Rant

2.5K 12 5
                                    

𝙶𝚞𝚢𝚜... 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚍𝚒𝚜𝚌𝚞𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚗𝚍𝚘𝚖𝚜/𝚌𝚘𝚖𝚞𝚗𝚒𝚝𝚒𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚊𝚖 𝚊 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏. 𝙷𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚍𝚗𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚊𝚠𝚏𝚞𝚕 𝚜𝚒𝚖𝚙𝚕𝚢 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚊 𝚌𝚊𝚗𝚘𝚗 𝚜𝚑𝚒𝚙𝚙𝚎𝚛 𝚘𝚛 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚊 𝚗𝚘𝚗-𝚜𝚑𝚒𝚙𝚙𝚎𝚛. 𝙳𝚘𝚗𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚢 "𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚔𝚒𝚛𝚒𝚋𝚊𝚔𝚞 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚊 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚗𝚍𝚘𝚖" 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝𝚕𝚢, 𝚒𝚝𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚑𝚒𝚕𝚊𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚑𝚘𝚠 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚢. 𝙸𝚝𝚜 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐  𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚊𝚗𝚍.

𝚁𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝙸'𝚖 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝙺𝚘𝚑𝚎𝚒 𝙷𝚘𝚛𝚒𝚔𝚘𝚜𝚑𝚒 𝚒𝚜 𝚞𝚗𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗. 𝙱𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚊𝚝, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚜 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚌𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚊𝚐𝚎. 𝙼𝚢 𝚏𝚒𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚜𝚒𝚖𝚖𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝙸 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚘𝚍𝚎. 𝙸𝚝𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜, 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎. 𝚈𝚎𝚜 𝙸 𝚊𝚖 𝚊 𝚔𝚒𝚛𝚒𝚋𝚊𝚔𝚞 𝚜𝚑𝚒𝚙𝚙𝚎𝚛 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝙸 𝚐𝚘 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚒𝚝.

𝙽𝚎𝚡𝚝 𝚞𝚙 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝙶𝚊𝚌𝚑𝚊 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚞𝚗𝚒𝚝𝚢... 𝙳𝚒𝚜𝚐𝚞𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐. 𝚂𝚘𝚖𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚝𝚎𝚛𝚊𝚕 𝚙𝚘𝚛𝚗 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚝. 𝙸𝚝 𝚍𝚒𝚜𝚞𝚜𝚝𝚜 𝚖𝚎. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚏𝚞𝚗 𝚘𝚏 𝚒𝚝 𝚌𝚞𝚣 𝚠𝚑𝚢 𝚗𝚘𝚝? 𝙱𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚒𝚕𝚕 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜. 𝚃𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝙻𝚞𝚗𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚏𝚎𝚎𝚕. 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚞𝚗𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚘𝚛 𝚒𝚜 𝚜𝚒𝚖𝚙𝚕𝚢 𝚒𝚐𝚗𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝.

𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚍𝚘. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚒𝚐𝚗𝚘𝚛𝚎 𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚙𝚊𝚢 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚊𝚖 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚊𝚖 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚑𝚞𝚛𝚝 𝚋𝚢 𝚖𝚎 𝚘𝚛 𝚋𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎. 𝙸𝚝𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚕𝚎𝚊𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚠𝚊𝚢. 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝙱𝙽𝙷𝙰/𝙼𝙷𝙰 𝚏𝚊𝚗𝚍𝚘𝚖/𝚌𝚘𝚖𝚖𝚞𝚗𝚒𝚝𝚢. 𝙸 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚋𝚊𝚍. 𝚃𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚍𝚎𝚜𝚒𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚒𝚝.

𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕔𝕠𝕞𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕋𝔼𝔻 𝕥𝕒𝕝𝕜...(𝔸𝕟𝕘𝕖𝕝𝕒𝕚𝕞𝕡 𝕙𝕒𝕤 𝕝𝕖𝕗𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕙𝕒𝕥)

Bakugou Katsuki x Reader♥︎ (Requests no longer open)Where stories live. Discover now