Ik heb dit eerste hoofdstuk opnieuw geschreven, in het begin is het alleen POV KIM maar dat word verder in het verhaal gecompenseerd met meerdere POV'S! Hoop dat jullie het leuk vinden!!
Pov Kim.
Mijn naam is Kim, ik werk momenteel als kapster maar wil eigenlijk een andere studie gaan doen. Ik weet nog niet zo goed wat dus blijf ik maar lekker hangen op m'n werk. Ik ben 19 jaar, heb vuurrode haren tot halverwege m'n rug en bruine ogen. Ik heb een lief zusje Jaily, zij is 17. Beide zijn we Braviours. Kaj is mijn alltime fave, maar ik vind ze stuk voor stuk tof.
Pov Jaily.
Mijn naam is Jaily en ik zit op de middelbare school. Ik heb bruin lang haar en bruine ogen, ben pas 17 maar word binnenkort 18 gelukkig, dan kan ik met mijn grote zus naar de clubs enzo. Ze gaat alleen bijna nooit, maar hopelijk komt dat wel als ik eindelijk meemag. Ik hou van Dioni, hij is echt mijn favoriet!! Heel B-Brave is top, Kim en ik gaan vaak naar optredens toe samen met Anouk en Maud.
Pov Anouk.
Ik ben Anouk en ik ben 16 jaar, heb blauwe ogen en mijn donkerblonde haar komt net over mijn schouders. Ik zit bij Jaily op de middelbare school en daar kennen we elkaar van. Ik ga vaak met Maud, Jaily en Kim naar B-Brave, ze zijn zooooo leuk! Samuel is de leukste vind ik, ik droom bijna elke nacht over hem hihi.
JE LEEST
Treasure
FanfictionDit is een fanfiction over B-Brave. Het is mijn eerste verhaal. Tips zijn welkom. Enjoy xo