Hoş geldin

199 30 20
                                    

Hiç düşündünüz mü, neden her zaman mutsuz insanları yazarlar? Neden bir sorunu ele alırlar? Neden mutlu olmak varken hüzün ve sıkıntılarla uğraşmayı seçerler? Cevap çok basit. Hayatın bize öğrettiği tek şey bu. Çünkü insanların en iyi bildiği ve sürekli yaşadığı şey bu iğrenç sistemin içinde sıfırdan başlayıp durmak. Küçük yaşlardan başlayıp hayatlarının sonuna kadar bir hiç uğruna beyinlerini farklı algoritmalarla doldurup bir robottan farksız bir hayat sürmek. 

Ne için? Para kazanmak, yaşayabilmek. Çünkü paran yoksa asla bir şey olamazsın. Evet, çok saçma, değil mi? Peki bu düzeni kim kurdu? Sorgulamak istediğinde pek çok şey bulabilirsin. Yani, cevabını bilmediğin, pek çok soru bulabilirsin. Peki neden bunları düşünüyorsun? Filozofik konular konuşmak istemiyorum, hayır. Oralara girmek istemiyorum çünkü onlara girersem çıkamam. Siz de aynı şekilde.

Benim asıl amacım neden mutlu insanların hikayesi olmadığı. Şimdi burada gelip "Bir sürü var ya, neden böyle diyorsun, hiç mi film izlemedin?" diyebilirsiniz. Ama bir dakika durun ve düşünün.

Hangi mutlu son, mutsuz sonlar kadar ses getirdi? Hangi mutluluğun ön planda olduğu dizi, film veya kitap unutulmazlar arasında yer aldı?

İnsanların acıyı sevmesinin nedeni herkesin acıyı ön planda tutması. Acı olmasaydı, mutluluğun bir anlamı olmazdı. Doğru.

Ama neden sürekli mutsuzuz? Neden sürekli bir çıkar peşindeyiz? Neden insanların kalpleri her zaman kırılıyor?

İnsanların üstündeki negatif enerjiyi kırmanın vakti ne zaman gelecek? Bilmiyorum.

Ama ben bunu şu an senin için yapmak istiyorum. Şu an bunu okuyan sen için, evet sen.

Bu benim hayatım. Doğrusu ve yanlışıyla birlikte.

Ben kendi düşüncelerimi burada paylaşacağım. Düşüncelerimi anlatacağım. İlla ki hayatından kesitler bulursun. Çünkü bilirsin... Aynı olmasa da herkesin hayatları birbirine benzer.

Hayata bardağın dolu tarafından bakmak istiyorum. Bazen dertleşeceğim, bazen kısa hikaye yazacağım, bazen de sadece öylesine yazmak için yazacağım.

Ama her şeyden önce bunu diğerlerinden farklı olarak, sorunsuz ve mutlu bir taraftan ele almaya çalışacağım.

Aslında ne kadar kötü durumda olursan ol, her zaman şükredebileceğin bir şeylerin var olduğunu bilmeni istiyorum.

Elinden geldiğince etrafındakilere yardım etmeni istiyorum.

Her zaman mutlu son var mıydı gerçekten de? Yoksa insanlar nasıl görmek isterse öyle mi görüyordu?

Bu yolda benim yanımda olduğun için mutluyum. Ara sıra buraya uğrayacağım. Kendine çok dikkat et.

Ve gülümsemeyi sakın unutma! Neden biliyor musun? 

Gülünce çok güzelsin.

MUTLU SON?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin