❝ e ❞
________
yunmi'saduh sakitnya kepala aku. eh jap aku kat mana ni ? oh dalam bilik kesihatan.
"yunmi, kau okay tak ?", tanya jongho. aku hanya mengangguk. padahal tak okay ngeh.
"asal aku ada dekat sini ?", tanya aku. jongho menceritakan apa yang terjadi. aku pun angguk je lah.
"kau apahal pengsan tiba - tiba ? satu kelas terkejut au tadi", tanya jongho. aku membulatkan mulut aku. tak sangka diorang risaukan aku sob sob. eh risau dengan terkejut tu tak sama an ? lantak lah kesah apa aku.
"kau tak bagitau yunho kan yang aku pengsan tadi ?", tanya aku. jongho menggelengkan kepalanya. fuh nasib.
"tapi aku rasa hana ssaem bagitau kot, sebab dia nampak aku bawa kau ke sini tadi", jawab jongho. aku mengangguk.
"kau ada mimpi tak masa kau pengsan tadi ?", tanya jongho. aku mengangguk. baru aku teringat. seram weyh mimpi tadi.
"ha cerita cepat", kata jongho.
"aku mimpi yang aku kena tolak dari rooftop sekolah tapi ada orang selamatkan aku", cerita aku. jongho membulatkan matanya. tak percaya dengan mimpi aku.
" seram sia. kau rasa mimpi ni jadi bila ?", tanya jongho. aku berfikir sejenak.
"aku pun tak pasti", jawab aku. jongho mengangguk perlahan. jangan ingat aku tak terkejut dapat mimpi tu. aku sendiri pun terkejut yk ?
"aku balik kelas jap. ambil beg kau, kejap lagi dah nak balik", kata jongho. aku hanya mengangguk. kalau aku kata aku nak ambil sendiri bukannya dia bagi heh.
________
pew pew HAHAHA tiktok dulu ceyh tibehnya aque HAHAHA apa pun jangan lupa lah tekan bintang kat bawah tu ye muah ciket hshshs 😔❤️
YOU ARE READING
DREAM ➶︎ 𝗷𝗮𝗻𝗴𝗷𝘂𝗻
Conto[ 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦𝘥 ] ❝ if it's not because of the dream, we don't even know each other ❞ :: 290620 ➶︎ :: 040720 ➶︎ - cr pic for book cover : @//jangyoonism ( twt )