Kulağımı dolduran Calabria şarkısına sevdiğim Dosner remix eşlik ettiğinde daha katlanabilir hal almıştı. Kalabalıktan ince bedenimi sıyırarak geçtiğimde her zamanki oturduğum lobiye doğru ilerlerken şaşırmayarak tanıdık iki yüzü gördüm.
Bedenimi kadife siyah koltuğa bırakırken açık saçlarımı omzumdan savurmuştum. Vücudumu saran siyah elbiseme uyumlu şekilde sürdüğüm kırmızı mat rujum burada olduğumu kanıtlıyordu. Burada ki hiçbir kız kadar basit değildim.
"Biz de diyorduk gecenin kızı nerede kaldı," Duyduğum tanıdık sese dönerken yanında ki beden de ona katıldı. "Sensiz buraların tadı mı var?"
Alayla güldüm. Doğruydu. Her gece olmasa da iki veya üç günde bir mutlaka bara uğrardım. Kafa dağıtmaya en iyi çözümdü. Ayrıca işten vakit ayırıp biraz bedenimi rahatlatmak da iyi geliyordu. Kendimi koruyorken ne zararı olabilirdi ki?
"Kapının önünde yine benimkini gördüm," diyerek konuşmayı başlatırken Jimin anlamış gibi direk bana döndü. "Ne olur sanki bir günlük versen de, bir kendime gelsem?" Sesimi ikna edici moda ne kadar sokarsam sokayım o bakışlarıyla bana hayır diyordu zaten.
"Ya polise yakalanınca ne vereceksin? Motor ehliyeti al, dilediğin kadar binersin."
Gözlerimi devirdiğimde, "Aman be." diye mırıldanmıştım.
"Tavır yapma gece kızı, motor babamın üzerine." dediğinde alaylı gülüşümü onlara sundum. Ses tonumu bozmadan, "Babasının biricik oğlu." dediğimde Yoongi'de bana katılarak gülmeye başlamıştı.
"Ayrıca bu kadar ince düşünme güzel çocuk, çabuk yaşlanırsın." diyerek göz kırptığımda karşılık olarak gözlerini devirmişti.
Bakışlarımı tekrar kalabalığa doğru çevirdim. Hep sıradan gelen bedenler yüzünden yüzüm düşmüştü. Bir tane farklı model olsaydı da gecem azıcık renklenseydi ne olurdu sanki? Müzikle uyumlu dans eden bir çift gözüme geldiğinde çocuğun önünde ki kıza sürtünerek bana göz kırptığını görünce alayla güldüm. Bunlar mide bulandırıcı oluyordu işte. Şerefsiz elleri arasında ki kıza sürtünürken başka kıza göz kırpmak da neyin nesiydi?
"Bu gece burası çok sıkıcı." diye sesli düşünürken barmenin önüme getirdiği sarı sıvıdan bir yudum aldım.
"Kendine göre birini kestiremedin mi?" diye soran Yoongi'ye döndüm ve kaşlarımı kaldırdım. "Hepsi çok sıradan, iki saniye de yatağa atabilirim."
Jimin güldüğünde, "Bu kızın kendine olan güvenine bayılıyorum ya." demişti. Gülmesi bir yana doğruydu söylediğim. Hepsi kucağına atlamam için yarışacak tiplerdi.
"Yalan mı?" diyerek kalabalığı işaret ettim. "Burada beni yatağa atmak istemeyen bir erkek bile çıkmaz. Yanlarına gitsem peşimde köle olurlar."
Net konuşmama karşı Yoongi beni onaylayarak başını salladı. "Doğru burada etkilemeyeceğin erkek yok ama şirkette var." diyerek Jimin ile göz göze geldi. Jimin gülerek, "Aynı kişiyi düşünüyoruz." dediğinde Yoongi başını aşağı yukarı sallamıştı.
Gözlerimi kısıp kendi aralarında konuşan ikiliye odaklandığımda elimi kaldırıp tırnak içine alır gibi, "Şu bahsettiğiniz kişiyi bana da söyleyin de, birlikte karar verelim." dediğimde Yoongi güldü.
"Jungkook."
Söylediği isime karşılık kaşlarım havalanırken kahkaham barda ki müziğe karışmıştı. "Jungkook mu? Onu mu etkileyemem? Komiksiniz şu an."
Jimin başını iki yana salladı. "Jungkook senin burada gördüklerin gibi değil." dediğinde Yoongi başını sallayarak, "O aşk adamı." diyerek ona katıldı.
Omuz silktim. "Bu hiç bir şeyi değiştirmez. Onu etkileyebilirim ki, bunu sizde biliyorsunuz." Kendimden emin konuşuyordum. Çünkü emindim. Jungkook benim için kolay lokmaydı.
Jimin gözlerini kısarak bana baktı. "Motorumu hala istiyor musun?" dediğinde birazdan bizi bekleyen konuşmayı çoktan anlamıştım.
Bu eğlenceden kimseye zarar gelmezdi. Hem çok övdükleri Jungkook'u da nasıl yatağa attığımı kendi gözleri ile görürlerdi.
Gülümsedim ve başımı salladım.
Kookiloji & redninja_rapheal'in ortak eseridir.
•
Yepisyeni kitabımızla karşınıza geldik! Tuttum Selda'yı dedim ki bizim bir seri daha yazmamız gerek falan diyerek ikna ettim ve buradayız! Yani bu kitaptan sonra bunun bir Yoongi versiyonu da gelecek ehe ✌🏻
Biz full yazıyoruz, sizde bize desteğe devam?
Çok öptük hepinizi ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bet With Love • JJK
FanfictionHAYRAN KURGU #1 "Jungkook." Söylediği isime karşılık kaşlarım havalanırken kahkaham barda ki müziğe karışmıştı. "Jungkook mu? Onu mu etkileyemem? Komiksiniz şu an." Jimin başını iki yana salladı. "Jungkook senin burada gördüklerin gibi değil." dedi...