Bugün bir başka esiyor rüzgar. Bir başka bakıyor güneş. Bir başka atıyor kalp...
Her insanın doğdu ilk günden yaşam belirtisini ağlayışları gösterirken ben gözümden düşen her damlayı bir yaşam belirtisi gibi lanetledim. Yaşamak uzun zamandır yaptığım en zor şeydi. Ama bugün bir bir düşen damlalar bir başkaydı. Hüzün için değilde mutluluk için birbiri ardınca dizildiler.
Söylediği şeyler sürekli yankılanıyor beynimde. Bana olan içindeki şeyi daha fazla tutamayıp açtı bana.
Kendi hislerim onunkileri bekler gibi birden filizlendi içimde... Duyguları benimkilere eşlik ederken hiç bir şey aramızdaki o kuvvetli bağı engelleyemedi. AŞK...
Tüm hareketlerim ,mutluluktan çırpınışlarım , sebepsiz sırıtışlarım... Hepsi herşeyi açık ederken ağzımdan tek kelime bile dökülmedi.
Adımlarımız eve yaklaştıkça yavaşladı. Gecenin karanlığı tüm sokağı ele geçiriken duraksadı ve elimi sıkıca kavrayıp gökyüzüne baktı.
"Tüm bu koca karanlık o yıldızları gizlemek istesede onlar parıl parıl parlamaya devam ediyor. Tıpkı senin bir türlü itiraf edemediğin duyguların gibi... Sen ne kadar gizlemeye çalışsanda onlar okadar güzeller ve masumlar ki bir şekilde bana yansıyorlar."
Nasıl da doğruydu söylediği her şey.
Elimi avcuna alınca tamemen içinde kaybolduğunu fark ettim. İkimizinde yüzünden hafif bir gülümseme belirirken elimi iki avcuna alıp bir buse kondurdu. Sıcak ve içimde heyecan yaratan bir buse... Gözleri gözlerimi bulurken usulca bıraktı elimi ve iyi geceler dileyip arkasına döndü.
Dilim sevinçten lal olmuş gibi kelimler dökülmüyordu. Yavaş yavaş ilerleyen adımlarını seyrettim bir süre... Hayır böyle bitmemeliydi bu gece..!
"Giray!"
Seslenişim ile sanki bunu bekliyormuşcasına hızla arkasına döndü.
"Bana tek bir güzel şey söyle , lütfen..."
Ona doğru adımlarımı hızlandırdım.
"Herkesin bildiği tek gerçek var aslında oda zamanı gelince her şeyi bırakıp gideceğimiz. Böyle bir gerçek varken içimizde olan bu hisleri saklamanın anlamsız olduğu aşikar. "
Belkide birazdan ağzımdan dökülen tüm kelimelere kalbim hakim olacaktı. Ama ben bundan korkmuyordum. Aksine bana güzel hissettiriyordu. Bir şeylerin sonrasını düşünmeden anı yaşamak bazen iyi gelirdi insana...
"Seninde inandığın tüm bu güzel hisseleri birlikte yaşamaya hazırım. "
Şaşırmış bir halde öylece baktı bana. Sadece baktı...
"Sendee.. sende seviyorsun..!"
Kafamı olumlu anlamında sallarken hızla yanıma sokulup kollarını belime doladı. Nefesini tenimde hissetmek bende farklı hisler yaşatırken konuşması ile sıcak nefesi tenime nüfuz etti
"Her şey işte tam bu an kadar güzel ve muazzam olsun. Senin güzelliğin kadar kusursuz olsun tüm hislerimiz. Seni seviyorum. Sana aşığım Mevsimlerin Güzeli..."
***
Tüm gece mutluluk peşimi bırakmazken bir türlü yüzümdeki aptalca sırıtışları engelleyip uykuya dalamadım. Neler değişecekti hayatımda? Sürekli beni arayacak mı ? Ne giydiğime ne yediğime karışacak mı?
İç sesimle tartışmaya dalmışken saçmaladığımı fark edip durdum. O beni sıkıp bunaltmak için sevmiyor ki, böyle aptalca düşünerek saatin sabahın altısı olduğunu fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Adım Yaz
General FictionARA VERİLDİİİİ...! Yayımlamaya Başladığım Tarih: 06.04.2020