part6🍷🖤

863 225 43
                                    

لوهان بحثو از انحراف کشید بیرون و رفت سر اصل مطلب..

-هییی بیخیال...فعلا چیزای مهمتری هست که باید بدونیم..سر اون 6 نیروی بعدی چه بلایی اومد؟

+خب واضحه!این 6 نیرو الان خاموشن و وجود ندارن.

جوهان گفت و بعد از نیم نگاهی به تاعو،حرفشو ادامه داد-نیروهای رد فورس الان دنبال 6 نیروی روشن میگردن و اگه شمارو پیدا کنن دنیا به دست رد فورس نابود میشه

چانیول گیج نگاهی به اطراف انداخت+پس...پس چجوری میتونیم از دستش نجات پیدا کنیم؟ما...

کای پرید وسط حرفش-ولی ما هنوز 5 تاییم.یه نیروی زنده باقی مونده..اونو چجوری پیدا کنیم؟

جوهان با نیشخند کتابش رو باز کرد و ورق زد+خیلی خوشحالم از اینکه درخت زندگی نیروهارو به چندتا پسر باهوش سپرده

با کمی مکث صفحه ی مورد نظرشو باز کرد و شروع کرد به خوندن- دوازده نیروی ماورایی برای ایجاد صلح و پاکی و آرامش بر روی زمین پدید آمده اند ولی با اتفاقاتی که رد فورس برایشان رقم زد،کار آنان سخت تر شد.

زیر چشمی نگاهی به صورت های متفکر دورش انداخت و ادامه داد-این دوازده نیرو فقط میتوانند با همبستگی یکدیگر بر رد فورس غلبه کرده و جهان را از دست چنین نیروی خطرناکی،نجات دهند.

و دوباره کتاب رو بست و منتظر به پسرا خیره شد.

چانیول اعتراض کرد-همین؟!بیشتر بگو خب

چشم غره ای به چانیولی که کنجکاو تر از این حرفا نشون میداد ، رفت و چیزی نگفت.

لوهان نیم نگاهی به چانیول انداخت+خب ما الان که 6 تاییم...نه یعنی 5 تاییم.. چطور میتونیم اخه یه همچین کاری بکنیم؟

کای گیج حرفشو کامل کرد-شما گفتید 12 نیرو ولی ما هنوز حتی 6تا هم نشدیم!

جوهان نگاه معنی داری به تاعو انداخت و تاعو با تکون دادن سرش چیزی زیر لب گفت و بشکن زد که کنارش پسری درحال کتاب خوندن روی مبل ظاهر شد.

چشمای کریس با ظاهر شدن یکی کنارش گرد شد و با ترس بالا پرید-یا حضرت جن و پری!

لی سرشو از کتاب بالا اورد و با تعجب به اطرافش نگاه کرد+چیه تاحالا جن ندیدین؟؟

مثل اینکه لازم نیست بگم که دهن لوهان و چانیول و کای رو باید از روی زمین جمع میکردن؟!!

لوهان-تو از اول اینجا بودی؟

لی شونه بالا انداخت و خونسرد کتابشو بست+آره خب

چانیول-خوب شد اینجا نشستم!!!

جوهان برای جمع کردن حواس پسرا چندبار پشت سرهم دست زد+خیل خب پسرا..گروهتون تکمیل شد. از این به بعد لی و تاعو هم جزو گروهتون محسوب میشن.خوب وظایفتونو انجام بدید و خرابکاری نکنید.

°•●🍷Black wine🍷●•°Onde histórias criam vida. Descubra agora