Ep-5

374 59 2
                                    


UNICODE

"မမကြီး မမကြီးရဲ့သားလေးကဘယ်သွားတာလဲ ငယ်ငယ်တုန်းကအတိုင်းဘဲနော် အရမ်းချောတယ်"

‌SeokJinထွက်သွားပြီးတဲ့နောက်မှာ ခြံထဲကိုဝင်လာတဲ့အဒေါ်ကြီးဟာ သူ့တို့ရဲ့အိမ်အကူဖြစ်တယ်။သူမေးလိုက်တဲ့မေးခွန်းကြောင့် အမှန်တကယ်လန့်သွားမိသည်။

"ဘာ ဘာပြောတယ် သူကငါ့သားမဟုတ်ပါဘူး NamJoonရဲ့သူငယ်ချင်း"

"ရှင် ဟုတ်လို့လား သားလေးမဟုတ်ဘူးလား ကျွန်မကမမကြီးရဲ့သားလေးကိုပြန်တွေ့ပြီထင်လို့"

"ပြန်တွေ့တယ် ဟုတ်လား အမှန်အတိုင်းပြောစမ်း သားလေးကဘယ်လိုပျောက်သွားတာလဲဆိုတာနင်သိတယ်မဟုတ်လား"

"ဟုတ်ဟုတ် အဲ့ဒါကလေ သခင်ကြီးရဲ့ အမျိုးသမီးက မမကြီးကိုမကျေနပ်လို့ လုပ်ကြံတာပါ ကျွန်မကိုSeokJinလေးကိုခေါ်သွားဖို့‌ခိုင်းခဲ့တာပါ"

သူမခေါင်းတွေမူးဝေသွားပြီး လဲကျသွားသည် အနားမှာရှိတဲ့NamJoonကပွေ့ထားရင်း

"အမေ အမေ ဘာဖြစ်လို့လဲ"

သူမကမယားငယ်ဆိုပေမဲ့ သခင်ကြီးအတွက်ကလေးမွေးပေးနိုင်ခဲ့တယ် မမက ကလေးမွေးဖို့အဆင်မပြေတော့ သားလေးမွေးပေးခဲ့တဲ့သူမကိုသခင်ကြီးပိုချစ်သွားမှာကို မလိုလားခဲ့ပေ ဒါနဲ့များ ဒီလောက်ထိ သားလေးကိုအဝေးကိုပို့ရလောက်အောင် မုန်းတီးခဲ့တာလား။သူမက သားလေးပျောက်လို့ဘယ်လောက်တောင် ရင်နာပြီးခံစားခဲ့ရလဲ မမသေပြီးတဲ့နောက်မှာ အိမ်ကိုဦးလေKimနဲ့သူ့တူသား‌လေးနဲ့ရွယ်တူ NamJoonလေးကြောင့် သူစိတ်လျှော့နိုင်ခဲ့တယ် ရင်ဘက်ထဲမှာတော့ သားအရင်းကိုတောင့်တရင်းပေါ့..

"မမကြီး စောနကထွက်သွားတဲ့ကောင်လေးက မမကြီးရဲ့သားပါ ကျွန်မပြောတာမမှားရင် သူ့အဖေနဲ့အမေကKimSungHoနဲ့MinTaeHaeဖြစ်မှာပါ"

"ဟင် ဟုတ်တယ် အဲ့ဒါ‌SeokJinရဲ့အဖေနဲ့အမေရဲ့နာမည်"

"ဒါဆိုရင်သေချာပါတယ် သူကမမကြီးရဲ့သားပါ"

"ဘာ!!ငါ့သားလေးကသူလား"

"ဟုတ် ဟုတ်ပါတယ်"

"ငါ့သားလေးကိုပြန်ခေါ်ရမယ် သူ့အိမ်ဘယ်မှာလဲဆိုတာစုံစမ်းလိုက် နောက်ဆုံးတော့ ဆယ့်ရှစ်နှစ်ကြာအောင်ပျောက်နေတဲ့ငါ့သားလေးကိုပြန်တွေ့ခဲ့ပြီ"

Just Like a Story ✓✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora