მოიცა.. რა?

3.5K 205 64
                                    

-ჯეიმი ფოქსი? მაღალ და ლამაზი აღნაგობის ბიჭს გახედა ჯონქუქმა და ჩაიღიმა.
-გამომყევი..
-შენ ის ტიპი არ ხარ გუშინ რომ შეგხვდი? ჩაიღიმა ჯეიმიმ და წინ დაუდგა ჯონქუქს.
-ბოდიში კარგად ვერ გაგიცანი.. ახლა ხანს გავიგე რომ ფსიქოლოგი ყოფილხარ!
მადლობა ამ საქმეს რომ მოკიდეთ ხელი ეს..
-ძალიან გთხოვ ბევრი საქმე მაქვს და ცოტა სწრაფად! წინადადება არ დაასრულებინა ჯონქუქმა ისე შეიყვანა ოთახში და სავარძელზე ჩამოსვა.
-სულ რამოდენიმე კითხვა მაკავშირებს თქვენთან..
ეს კი მგონი თქვენი და დაზარალებულის საკითხს არ ეხება..
აქ მარტო ბულინგის და ჩაგვრის წინააღმდეგ არ ჩამოვსულვარ, რა თქმა უნდა ერთ ერთი მიზეზი ეს არის მაგრამ მთავარი ამ პრობლემის ჩახშობაა..
ამიტომაც გადავწყვიტე რომ ყველა მოსწავლეს დაველაპარაკო იმაზე რაც მათ აწუხებთ.
ჩაიღიმა ჯონქუქმა და ჯეიმის წინ ჩამოჯდა.
- გამოკვლევების თანახმად იმ ბიჭთან შენ საერთო არ გქონია არც მეგობრობდით..
მაგრამ მაინც მინდა გამოკვლევის ჩატარება და შენით დავიწყე.
-კარგია! მე დასამალი არაფერი მაქვს ყველა კითხვაზე გულწრფელ პასუხს გაგაცემ..ჩაიღიმა ისევ ბიჭმა და ჯონქუქის გაღიზიანებულ სახეს გახედა.
-კარგი.. წამოდგა ქუქი და თავის მაგიდას მიუახლოვდა და ჩუმად ჩაილაპარაკა
* როდიდან მოსწონს ასეთი ტკბილი ბიჭები? *
-თქვენზე მომიყევით..
მოკლედ რომ გავიგო რა ადამიანთან მაქვს საქმე! გაიღიმა მან და სათვალე ფრთხილად მოირგო.
-ჯეიმი ფოქსი.. 23 წლის!
-23 წლის?
-დიახ.. ვიცი ასაკი ფაკულტეტს არ შეესაბამება მაგრამ კარგი ცხოვრებისთვის მომიწია.
-საინტერესოა..
-მე და ლიზა ასე ვართ, ლიზაც ჩემნაირად მეორე უნივერსიტეტს ამთავრებს!
ჩაიღიმა ჯეიმიმ და სკამის საზურგეს მიეყრდნო.
-ლიზა! ჩაიღიმა ჯონქუქმა და ჯეიმის გაბრწყინებულ სახეს გახედა.
-ლიზა როგორც ჩანს თქვენს გონებაში კარგად იხსენიება! არა?
ჩაიღიმა ჯეიმიმ კი წამიერად დააქნია თავი და ხმადაბლა ამოიოხრა.
-მომიყევით მასზე.. როგორ გაიცანით! სად და რა პირობებში!
- როდესაც აქ პირველად მოვედი ყურადღების მიქცევა ნამდვილად არ გამჭირვებია, ყველაფერი რიგზე იყო სანამ ლიზა არ გადმოვიდა. სიმართლე რომ გითხრათ პირველადვე არ მიუპყრია ჩემი ყურადღება, და არც დავინტერესებულვარ დიდად, მაგრამ შემდეგ უნივერსიტეტიში ყოველ დღე ვხედავდი.
გაკვირვებული ვიყავი იმით რომ ძალიან ყოჩაღი იყო, სულ სწავლობდა იმისდა მიუხედავად იცოდა თუ არა.
განსხვავებული ჩაცმულობა ჰქონდა, განსხვავებული ქცევები, სულ ვუყურებდი მის ლამაზ ქცევებს  მის სიცილს, მის ვარჯიშს ყოველ საღამოს ფანჯრიდან ვუცქერდი და შემდეგ მის დაღლილ სახეს.
რამდენჯერმე უკანაც კი გავყევი იმ დროს როცა სააბაზანოში შევიდა.
არ ვიცოდი რა უნდა მექნა, პირველად იყო ასე ვერც ვუახლოვდებოდი, მეშინოდა რომ ჩემთან მეგობრობაზეც უარს იტყოდა.
შემდეგ ლაილა გავიცანი და გავიგე რომ ლიზა და ლაილა ოთახის მეზობლები იყვნენ, და ლაილას მეშვეობით ლიზას დავუახლოვდი.
სულ ახლა ხანს ვუთხარი რომ ძალიან მომწონს, მაგრამ ვერ წარმოუდგენია რომ შეიძლება ვინმეს მოეწონოს.
ეს მითხრა, მაგრამ იმედებს არ ვკარგავ ყოველ დღე ვცდილობ ახლიდან გავიცნო, და თავი მოვაწონო. და ვფიქრობ ნელ ნელა გამომდის!
ჩაიღიმა და ტუჩზე ენა ფრთხილად გადაიტარა.
ჯონქუქი დუმდა მხოლოდ ჯეიმის უყურებდა და მის საქციელს სახელი *ლიზა* ს ხსენების შემდეგ.
ძალიან გაბრაზდა..
ძალიან..
თითქოს ის წაართვეს რაც მისი იყო და დაბრუნებას უკან არ აპირებდნენ!
ცოტა ხანი გაშეშდა და წარმოიდგინა გოგონა ჯეიმის მკლავებში..
ან ჯეიმის ტუჩებთან..
ან ჯეიმის კალთაში..
აზროვნებაა უფრო ფართოვდებოდა, ჯონქუქმა კი ლიზა უკვე ჯეიმის ლოგინში წარმოიდგინა.
თავისი თვალით უყურებდა გოგონას შიშველ სხეულს რომელზეც ჯეიმი ხელებს დაასრიალებდა.
წამიერად წამოხტა და ჯეიმის ზიზღით შეხედა.
-სხვა რამ თუ გაკავშირებთ ლიზასთან?
-სხვა რამ? ჩაიღიმა ჯეიმი და თითები ყბაზე შემოიწყო.
-რას გულისხმობთ?
-ანუ სექსი გქონდათ თუ არა?
-არა არა! ვერ ვეკარებოდი და სექსი მექნებოდა?
-აბა სხვა?
-სხვა... დაფიქრდა ბიჭი და უჩებ გააფართოვა თვალები.
-ერთი რამ არის მაგრამ ნუ ძალიან ცოტა ვიღაცამ იცის! ჩურჩულით თქვა ბიჭმა და მიუახლოვდა ჯონქუქს,
ჯონქუქს კი უკვე ალი ედებოდა სახეზე..
ამათ რამე ჰქონდათ?
- გოგონების საღამო იყო ერთ ერთი მოსწავლის სახლში და ნუ აუზი აქვს იმ გოგოს და კუპალნიკებით იყვნენ..
ლიზას მომდგარი ბიკინი ეცვა და რა თქმა უნდა ყველამ ცალკე სურათი გადაიღო..
და..
გაშეშდა ჯეიმი და ამოიოხრა.
-და რა?
-და მიას ძალიან ვთხოვე რომ ლიზას სურათები გადმოეგზავნა, და გადმოეგზავნა!
ვერ წარმოიდგენთ რა სურათებია! უბრალოდ პირი გადმომივარდა.
-რა სურათებია? იკითხა ჯონქუქმა და ხელი გამოწია.
-ვერ განახებთ.. ეს აკრძალულია!
-და ის აკრძალული არ არის გოგოს დაუკითხავად მისი სურათები რომ გაქვს ტელეფონში? თან ინტიმური?
- არაფერი ისეთი არ არის.. ლიზაც ნაცრისფერი ბიკინი აცვია, ნაცრისფერი მომდგარი ლიფი დიდ ლამაზ მკერდზე, მომდგარი ტრუსი ლამაზ უკანალზე..
სამოთხე იყო!
-და რამეს აკეთებდი მის სურათებზე?
-არა.. აწითლდა ბიჭი და ტელეფონს რამდენჯერმე დახედა.
-ანუ კი.. თქვა ჯონქუქმა და ბიჭს გახედა.
-რამდენჯერ?
-ოთხჯერ.. თავი ვერ ასწია ჯეიმიმ ისე თქვა და გვერდძე გაიხედა.
-ნამდვილი ციფრი..
-ათიდან ზემოთ! ზუსტად არ მახსოვს.
თავი ამოსწია და ჯონქუქის ამაზრზენ სახეს შეხედა.
-ტელეფონი მომეცი!
ჯეიმიმ მალევე ამოიღო ტელეფონი და ჯონქუქს გაუწოდა.
ჯონქუქმა ჯეიმის პატარა ფურცელი მისცა რომელიც უნდა შეევსო იქამდე კი ჯეიმის ტელეფონი "დაითრია" და ლიზას ბიკინის ფოტოები თავის ტელეფონში გადაყარა.
ჯეიმის კი ფოტოები წაუშალა!
-ის ფოტოები წავშალე! ეს უთხრა ჯეიმიმ კი ხმაც ვერ ამოიღო და თავი ჩაღუნა.
-იყავი კაცი და გოგოს სურათის მაგივრად პორნოზე ანძრიე!
მხარში ჩაარტყა, ბიჭმა კი ჩაიღიმა და ტელეფონი დაიბრუნა.
-ცოტაღა დამრჩა და ჩემი აზრით ეს აღარ დამჭირდება! ჩაიღიმა ჯეიმიმ და ოთახიი ნელა დატოვა.
-ნაბიჭვარი ნახე რა! სკამს მისცხო ფეხი და ძირს დაანარცხა.
-ლიზას სურათზე.. თვალები ერთმანეთს დააჭირა  სავარძელზე მოკალათდა.
-ვერ წარმომიდგენია.. ჩემი ბრალია.. აქამდე ეს ყველაფერი მე მოვიტანე..
თავი კედელს მისცხო რამდენჯერმე ძალიან მაგრად და შემდეგ ტკივილის დროს თავზე ხელი ფრთხილად მოიკიდა და წითელი სითხე დაინახა.
-უარეს იმსახურებ! წამოდგა და ოთახიდან გავიდა.
კიბეებზე ჩაირბინა და იმ აუდიტორიას დაადგა სადაც ლიზას გაკვეთილი ჰქონდა.
-ქალბატონი ლიზა...
-მეე? წამოხტა უცებ გოგონა და ბიჭის ზედმეტად გამწარებულ სახეს დააკვირდა.
-კი შენ.. წამომყევი!
ლიზა წამიერად წამოხტა სკამიდან და ჯონქუქს უკან გაყვა.
ხმადაბლა და უჩუმრად მიყვებოდა ბიჭს უკან, ოთახშიც ხმადაბლა შეაბიჯა და სავარძელზე ხმადაბლა ჩამოჯდა.
- რამდენიმე კითხვა მინდა დაგისვათ.. ამოღერღა ჯონქუქმა ლიზამ კი ფეხი ფეხზე გადაიდო და მოკლე მაისური მკერდზე ფრთხილად გაისწორა.
-გისმენთ.. ჩაიღიმა გოგონამ და ჯონქუქის სახეს დააკვირდა.
თითქოს თავის თავს არ გავდა..
გუშინ ტიროდა და ჯონქუქი სძულდა დღეს კი მას ძალიან ჩვეულებრივად ექცეოდა.
ამით რისი თქმა სურდა?
მაგრად მკიდიხარ?
თუ
გაპატიე?
-რაღაც საბუთებს ამოვიღებ და დავიწყოთ..
ჩახლეჩილი ხმით თქვა ბიჭმა და უკან მიიხედა.
-თავიდან სისხლი მოგდის! უცებ წარმოთქვა გოგონამ და მას ბელა მიუახლოვდა.
თავზე ხელი ფრთხილად დაადო და სისხლიანი ხელები უკან გასწია.
-თავი გაიტეხე?
- კი.. ნელა წარმოთქვა ჯონქუქმა და სკამზე დაჯდა.
-კი მაგრამ სად?
-კედელს ვურტყავდი თავს და გამიტყდა..
-რაა? სულ გაგიჟდი?
-კი გავგიჟდი..
-თავზე სისხლი გაქვს დამუშავება გჭირდება! შეიძლება ინფექციია შეგეჭრას!
გვერდზე მდგომი გრძელი კარადიდან პატარა ყუთი გამოიღო და იქიდან რამდენიმე ბამბა და ხსნარი ამოიღო.
ჯონქუქს წინ გაუდგა და დასველებული ბამბა ჭრილობაზე გადაუსვა.
- ჩემზე ნერვულიულობ?
- არა.. ხმადაბლა თქვა გოგონამ და საქმე გააგრძელა.
-აბა რატომ აკეთებ ამას?
-იმიტომ რომ, ადამიანი ხარ და დახმარება გჭირდება!
ჭრილობაზე ფრთხილად შეკვეთა და ისევ გადაუსვა ბამბა.
ჯონქუქი სკამზე იყო ჩამომჯდარი ლიზა კი მის ფეხებ შუა მოქცეული, ფრთხილად იმუშავებდა ჭრილობას და ბუტბუტებდა..
ჯონქუქმა რამდენჯერმე ასწია ხელი რომ მისთვის მოეკიდებინა..
წელზე..
საჯდომზე..
მაგრამ აწეული ხელი უკან დააბრუნა და იმედგაცრუებულმა ამოიოხრა.
-იცოდი რომ ჯეიმის შენი ნახევრად შიშველი ფოტოები ქონდა?
ხმადაბლა მაგრამ ამავე დროს გაბრაზებული ტონით თქვა და ლიზას შეხედა.
-კი ვიცოდი! ხმადაბლა თქვა გოგონამ ჯონქუქი კი სიმწრისგან ღამის აფეთქდა ლიზას გახედა და თვალები გააფართოვა.
-იცოდი?
-კი..მიამ იმ დღესვე მითხრა და ჩემი ნება ითხოვა, მე კი დავთანხმდი! უბრალოდ სურათებია.
-უბრალოდ სურათები?
უბრალოდ სურათები?
ნახევრად შიშველი ხარ!
ყველაფერი გიჩანს!
მკერდი!
საჯდომი!
ყველაფერი!
წამოხტა და გოგონა კედელზე უხეშად მიანარცხა.
ლიზამ სახე გვერდძე გასწია, ჯონქუქმა კი ცხვირი ყელზე აუსვა და ყურში ხმადაბლა უთხრა.
"შეიგნე..შენ მხოლოდ ჩემთვის ჩაიცვამ მსგავსად..
მხოლოდ მე მექნება ეგ სურათები..
და მხოლოდ მე დავანძრევ მაგ სურათებზე!
მხოლოდ ჩემთან დაწვები..
და მხოლოდ ჩემს სახელს იკვნესებ!
ამას ჩემს გარდა სხვა თუ გააკეთებს..
გპირდები შენს გამო მკვლელი გავხდები!
ვაწამებ ისე რომ შენც განახებ..
ყურზე დაასუნთქა და ნელა აკოცა ყელზე.
-უფრო გიჟი გამხდარხარ ვიდრე მეგონე!
ხმადაბლა უთხრა ლიზამ და მისი მკლავებიდან თავი დაიძვრინა.
-მე დამოუკიდებელი ადამიანი ვარ და შენი *ზამაშკები* სულ ცალ ფეხზე მკიდია!
არ მაინტერესებს რას იზავ!
როცა დრო გქონდა მაშინ გაგენძირა ტრაკი!
ეხლა რომ ვითომ მაგარი ბიჭი ხარ!
სირის მეტი სიტყვა არ გეკუთვნის!
- არ გეგონოს რომ ვბრაზდები, ვიცი ამას სიყვარულით ამბობ..
-რაც გინდა ის გეგონოს , მე ის ლიზა არ ვარ! რომელიც სექსზე მალევე დაგთანხმდა!
- გაბრაზებულ გულზე ყველაფერს იტყვის ადამიანი!
ჩაიცინა ჯონქუქმა და სავარძელზე ჩამოჯდა.
-ნუ გამომცდი თორემ..
-თორემ რა?
- საერთოდ არ მიცნობ მამიკო! ჩაიცინა გოგონამ და ჯონქუქს ახლოს დაუდგა.
-მომწონს როცა მამიკოს მეძახი!
- არ მაიძულო ის გავაკეთოთო რაც შენ მიქენი ერთი წლის წინ!
-ანუ რა? ჩაიღიმა ჯონქუქმა ლიზამ კი კარი გამოაღო და ხმადაბლა თქვა.

-თავი ძუკნად გაგრძნიბინო..

__________________

დადადამ.
დავდეო დავდეოო!
აბაა როგორია?
რაცხა კაია?
მგონი ხო..
აბა ჩამოყარეთ აზრები..
გაგუხარდათ?
მიყვარხართ..
წაუკომენტარეთ..
მიყუყუუ❤❤❤❤

ჩემი მასწავლებელი/ჯეონ ჯონქუქი/(Complete✓)Where stories live. Discover now