Aşk

59 10 0
                                    

D/C kitabımın yeni tanıtım filmi youtube kanalımda yayında! Profilimden girip ulaşabilirsiniz :)

*****

Aşk acısı çekeniniz var mı hiç?

Gerçek aşkı bulmak isteyen, aşkın nasıl bir şey olduğunu merak eden?

Sevgilisinden ayrılmış ve hala ayrılığı atlatamamış kızlarım var mı? Tabi sadece kızlarım dediğime bakmayın içinizde elbette erkekler de olabilir.

A Ş K.

 Nedir? Ve neden her zaman sizin mutluluğunuz birine bağlıdır? 

Bütün filmlerde, dizilerde, kitaplarda hep aşk vardır? Klasik filozofik konuşmalara alışacaksınız. Biraz da düşünmeye elbette. Bu böyle değişik bir kitap.

Aşk'sız bir yaşam söz konusu olabilir mi? Yalnızlığından çok şikayet ediyor olabilirsin. Bütün arkadaşlarının hayatında biri olabilir, hiçbirinde olmayadabilir. Seni zaten sadece kendi hayatın ilgilendirir. Ama bu hayattan sadece insanlar tarafından büyütülen bir his için ben çok yalnız ve mutsuzum diye bahsetmene de gerek yok, değil mi?

Her şeye aşık olabilirsin. Hayatını aşkla yaşayabilirsin. Bir köpeğe bile aşık olabilirsin, çok sevebilirsin. Mesela ben köpeğime de aşığım, aileme de. Doğrusuyla, yanlışıyla birlikte.

Bunun için sadece karşı cins birine ihtiyacın yok. 

Bunu aramamalısın da. Şahsen ben ve bütün arkadaşlarım için geçerli bu diyeceğim, ne zaman aşkı ararsan o zaman o kadar ondan uzakta olursun. Ne zaman ümidi kesersen, hiç beklenmedik bir anda karşına çıkar.

Belki de bu şekilde düşündüğümüz için hep böyle oluyor, ama sonuçta bu güne kadar hep böyle oldu. Bizim elimizde olan bir şey değil ki.

Ama birini sevmek için sevmeyin. Yürekten sevin. Gerçekten onunla mutlu olduğunuz için sevin. Bu en yakın arkadaşınız bile olabilir. 

Bir çok insan en yakın arkadaşla sevgili olunmaz der, bazıları da olunur der. Ben olunur diyenlerdenim şahsen. Neden olmasın ki? En rahat olduğum insan bir süre sonra her şeyim olmaya başlıyor. Bence bu çok güzel bir şey. 

Ben bunu dediğim anda aklınıza ama ayrılınca eskisi gibi yakın olamazsın diye düşündüğünüzü hissedebiliyorum. 

Haklısınız, maalesef öyle kötü bir yanı da var. Ama ney sonsuza kadar sürüyor ki? Hiçbir şeyin sonsuz olduğunu düşünmüyorum. Her şeyin bir sonu vardır, sadece biz bunu ispat edecek kadar gelişemedik. 

Gördüğüm ve duyduğum kadarıyla kızlar ayrıldıktan sonra arkadaş kalmak istese de erkekler buna pek yaklaşmıyormuş. Verilen sözlerin de bir değeri kalmamış oluyor böylelikle. Bu durum tam tersine de olabilir ama başı okursanız kendi hayatımdan yola çıkarak dediğimi anlamış olacaksınız.

Eğer ayrılırsanız da neden aylarca depresyona girip, kilolar verip, geceleri ağlayarak efkarlı şarkılar dinleyeceksiniz ki? 

Eğer ayrılan kişi sensen bunu yapmadan önce iyice düşünmeli ve sonunda mutlu olacağını düşünüyorsan yapmalısın. Sen değilsen de seni hak etmediği için sevinmelisin. Seni mutsuz eden insanla birlikte olma. 

Sen sadece mutlu olmayı hak ediyorsun, mutlu sonu hak ediyorsun. Mutlu Son'una kavuşacaksın da elbet bir gün. Ama her zaman sabırlı olman gerek bu hayatta. 

Sabrın sonu selamettir lafına bayılıyorum. Bütün sıkıntıların, acın zamanla geçiyor. Sonsuzluğun içinde kayboluyor hepsi. 

Sana yanlış yapan insanlar için göz yaşı asla dökmemeye çalış. Biliyorum demesi çok kolay. Yaşamamış olan biri kesinlikle seni anlayamaz. Ben anlıyorum ama.

Bu yüzden sana yalnız olmadığını ve yalnız hissetmediğini söylemek istiyorum. Canını sıkan herhangi bir şey olduğunda gelip buraya yorum atabilirsin, okurlarla dertleşebilirsin. Tanımadığın insanlara içini dökebilirsin, çünkü bilirsin tanımadıklarına içini dökmen her zaman biraz daha rahattır. 

Uzun lafın kısası bu hayat senin hayatın, önünde yaşayacağın bir sürü güzel zaman olacak. Maalesef bu zamanlar sen göz açıp kapayıncaya kadar bitmiş olacak. 

Fark etsen bile bir şey yapamayacağın için zamanın içinde kaybolup gideceksin. 

Kendini bozmadan yoluna devam et. Düzgün biri ol. Herkes basit, marifet düzgün biri olmakta.

Bu hayatta sadece bir tane sen var ve ona senden başka kimse daha iyi bakamaz. 

Gülümse ve hayatın tadını çıkar. Çünkü sen mutlu olmayı hak ediyorsun. 

Kalbinde iyilik olan herkes mutluluğu hak ediyor.






MUTLU SON?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin