𝗢𝗢𝟵 ➶

52 15 8
                                    

❝ n ❞
________
jangjun's

jangan rapat sangat dengan yunmi please ? aku tak suka

aku termenung memandang jam. sekarang pukul 2 tapi aku tak boleh tidur. semua sebab mimpi tu kalau tak aku nyenyak dah sekarang.

"takkan lah kawan dia nak cakap macam tu ?", tanya aku. aku gelengkan kepala. tak mungkin kawan - kawan dia nak cakap macam tu.

"sekarang ni aku dengan yunmi dah jumpa tapi kenapa aku masih mimpi benda yang sama ?", monolog aku sendiri. ish tak faham lah aku.

skip

"yena kejap eh ! weyh jangjun", tegur yunmi. aku mengangkat kepala.

"kau busy tak petang ni ?", tanya yunmi. aku menggeleng. aku busy ? never ceh.

"nak join aku dengan kawan - kawan aku pergi keluar tak lepas sekolah ?", tanya yunmi.

"boleh juga", jawab aku. yunmi tersenyum gembira dan berjalan ke arah kawan - kawan dia. aku sambung main phone.

skip

"jom !", kata yunmi teruja.

kitorang pun jalan. si yunmi tak habis - habis berbunyi dah macam burung pipit dah dia ni.

"weyh jom beli aiskrim", kata jongho. kitorang pun setuju lalu jalan ke arah 7e.

"kau ambil lah mana kau nak aku belanja", kata jongho. aku perhati je si jongho tu. aku tak jeles jangan memandai buat andaian.

aku pun ambil aiskrim yang aku nak. aku jalan ke kaunter dan bayar aiskrim tu. aku keluar dari 7e, aku buka plastik aiskrim tu then aku makan. bukan plastik aiskrim tu, aiskrim tu yang aku makan.

"nak gi mana lagi ?", tanya jisung. aku mengangkat bahu.

without you ~

eomma aku pula call eish.

"jap aku nak angkat call", kata aku. diorang hanya mengangguk.

"hello ?"

"mana tak balik - balik ni ?"

"OKAY - OKAY JUN BALIK SEKARANG"

terus aku end call. aku jalan ke arah diorang yang tengah tunggu aku.

"korang gerak lah, aku kena balik mak suruh", kata aku. diorang mengangguk. kitorang jalan dengan(?) arah yang bertentangan.

skip

"your prince sudah kembali", kata aku. bila aku nak langkah masuk dalam rumah. lemek ! diorang ada.

"YO JANGJUN !", sapa joochan. aku berjalan ke arah diorang.

"pahal datang tak bagi tau ?", tanya aku.

"saja buat sesurprise", jawab daeyeol. aku mengangguk.

"ha astu kitorang nak tidur sini untuk 2 minggu EHEHEHEHEHE", tambah daeyeol. MAMPUS GUE ;-;

"bilik tetam—", belum sempat aku habiskan ayat aku jibeom dah mencelah.

"bilik kau EHEHEHEHEHE", kata jibeom. MAMPUS LAH PATAH TILAM AKU WOI MACAM GINI (;'༎ຶٹ༎ຶ')

aku pun reda je lah. aku bangun dan naik atas. jangan ingat manusia 9 orang ni tak follow aku. semestinya diorang ikut TvT

________

weyh aku senanya tak de idea bila dah masuk chapter ni au 😔 tapi disebabkan aku sambung buat malam so idea datang :3 jangan lupa vote au 🥺🤍

DREAM ➶︎ 𝗷𝗮𝗻𝗴𝗷𝘂𝗻Where stories live. Discover now