tiba pintu biliknya diketuk .

"aikk , sejak bila omma pandai ketuk pintu ? Selalunya dia masuk je". kata tzuyu dan membangunkn dirinya dari katil .Tzuyu memulas tombol pintunya dan membuka ia ......."Ehh , taehyung ?" Soal tzuyu gembira .Taehyung tersenyum ."Annyeong." kata taehyung."Buat apa kau kat sini?"Soal tzuyu.

"Aku bgi alasan kat solar tadi .Haa, jom main congkak."kata taehyung.Tzuyu mengerutkn dahinya ."Tapi taehyung ,kesianlah solar tu." kata tzuyu. Taehyung menggeleng . Jimin tadi ada .Dia kata dia nak ajar solar ." kata taehyung . tzuyu mengangguk faham ."Takkanlah jimin ajar solar sebab aku ."bisik hati tzuyu. Taehyung memcubit pipi tzuyu."Tak payah lah fikirkn sangat pasal tu .jom main!" pelawa taehyung.Tzuyu mengangguk gembira dan terus mengambil congkaknya .

2 jam kemudian ,permainan congkak ini menjadi semakin bosn ."bosannya."kata tzuyu ."tzuyu, bole aku tanya kau sesuatu ?"soal taehyung. Tzuyu mengangguk "Boleh."kata tzuyu ."Asal kau asyik hilang mood kebelakangan ni? kau ada masalah ?"soal taehyung .Tzuyu agak terkejut dengan soalan taehyung."Ak-aku.....aku cemburu ...lahh jugak .yelah ,selama ni kau selalu dengan aku tapi kau selalu dengan solar."kata tzuyu.Taehyung tertawa."mengaku pun."kata taehyung.

Tzuyu menjeling."emm,kau suka solar kan ?"soal tzuyu.Taehyung menggeleng."Tak.Sebab aku dah ada orang lain.Orang yang dah janji dengan aku dia nak kawin dengan aku ."kata taehyung.Tzuyu mengerutkn dahinya."Haa? Gilalah kau.Belum habis sekolah pun dah janji sampai nak kawin.Siapa lah tu?"kata tzuyu tertanya-tanya.Taehyung tertawa."kaulah."kata taehyung .Dahi tzuyu berkerut "Ak-aku?"soal tzuyu.Taehyung mengangguk."Nae.kaulahh.siapa lagi ?
kau tak ingt kau pernah janji nak kawin dengan aku waktu kita kecil dulu?"soal taehyung .Tzuyu pun berfikir sejenak ."Ahhhh!"kata tzuyu apabila peristiwa itu bermain semula di fikirannya ." Tapi waktu tu kan kita masih kecil."kata tzuyu.Taehyung mengangguk ."Eung.Tapi aku anggap benda tu serius .Lagipun kau dah janji ."kata jungkook .pipi tzuyu memerah . Tak sangka taehyung masih mengenang peristiwa itu ..........

ESOK INSYAALLAH AKU UPDATE , MEKASIH BCE☺️❤️

JEALOUSY ! [KTH]Where stories live. Discover now